וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

169 דולרים ליעד מספר 1 בפולין: לוט איירליינס פותחת קו חדש וזול

15.7.2018 / 8:10

החל מהחורף הקרוב תוכלו לטוס אל העיר הפולנית שמושכת אליה 12 מיליון מבקרים בשנה, ולא, לא מדובר בוורשה, אלא בקרקוב שמתהדרת בחיי לילה רועשים, שופינג זול ואתרי תיירות מרתקים. לוט איירליינס פותחת את הקו ה-7 שלה מישראל

לוט

בווידאו: צפו כיצד חברת LOT מפתיעה נוסע

היא נחשבת לבירת חיי הלילה של פולין, כן אפילו יותר מוורשה, והיתה בעבר גם בירת המדינה ובקרוב תוכלו להגיע אליה בטיסה ישירה: חברת התעופה הפולנית LOT איירליינס תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לקרקוב בחורף הקרוב.

החל מ-25 בפברואר 2019 תשיק לוט קו ישיר ת"א-קרקוב.
הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע בימים שני ושלישי או רביעי (תלוי בשבוע). לפי החברה, כרטיסים הלוך ושוב יימכרו החל מ-169 דולרים ללא כבודה, ו-209 דולרים עם כבודה ואפשרות בחירת מושב.

קרקוב מושכת אליה תיירים רבים, והיא נחשבת ליעד התיירותי הראשון והחזק ביותר בפולין, כשלמעלה מ-12 מיליון איש מבקרים בה בשנה. בנוסף, קרקוב היא יעד מצויין ליציאה לטיול בהרי הטטרה ולעיר זאקופנה (עיירת סקי) כ-111 ק"מ בלבד משדה התעופה של קרקוב.

קרקוב. ShutterStock
ראויה לביקור בכל עונות השנה. קרקוב/ShutterStock

6 יעדים מישראל לפולין

חברת לוט הודיעה בשנה האחרונה על הרחבת היעדים בפולין, שאליהם ניתן לטוס מישראל. כיום, נוסעיה יכולים לטוס מתל אביב לשישה יעדים בפולין - ורשה, גדנסק, ורוצלב, פוזנן, לובלין, ז'שוב וכאמור קרקוב החל מפברואר 2019.

צי המטוסים של לוט מורכב מ-70 מטוסים חדישים. בסוף יוני השנה הורחב הצי באמצעות שני מטוסי בואינג 737 8 MAX, ומטוס בואינג 787-9 דרימליינר (עם שניים מהם, בצבע לבן ואדום, חוגגים את יום השנה ה-100 עצמאותה של פולין). בשנה שעברה הטיסה לוט 6.8 מיליון נוסעים, כלומר 25 אחוזים יותר מבשנה הקודמת. השנה היא מתכוונת להטיס כ-9 מיליון נוסעים ומתכוונת לעבור רף של 10 מיליון נוסעים ב-2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully