וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב מד צ'פאלו, סיציליה: הכל כלול בחוויה, גם אתם

1.7.2018 / 8:11

המועדון החדש שפתחה קלאב מד בעיר צ'פאלו שבסיציליה, עושה מה שצריך. העיצוב שלו נטמע במודע בסביבה הפוטוגנית, הגישה יוצאת מגדרה כדי להטמיע את האורחים בחוויה שבה לא רק הכל כלול עבורם, אלא גם הם עצמם כלולים במשהו גדול מהם. אבל המרכיב המנצח הוא בסופו של דבר היופי

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: מנכ"ל קלאב מד ישראל על הסניפים החדשים שנפתחים השנה בעולם

קלאב מד צ’פאלו, סיציליה. קלאב מד,
הארכיטקטורה זורמת עם הסובב אותה. קלאב מד צ'פאלו/קלאב מד

בתחילת יוני, בשבוע שלפני הפתיחה הרשמית של מועדון חדש/ישן של קלאב מד ליד העיר הקטנה והפוטוגנית להפליא צ'פאלו שבסיציליה, במתחם השוכן על הצוק הסלעי מעל הים, עדיין עמלו גננים, שרברבים, נגרים ושאר אנשי תחזוקה על עבודות אחרונות. זה לא הפריע לעשרות עיתונאים מכל רחבי העולם להתאגד במקום - כולל משלחת ישראלית נכבדת שגם כותב השורות האלה נמנה עליה - לטובת שלושה לילות מול חלקה של הים התיכון, שאיכשהו נראית יפה וצלולה יותר מאשר במקומות רבים אחרים, ואיכשהו נדמה שהאופק בה משתרע רחוק יותר.

בחלקנו נפלה ההזדמנות הנדירה לחנוך את חדריו ואת מתקניו של המקום, לשכב על כלי מיטה שלא ידעו את גופו של אחר ולרחוץ במקלחת שלא כוללת בה דנ"א של זרים. אבל עם כל החדש הזה שמסביב, יש היסטוריה קלאב-מדית מיוחדת במועדון שלה בצ'פאלו: למעשה זהו אחד הכפרים הראשונים שלה אי פעם, ונושא עמו כמה זיכרונות איקוניים משנות החמישים והשישים.

פעם המקום היה מפורסם בשל בקתות קש והמקלחות הפתוחות שלו, עד שנסגר ב-2006. כעת - כי אי אפשר להשאיר את המקום היפהפה הזה מיותם - הוא חוזר שונה לחלוטין. חמישה קלשונים (המקבילה של קלאב מד לכוכבים), כלומר החוויה הכי יוקרתית שהמועדון מספק, בכללם כמובן חדרים חדשים ומעוצבים - בונגלו'ס וסוויטות - שעל אף שהוגבלו לממדים של קודמיהם מאז, מקנים תחושה רחבת ידיים. רבים מהם, כמתבקש, עם מרפסת הפונה אל הנוף הכל כך יפה של הים. בחוץ השבילים מתפתלים באופן מצודד בין החדרים, מגרש הטניס (שעדיין לא נפתח בימים שהיינו שם), הבר הפתוח והבריכה היפה שלידו, שמשקיפה אף היא על הים.

עוד באותו נושא

בונז'ור ישראל: בקלאב מד מעוניינים לפתוח מלון בתל אביב

לכתבה המלאה
קלאב מד צ’פאלו, סיציליה. קלאב מד,
חדרים רחבי ידיים/קלאב מד

כמו להיות בתוך קליפ קיצי

יש משהו מאוד נבדל בקלאב מד, משהו שבמשך כמה ימים מעביר את האורחים שלו ליקום נפרד כמעט שמתקיים במקביל לעולם האמיתי, קצת כמו להיות בתוך קליפ קיצי של להיט טרופיקל האוס, עמוס שמש וים ובריכה ויפים ויפות בקנה מידה בלתי סביר (במסגרת עונה שנמשכת עשרה חודשים, יש לציין). חווית הניתוק הזו אמנם נכונה במקרים של לא מעט חופשות, ההפוגה מהשאון היומיומי לבדה יוצרת בועה מסוככת, אבל הגישה של קלאב מד סופחת אליה את אורחיה בכוונת מכוון. בראש ובראשונה, הכל כלול במסגרת המחיר. בר חופשי, סעודות אוכל איטלקי תחת ידיו של השף עטור כוכבי המישלן אנדרה ברטון, מתאבנים בין לבין, סיורים באזור היפהפה שמסביב בליווי צוות מדריכים מקומי, מסיבות ייחודיות מדי ערב וכהנה וכהנה.

חובבי ספורט ימי יוכלו ליהנות מלא מעט פעילויות, בראשן האקדמיה לסאפ הכוללת הדרכות חתירה על ארבעה סוגי גלשני סאפ שונים, ולראשונה אף גלשן חשמלי (אל דאגה, אין סכנת התחשמלות, אבל כן יש שעות קבועות כי נדרש זמן להטעין אותם). פעילויות נוספות המוצעות במועדון כוללות קיאקים, צלילה עם שנורקל, כדורגל, כדורעף, חדר כושר מאובזר, שיעורי פיטנס, עיצוב ופילאטיס, בית ספר לטניס, חץ וקשת, שיט מפרשיות ועוד.

אבל מעבר לכל זה, ישנה הגישה הכללית - זה לא סתם "הכל כלול", אלא אתם עצמכם כלולים, בקטע טוב. כל אחד ואחד מהעובדים ייברך אתכם לשלום בחיוך כשאתם פוסעים לכם מכאן לשם. אחרי מספר ימים שם זה נטמע כל כך חזק עד שנראה לך מוזר שאנשים ברחוב או בשדה התעופה לא מחייכים כלפיך ואומרים "בונאסרה" ו"בונג'ורנו". אחדים מהעובדים אף יציגו את עצמם בפניכם ויחברו אליכם לארוחה, אם תרשו להם - חלק מהגיג שלהם. כך הם הופכים עבורכם למעין ציר של המקום, פרצוף ידידותי מוכר למשך שהותכם.

אבל מה שעולה על הכל הוא המיקום היפהפה. הקלאב מודע לכך היטב, אחרת לא היה טורח על עיצוב פנורמי כה מרהיב, ועל ארכיטקטורת עץ ואבנים מסותתות כדי להתאים את עצמו כליל לסביבה, שאף כוללת כנסייה ישנה ומבצר עתיק במסגרת המועדון עצמו . לא מדובר רק במי התכלת המרגיעים שנוצצים תחת השמש ובולעים אותה מדי ערב - מדרום נישאים צוקים נוספים, ומצפון, במרחק הליכה בת 20 דקות, שוכנת העיר העתיקה והציורית ממש על החוף ונראית כמו גלויה. בתיה הצבועים בגווני אפרסק מצויים בתווך שבין המים לבין הרים ירוקים, ובתוכה כמובן תמצאו שפע של מזכרות ואפשרויות קולינריות מקומיות אותנטיות, כולל גלידריה אחת על כל עשרה אנשים, או לפחות זה הרושם. במילים אחרות, זוהי נקודה מושלמת בלבו של אחד המקומות המרהיבים שתראו מעודכם.

אז כמה יעלה?
מחירים לעונת הקיץ (יולי-ספטמבר 2018): החל מ-2,310 אירו למבוגר.
מחירים לעונת החורף (אוקטובר-דצמבר 2018): החל מ-1,350 מאירו למבוגר.
המועדון פתוח החל מחודש מרץ עד לתחילת חודש ינואר (10 חודשים בשנה)
*חבילה בת 7 לילות הכוללת טיסות והעברות.

קלאב מד צ’פאלו, סיציליה. קלאב מד,
הבריכה מול הנוף בקלאב/קלאב מד
קלאב מד צ'פאלו בסיציליה. יח"צ קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
גם במסעדה הנוף מנצח/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ קלאב מד
קלאב מד צ’פאלו, סיציליה. קלאב מד,
הראשון באירופה עם 5 קלשונים. קלאב מד צ'אפלו/קלאב מד

הכותב היה אורח של קלאב מד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully