וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת על הכוונת: לופטהנזה פותחת 2 קווים חדשים מגרמניה לישראל

18.7.2018 / 9:48

חברת התעופה לופטהנזה חוגגת 50 שנות פעילות בישראל ומשיקה שני קווי טיסה מפרנקפורט וממינכן לאילת (עובדה). הטיסות יופעלו פעמיים בשבוע במטוסי A320

מטוס לופטהנזה מיתוג חדש. יח"צ שטרן אריאלי, מערכת וואלה! NEWS
פותחת שני קווים מגרמניה לאילת. לופטהנזה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ שטרן אריאלי

 
חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה חוגגת השנה 50 שנות פעילות סדירה בישראל, ומרחיבה את פעילותה ליעד נוסף בישראל - אילת (עובדה). החברה תפעיל 4 טיסות שבועיות לעובדה החל מ-28 באוקטובר 2018, כאשר שתי טיסות שבועיות יופעלו מפרנקפורט, בימים ראשון ושני, ושתי טיסות שבועיות נוספות יופעלו ממינכן, בימים שלישי ושבת. הטיסות יופעלו במטוסי A320.

פתיחת הקווים החדשים מגרמניה לאילת היא פרי שיתוף פעולה בין משרד התיירות ללופטהנזה, שבמסגרתו ניתן לחברה מענק בסכום של 60 אירו על כל נוסע הנוחת בעיר, כאשר המענק מיועד לשיווק הקווים החדשים. הטיסות החדשות של לופטהנזה יגבירו את מגמת הגידול במספר התיירים מגרמניה: בשנת 2017 חלה עלייה של 33% במספר התיירים מגרמניה לעומת שנת 2016. בשנת 2017 הגיעו לישראל כ-220 אלף תיירים מגרמניה לעומת כ-165 אלף בשנת 2016 וכ-160 אלף בשנת 2015.

40% מהתיירים שביקרו בישראל חוזרים לביקור שני בארץ. כ-85% מהתיירים הגרמנים מגיעים לבקר בישראל במסגרת טיול עצמאי ומשך השהות הממוצע הינו 7 לילות.
 
מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, עופר קיש,מציין כי קבוצת לופטהנזה רואה בשוק הישראלי שוק דינמי וצומח, גם בהיבט של תיירות עסקית וגם בהיבט של תיירות פנאי. "קבוצת התעופה לופטהנזה, המונה בישראל את חברות התעופה לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס, הינה קבוצת התעופה הזרה הגדולה ביותר בארץ. השנה אנו חוגגים יובל לפעילות החברה בישראל אשר החלה בנובמבר  1968, וכך ההכרזה על פתיחת יעד חדש לאילת, מהווה סמל להמשך ההשקעה של החברה בשוק הישראלי ובנוסעים הישראלים, וזו גם הזדמנות להודות למשרד התיירות על שתוף הפעולה הפורה. אין לנו ספק כי לצד מיקומה הגיאוגרפי של אילת וסביבותיה, המהווים בסיס תיירותי נפלא ומגוון לחובבי הים, הטבע המדברי והאטרקציות הרבות באזור, הטיסות הסדירות מאירופה יתרמו רבות לתיירות הנכנסת. 
 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully