וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת הטיסה המנצנצת שהצליחה לעצבן ולהביך את בלוגרית הנסיעות

7.10.2018 / 5:11

בלוגרית נסיעות מהונג קונג ביימה תמונה בטיסה מביתה לרומא, ובה היא שותה שמפניה עם אורות מנצנצים סביבה, אלא שהתגובות הוכיחו כי המאמץ לא היה שווה את זה וגילו על הדרך את הטעות המביכה שהיא עשתה

Harimao Lee

הניסיון להשיג את התמונה המושלמת, לפעמים גורמת למאמץ שלא בטוח שהיה מוצדק. מי שלמדה את על זה בשרה לאחרונה הייתה בלוגרית הנסיעות הארמיאו לי, תושבת הונג קונג, שתמונה אחת שהעלתה בימים האחרונים בטיסה שלה מהונג קונג לרומא, גרמה לתגובות נזעמות מצד עוקביה ברשת האינסטגרם.

בתמונה נראית לי שותה שמפניה בטיסה במחלקה הראשונה, יושבת בנוחות בכסא שלה, עם שמיכה שמכסה את רגליה. כדי להוסיף את הניצוץ לתמונה, היא הקיפה את עצמה באורות נוצצים, דבר שהיא נוהגת לעשות לא מעט בתמונות שלה. "זה היה לילה חשוך בטיסה בין הונג קונג לרומא", כתבה לי בתיאור התמונה ברשת החברתית, "מה שנשאר לעשות היה להאיר את התא שלי".

אלא שכאמור, בתגובות לא בדיוק אהבו את התמונה. "מה לעזאזל? למי יש את הזכות להביא אורות מנצנצים לתוך מטוס?", כתבה מגיבה אחת, כשאחרת טוענת: "איך את יכולה להנות מאור הכוכבים עם כל האורות בתוך התא שלך?". גם שאר התגובות לא עשו עם לי חסד: "זה מטורף! הסוג הזה של ביום תמונה הוא פשוט בדיחה, אף אחד לא טס ככה", "אני מנסה לחשוב כמה זמן לקח לה להכין את התמונה הזאת, לעומת הזמן שהיא בילתה להביט מהחלון", "לנסות רומנטי בטיסה במחלקה הראשונה? מדהים כמה אנשים יתאמצו כדי להשיג לייקים".

עוד בנושא:
בת 22 מסתובבת בעולם בחינם - וגם מקבלת ים של מתנות
רודפת המפלים: היפהפייה שמטיילת בעקבות מים בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully