וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאב מד גראנד מאסיף: חוויית סקי שלא ציפיתם לה

שמעון כהן

15.1.2018 / 9:48

בזמן שאנחנו זכינו לכמה טיפות של גשם, אירופה כבר מכוסה כולה בלבן. אז ביקרנו בקלאב מד גראנד מאסיף שנפתח לאחרונה בצרפת, שבו 148 ק"מ של מסלולי סקי. התוצאה? מתחילים או מנוסים, אתם הולכים לאהוב את זה

סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
148 ק"מ של סקי אין ואאוט. קלאב מד גרנד מאסיף/מערכת וואלה! NEWS, קלאב מד

יש אנשים שצריכים לצאת לחופשה כדי להתרענן, כל מה שאני צריך זה לצאת לחופשת סקי. האקסטרים, האנדרנלין והמרחבים הפתוחים מכניסים אותי להרפתקה שמעוררת את כל החושים.

הגעתי לקלאב מד גראנד מאסיף החדש השוכן בלב האלפים הצרפתיים, המיקום אטרקטיבי (מרחק של כשעה ורבע נסיעה מז'נבה), הנוף עוצר נשימה, הגובה לא פחות מ-1,600 מטרים ודרגתו היא 4 קלשונים. בונוס: המקום עובד בשיטת הכל כלול, וזאת רק ההתחלה.

סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. שמעון כהן, מערכת וואלה! NEWS
לא פחות מגובה של 1,600 מטרים. אחד המסלולים בגרנד מאסיף/מערכת וואלה! NEWS, שמעון כהן
סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
חדר האוכל בקלאב. לא תתחרטו על אף קלוריה/מערכת וואלה! NEWS, קלאב מד

איך לעמוד על הרגליים אחרי יום גלישה?

אם אתם חובבי סקי, קרוב לוודאי שתחפשו, כמוני, אחר אתרי סקי חדשים ומרגשים. אז הרשו לי לחדש לכם: קלאב מד הקימו מועדון חדש ומפואר ב-Grand Massif במרחק של כשעה ורבע של נופים מרהיבים, כאשר היתרון הגדול של הקלאב החדש הינו מרחב גלישה של גרנד מסיף, הכולל 148 ק"מ של סקי אין/אאוט המתאים לכל הרמות.

סקי זה לא כמו אופניים. כמי שגולש מעל 20 שנה כ-10 ימים בממוצע בעונה, וכמובן משתדל להכין את הגוף בצורה אופטימלית ומנסה לחזק את השרירים הנכונים, אני יודע שגם מה שאני עושה זה לא מספיק. חופשת סקי זאת חופשה שמלאה בחוויות ובאנדרנלין שלא נגמר, זאת חוויה מאתגרת, ספורטיבית ומהנה, ובעיקר - חוויה שמאמצת את כל חלקי הגוף.

המדריכים המנוסים של קלאב מד מחלקים את הגולשים לפי רמות ותתי רמות, כדי שתהנו מחוויית גלישה מושלמת ומותאמת אישית. אני מצאתי שני יתרונות חשובים במדריכים המקצועיים שלהם: הראשון, הוא שהם כל הזמן משתדלים לשפר לך את הטכניקה ולא משנה באיזו רמת גלישה אתה. פסקל, המדריך של הקבוצה שלי, הדגיש שהמטרה שלו היא "לגרום לסקיז שלך לעבוד קשה כדי שלך ישאר מספיק כוח לרקוד בערב במסיבות של הקלאב", אהבתם? גם אני.

יתרון נוסף ומשמעותי הינו דווקא בימים שיורד בהם שלג, נדמה כי מי שלא מכיר את האזור מתקשה לגלוש, אבל כאשר אתה גולש עם מדריך מנוסה שמכיר את האזור, גם גלישה בתנאי ראות נמוכים הופכת לחוויה מהנה.

נקודה נוספת שמעצימה את חוויית הגלישה היא העובדה כי קלאב מד מחליפים כל שנה לציוד סקי חדש ומתקדם. היתרון: הישראלים שיצאו השנה בחופשת החנוכה לחופשת סקי נהנו משלג משובח בכמויות אדירות כמעט בכל אתרי הסקי באירופה. החסרון: הבעיה בקלאב מד חדש היא שכולם מסתערים עליו וכמעט ולא ניתן למצוא חדרים עד לחופשת הפסח הבאה, כאשר גם אז המשפחות הישראליות מסתערות שוב ויכולות ליהנות מחופשת סקי מפנקת וללא דאגות, וכמובן עם מדריכים דוברי עברית.

סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
חדר בקלאב/מערכת וואלה! NEWS, קלאב מד
סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. שמעון כהן, מערכת וואלה! NEWS
כתבנו בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, שמעון כהן

אוכל, ג'קוזי, ילדים ומה שביניהם

אני כותב על חופשת סקי ואני גולש לאוכל, כי כשהשף הצרפתי אדוארד לובה, בעל מסעדה המעוטרת בשני כוכבי מישלן, אחראי על התפריט ואי אפשר לדלג על הסעיף הזה. לצערי, לא משנה כמה גלשתי, לא הצלחתי לשרוף את כל הקלוריות ולמרות זאת אני לא מתחרט על אף קלוריה.

האמת שגיליתי שאני שורף המון קלוריות רק כשאני מסתובב בין העמדות המורכבות מארבעה מתחמי אוכל, וממש לא משנה איזה סגנון אתם אוהבים: איטלקי משובח, טעמים מהמזרח הרחוק, סגנון אירופאי, בשרים, דגים, פירות, פירות ים וזה לא משנה אם אתם צמחונים או טבעונים - כי בגראנד מאסיף כל אחד מוצא את עצמו סביב מגוון רחב ומפנק של מנות.

לא שכחתי את הילדים, למרות שזאת המטרה של קלאב מד. לדעתי הם לא באמת רוצים שתשכחו את הילדים אלא רוצים שהילדים ישכחו אתכם במשך היום, כדי שתוכלו לגלוש בכיף. מועדון הסקי המפואר של הילדים כולל מגוון רחב של פעילויות מפנקות. מלבד שיעורי סקי וגלישה לילדים ונוער בכל הרמות, במועדון יש להם פינות משחקים מותאמות לפי גיל, וחדר אוכל דיגיטלי וחדשני שבו הם מתנסים בסדנאות בישול ואפיה מדהימות עם השף של המלון ועוד.

סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
קצת מרגוע לגוף הדואב אחרי יום סקי. הבריכה בקלאב/מערכת וואלה! NEWS, קלאב מד
סקי קלאב מד גרנד מאסיף בצרפת. קלאב מד, מערכת וואלה! NEWS
148 ק"מ של סקי אין ואאוט. קלאב מד גרנד מאסיף/מערכת וואלה! NEWS, קלאב מד

בסוף יום גלישה מאתגר וארוחות מפנקות, הגוף אותת והזכיר לי שצריך להתפנק. ירדתי לבריכה ולאזור הסאונות. חוויה שאני ממליץ עליה ובאותה הנשימה גם לא לוקח עליה אחריות - הנה הג'קוזי המפנק שנמצא בחוץ ומוקף בשלג, לפני שנכנסים לטבול במי הג'קוזי החמימים מומלץ למרוח קצת שלג על הגוף (לאמיצים מומלץ להתגלגל על השלג), מה שמשדרג ומעצים את התחושה של החום והזרמים בצורה משמעותית.

כמובן שאחרי הפינוק באזור הבריכות כדאי לקבל מסאז' מפנק בספא של המותג הצרפתי היוקרתי CARITA, ולפצות את הגוף על העבודה הקשה. הרי לא משנה כמה פעמים תעשו סקי, אחרי כמה ימים אינטנסיביים של גלישה - כל מה שתרצו זה להניח את הרגליים על הספה ולנוח.

הכתב היה אורח של חברת קלאב מד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully