וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאירופה, ארה"ב ודרום אמריקה: קווי התעופה החדשים שיפתחו השנה מישראל

11.9.2018 / 12:05

בסתיו הזה צפו לשמיים צפופים: לא מעט קווי תעופה חדשים צפויים להגיע אל ישראל וממנה - לאירופה, לארצות הברית וגם לדרום אמריקה. כל מה שאתם צריכים לדעת על מפת התעופה המעודכנת לחודשים הקרובים

מטוס דרימליינר 787 של חברת לוט/צילום: זיו ריינשטיין, עורך: יותם

בווידאו: הדרימליינר של "לוט", שפותחת גם היא קו חדש לקרקוב בחורף

מי שהגיע בקיץ הזה לנתב"ג חזה, כמו שקורה מדי שנה, בשיאים חדשים של יציאות לחו"ל. רק ביולי, עברו בנמל כ-2.5 מיליוני נוסעים בטיסות בינלאומיות. ביולי-אוגוסט המספר מטפס השנה לכ-5.3 מיליוני נוסעים בטיסות יוצאות ונכנסות.
המגמה הזו רק ממשיכה, ובסתיו שנמצא כבר בפתח אף צפויים להיחנך קווי תעופה חדשים בין תל אביב ואילת לבין יעדים בעולם.

איזי ג'ט: מתל אביב ללונדון (סטנסטד)

חברת הלואו קוסט הבריטית איזי ג'ט תציע החל מנובמבר הקרוב (ועד מרץ 2019), שתי טיסות שבועיות חדשות הישר אל נמל התעופה לונדון סטנסטד (London Stansted), השוכן כ-50 ק"מ ממרכז לונדון. יש ממנו תחבורה ציבורית הכוללת רכבת מהירה ואוטובוסים. נמל תעופה זה משמש בסיס ראשי עבור חברות לואו קוסט אירופיות נוספות.

הטיסות אמורות להמריא בעונת החורף בלבד, בימים שלישי ושבת, ומבדיקה שנעשתה באמצע אוגוסט באתר החברה עולה כי מחירן ההתחלתי הוא 112 אירו לכיוון. כידוע, החברה מפעילה מנתב"ג טיסות ללונדון הנוחתות בנמלי התעופה גטוויק (Gatwick) ולוטן (Luton).

Wizz Air: מאילת לסופיה ובודפשט

מסתמן כי החורף הקרוב באילת יהיה חם במיוחד, במיוחד לאור העובדה כי לאחרונה התבשרנו כי חברת הלואו קוסט Wizz Air, בשיתוף משרד התיירות, משיקה עוד שני קווי טיסות חורף חדשים מבודפשט ומסופיה לאילת.

החברה מעמיקה את פעילותה בארץ ומוסיפה נדבך נוסף להיותה של אילת חלק ממפת התיירות האירופית. למעשה, הצפי הכללי הוא כי בחורף הקרוב, צפויות להתבצע מדי שבוע כ-60 טיסות לאילת מרחבי אירופה.

שני הקווים החדשים צפויים לפעול כבר בשבוע השני של נובמבר. יצוין כי בין שאר הקווים של החברה, מפעילה WizzAir קו ישיר בין אילת ללונדון. כבר כעת ניתן לבצע הזמנות באתר החברה לקווים החדשים. על פי פרסומי החברה, המחיר ההתחלתי יעמוד על 89 שקלים לכיוון (לבודפשט, בימים שני ושישי; לסופיה בימים שלישי ושבת). באתר החברה מצאנו טיסה לבודפשט בנובמבר, במחיר של 179 שקלים לכיוון (נבדק באמצע אוגוסט).

עוד כדאי לדעת כי החל מאמצע נובמבר, תפעיל החברה ההונגרית גם קו חדש בין אילת לווינה שבאוסטריה. הקו יפעל פעמיים בשבוע (שבת ושלישי).

עוד באותו נושא

החל מ-129 שקל? ממש לא. Wizz Air פותחת קו חדש ללונדון

לכתבה המלאה

לופטהנזה: מאילת למינכן ופרנקפורט

50 שנים חלפו מאז שהחלה לופטהנזה, חברת התעופה הגרמנית, לפעול בישראל באופן סדיר, ולציון יובל השנים היא תרחיב את מערך הקווים שלה, והפעם - לאילת. כך, החל מ-28 באוקטובר יופעלו ארבע טיסות בשבוע לעובדה - שתיים למינכן (ימים שבת ושלישי) ושתיים לפרנקפורט (ימים ראשון וחמישי).

בהקשר זה, מעניין לציין כי גם חברת התעופה אדלווייס אייר (Edelweiss Air), השייכת לקבוצת לופטהנזה, הכריזה לפני מספר חודשים כי החל מה-28 באוקטובר היא תפעיל קו חדש בין אילת לציריך בשווייץ.

טרנסאוויה: מתל אביב לנאנט (צרפת) ומאילת לאמסטרדם

חברת הלואו קוסט טרנסאוויה (Transavia), השייכת לקבוצת אייר פראנס-KLM, תחל בנובמבר להפעיל שני קווי תעופה חדשים לישראל. הראשון יהיה בין תל אביב לעיר נאנט (Nantes), העיר הגדולה ביותר במערב בצרפת והבירה של מחוז הלואר האטלנטי. מדובר בשתי טיסות שבועיות, ועל פי פרסומים שונים, המחיר צפוי להתחיל מ-59 אירו לכיוון. הקו השני ינוע בין אילת לאמסטרדם שבהולנד - במחיר שיתחיל ב-49 אירו לכיוון (מדובר במחירי הבייסיק). כדאי לדעת כי בשנת 2017 השתמשו למעלה מ-400 אלף ישראלים בשירותיה של חברת התעופה טרנסאוויה, והשנה צפוי מספר זה לגדול במידה ניכרת.

LATAM: לראשונה - ישיר מתל אביב לסאו פאולו

לראשונה מזה שנים, טיסה ישירה בין ישראל לדרום אמריקה: חברת התעופה הצ'יליאנית LATAM הודיעה כי החל מ-12 בדצמבר היא תפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לסאו פאולו שבברזיל. הטיסות ייצאו שלוש פעמים בשבוע, מה שגם יקל על טיסות המשך ליעדים נוספים בדרום ומרכז אמריקה, כגון ארגנטינה, צ'ילה ועוד.

גורמים בענף סבורים כי הקו החדש יעניק תנופה של ממש לתנועת התיירות בין שני היעדים, וכן יוזיל את ההגעה לדרום אמריקה. הטיסות עצמן, שיימשכו כ-11 שעות, ייערכו במטוסי הדרימליינר החדישים (בואינג 787).

2019: וושינגטון וקרקוב מתקרבות

וקצת מעבר לימי הסתיו, עמוק אל תוך שנת 2019: חברת התעופה הפולנית לוט (LOT) הכריזה כי החל ב-25 בפברואר 2019, צפוי לפעול קו חדש לתל אביב מהעיר קרקוב, המתהדרת בחיי לילה שוקקים, אתרי תיירות מעניינים ושופינג במחירים זולים במיוחד. זהו הקו השביעי של לוט בישראל, והטיסות פעמיים בשבוע - בימים שלישי ורביעי או חמישי (תלוי בשבוע). על פי הפרסומים, כרטיסי הלוך-ושוב יוצעו במחירים שמתחילים ב-169 דולר (ללא כבודה) או 209 דולר (כולל כבודה ואפשרות לבחור את המושב).

ומאירופה לארצות הברית: באביב הקרוב תשיק חברת התעופה האמריקאית יונייטד איירליינס (United Airlines) קו טיסה ישיר בין תל אביב לוושינגטון די.סי. החברה כבר מפעילה שני קווים מארצות הברית לישראל - מניו יורק ומסן פרנסיסקו. היא תחנוך את הקו החדש ב-24 במאי.

זו תהיה חברת התעופה האמריקנית הראשונה שמחברת בין שתי הערים בטיסה ישירה. הטיסות ייצאו מתל אביב שלוש פעמים בשבוע - בימים ראשון, שלישי ושישי (ומוושינגטון די סי - בימים ראשון, רביעי ושישי). מחיר מדויק טרם נקבע, על פי פרסומים שונים, הוא יעמוד על כאלף דולר לטיסת הלוך ושוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully