וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמלי תעופה ייאסרו על נוסעים לישון בהם? בלונדון כבר התחילו

לאחרונה הוחלט בנמל התעופה הבינלאומי סטנסטד שבלונדון על איסור לינה בשעות הלילה בטרמינל. נרדמת בכל זאת? מוניטורים ייעודיים ידאגו להעיר אתכם מדי עשר דקות

נוסע ישן בשדה תעופה מחכה לטיסה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
תופס חרופ לפני הטיסה? ייתכן שיעירו אותך/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אף אחד לא באמת מתכנן להעביר לילה בנמל התעופה, אך ביטולים ואיחורים של טיסות מתרחשים כל העת. וכך התוכניות משתנות, ורבים מאיתנו מוצאים את עצמם מבלים שעות ארוכות ללא מעש בטרמינל.


עוד על השינה שלכם בחופשה:
כמו לישון על ענן: 7 הטיפים הכי טובים להירדם בטיסות
16 מדינות באירופה שהרבה יותר זול לישון בהן ב-Airbnb מאשר במלון
לקראת החופשה: באיזה קומות אסור לכם לישון במלון?


ואם אתם מאלו שנוסעים בתקציב צנוע, המצב בעייתי עוד יותר, כי להעביר לילה בבית מלון הצמוד לנמל התעופה הוא עניין שמעמיס על הכיס. לכן, רבים מוצאים את עצמם ישנים, בדוחק רב, על ספסלי ומושבי הטרמינל.

אתר התיירות The Points Guy מדווח כי לאחרונה, הוחלט בנמל התעופה הבינלאומי סטנסטד (Stansted) שבלונדון לאסור על נוסעים לישון בשטחו. וכך, לאחר טיסת הלילה האחרונה שפוקדת את נמל התעופה, נסגרים חלק מהטרמינלים לשהייה. זאת ועוד: ברחבי נמל התעופה נתלו שלטים האוסרים על שינה, ואף פוזרו משגוחים (מוניטורים) ייעודיים שמעירים את הנוסעים מדי עשר דקות.

וכך, מי שיקלעו למקום בין טיסות, יעבירו לילות נטולי שינה, בעיקר בשל אותם משגוחים שיצפצפו בזמנים קצובים ובתדירות גבוהה. כעת נותר רק לקוות שנמלי תעופה אחרים בעולם לא ילכו בעקבות התקדים הבריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully