וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה פסטיבלי המוזיקה המומלצים ביותר למחפשי סטוצים

1.6.2018 / 0:15

יותר ממחצית הנשאלים הודו שפסטיבלי המוזיקה האהובים עליהם נועדו למטרה אחת: למצוא סטוץ. הנה כמה מאירועי המוזיקה עם הכי הרבה סיכוי לעשות בהם סקס - למקרה שגם לכם יש אומץ לעשות את זה בתוך קהל של אלפי חוגגים שיכורים

Electric Forest 2014- The Journey Begins

סקר של אתר מכירת הכרטיסים TickPick שנערך בקרב 1,050 אנשים מצא שיותר ממחצית חובבי פסטיבלי המוזיקה עושים סקס במהלך האירוע עם אדם שלא פגשו לפני - ויותר מ-28 אחוזים מהם גם לא מתביישים לעשות את זה באוויר הפתוח.

זה לא מפתיע שהרבה אנשים מנצלים את חגיגות המוזיקה כדי ליהנות מקצת סקס מזדמן, אולם בסקר נמצא שפסטיבל המוזיקה הכי פופולארי לסטוצים הוא ה"אלקטריק פורסט" שמתקיים במישיגן עם 30.2 אחוזים מהמשתתפים שהודו כי קיימו בו יחסי מין מזדמנים. אחריו תמצאו את ה"בונארו" שבטנסי עם 27.3 אחוזים ובמקום השלישי את ה"ברנינג מן" שבנבדה עם 25.2 אחוזים. פסטיבל המוזיקה הפופולרי "קואצ'לה" שבקליפורניה הגיע רק למקום השישי ברשימה עם 20 אחוזים ואחרון ברשימה תמצאו את פסטיבל "אייהרט רדיו" שבנבדה עם 14.4 אחוזים "בלבד".

עוד בנושא:

אז איפה הם עשו את זה? ליטרלי איפה? גם על זה ענו משתתפי הסקר. המקומות המבוקשים ביותר לחפוז הם באוהל (58.1%) או ברכב (48.4%). 20.3 אחוזים עשו את זה בקרוואנים, 28.4 אחוזים בשדה פתוח ובאופן מפתיע 15.3 אחוזים עשו את זה באמצע הקהל. גבר בן 35 סיפר שהיה בקהל בזמן שצפה בלהקת ההאבי מטאל הבריטית איירון מיידן, כשלפתע ניגשה אליו אישה שלא הכיר והחלה לנשק אותו.

"מישהי התנגשה בי בטעות, התנצלה והתחילה לנשק אותי. לא סירבתי והתמזמזתי איתה. הדבר הבא שאני זוכר זה שהמכנסיים שלי כבר היו למטה וקיימנו יחסי מין כשמסבבנו קהל רוקד בהתלהבות. כבר לא היה לי אכפת, השארתי את הבושה מאחור וזרמתי עם זה", הוא סיפר למטרו הבריטי. הנתון הבא צפוי להגעיל אתכם קצת: אחוז לא מבוטל מהחוגגים עושים סקס - גם בשירותים הכימיים. 9.4 אחוזים ליתר דיוק מוכנים להתפלש בזוהמה ולחגוג גם שם.

46.4 אחוזים ממשתתפי הפסטיבלים ביצעו מין אוראלי עם מישהו שרק הכירו, כשכאן המוביל ברשימה הוא פסטיבל ה"ברנינג מן" עם 28.2 אחוזים ורק אחריו ה"אלקטריק פורסט" עם 20.9 אחוזים. הנשאלים שיתפו גם מהי תנוחת הסקס המועדפת עליהם בפסטיבלים. ה"דוגי סטייל" מוביל עם 43.9 אחוזים, אחריו 20.5 אחוזים עשו את זה בעמידה ורק 12.6 אחוזים בחרו בתנוחה המסיונרית ה"משעממת".

"פגשתי מישהו ועשינו סקס סוער בשדות בזמן שאנשים חלפו על פנינו", סיפרה חוגגת בת 29, "זה היה כיף. האדרנלין היה גבוה. אקסטזה טהורה". גבר בן 46 שהתנדב לעבודה באחד הפסטיבלים סיפר על החוויה המינית שלו: "מישהי פלרטטה איתי בזמן שמכרתי כרטיסים. מאוחר יותר נתקלתי בה. ישבנו יחד לקראת המופע, היא שוב פלרטטה איתי, התחככה בי ואז ביצעה בי מין אוראלי בזמן שהלהקה ניגנה. חברה שלה צפתה בנו כל הזמן הזה".

בסקר של חברת צעצועי המין הבינלאומית LOVEHONEY שנערך ב-2017 נמצא שפסטיבל המוזיקה בו הכי הרבה אנשים עשו סקס הוא דווקא הלולהפלוזה שבשיקגו.

תוצאות הסקר המלאות:

סקר פסטיבלי מוזיקה. Tickpick, אתר רשמי
פסטיבלי המוזיקה המובילים בסטוצים/אתר רשמי, Tickpick
סקר פסטיבלי מוזיקה. Tickpick, אתר רשמי
פסטיבלי המוזיקה המובילים במין אוראלי/אתר רשמי, Tickpick
סקר פסטיבלי מוזיקה. Tickpick, אתר רשמי
המקומות הטובים ביותר לסקס בפסטיבל/אתר רשמי, Tickpick
סקר פסטיבלי מוזיקה. Tickpick, אתר רשמי
תנוחות הסקס המובילות בפסטיבלים/אתר רשמי, Tickpick

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully