וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחברים לצעירים: רשת מלונות דן פותחת את מלון LINK בתל אביב

22.5.2018 / 12:09

הטרנד של מלונות אורבניים, אומנותיים וצעירים לא פוסח גם על רשת מלונות דן, שפותחת בקיץ את LINK hotel & hub בתל אביב בהשקעה של 40 מיליון שקלים. במלון 94 חדרים, חללי עבודה ומפגשים חברתיים והרבה יצירות אומנות על הקירות. כמה יעלה לילה?

מלון LINK hotel & hub בתל אביב. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
החדרים מאובזרים בטלוויזיות חכמות גדולות/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

רשת מלונות דן הולכת בעקבות רשת מלונות פתאל (NYX) וישרוטל ("פאבליקה") ושאר מלונות בוטיק ("פולי האוס"), ופותחת מלון צעיר, עירוני ומודרני בשם LINK hotel & hub. המלון החדש, שנמצא בשדרות שאול המלך בתל אביב בבניין שהיה בעבר המטה של חברת עמידר (מול הקריה), יפתח ב-1 ביולי להשקה רכה למשך שישה חודשים ויציע קונספט מלונאי חדשני הפונה לדור החדש של תיירים ואנשי עסקים. עלות הסבת המלון מוערכת בכ-40 מיליון שקלים.

מלון LINK שונה ממלונות דן המסורתיים, כמו דן אילת, דן כרמל ודן תל אביב, כשהוא מכיל 94 חדרים על פני שמונה קומות, כשכל חדר בגודל של 17 עד 40 מ"ר. החדרים מצוידים בטלוויזיות חכמות גדולות (55 אינטש), מיטות ומצעים יוקרתיים, כספת גדולה במיוחד ותאורה המתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח.

הלובי המסורתי הפך ל-HUB - חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, ויכולים לבחור בין להיות לבד לבין לעבוד ולבלות עם אחרים. ה-HUB מאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב יהפוך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט.

טווח המחירים ללילה במלון נע בין 170 ל-220 דולרים, כשברשת דן מסבירים שזו הנחה של 30-20 אחוזים לעומת מלונות דן הרגילים.

מלון LINK hotel & hub בתל אביב. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
94 חדרים על פני שמונה קומות. חדר ב-LINK/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה
מלון LINK hotel & hub בתל אביב. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
קונספט מלונאי הפונה לדור החדש של תיירים ואנשי עסקים/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

הביחד החברתי עם המיוחד והצעיר בעיר

על עיצוב המלון הופקדו האדריכל רני זיס והמעצבת דנה לייטרסדורף, בעלת משרד המתמחה בעיצוב בתי מלון ומשרדים.


* תשאירו את הילדים בבית: מלונות הבוטיק הטובים בישראל


ה-LINK מצויד במתחם ספא וכושר עם ציוד מלא, מציע אימונים אישיים וחדרי מסאג' פרטיים. בסמוך לאזור הספא והכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ'ק-אין או רוצים להישאר לאחר הצ'ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי ומכונות למכירת פריטים נחוצים, כגון: מטענים, מתאמים, כפכפים וערכות גילוח. כמו כן, ממש בכניסה למלון החדש ממוקם אספרסו בר שנקרא "LinkCafe" והוא יהיה פתוח בכל שעות היממה 24/7.

המלון החדש מציע קונספט של "חיבור" הביחד החברתי עם המיוחד והצעיר בעיר - אומנות רחוב וטכנולוגיית אירוח מתקדמת.

המלון מציע לאורחים את LinkApp - אפליקציה חדשנית ומקיפה לתפעול השהות במלון המאפשרת לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, להזמין אוכל ושתייה ושירותי מלון ולבצע מגוון פונקציות בתוך החדר: לפתוח את החדר, הפעלת הטלוויזיה, הפעלת המזגן וכוונון הגדרות עוצמת האור והאווירה בחדר.

עוד באותו נושא

ישרוטל פותחת 4 מלונות בתל אביב ואחד בירושלים

לכתבה המלאה
מלון LINK hotel & hub בתל אביב. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
בכל חדר יצירות אומנות של אמנים ישראלים, שאצר הצלם דניאל סיבוני/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה
מלון LINK hotel & hub בתל אביב. דניאל לילה, מערכת וואלה! NEWS
תאורה בחדרים המתכווננת לצבעים שונים בהתאם למצב הרוח/מערכת וואלה! NEWS, דניאל לילה

המלון החדש מציע חוויה אומנותית ייחודית וייתן במה לסצנת אמנות הרחוב התל אביבית, שאותה אצר הצלם דניאל סיבוני שזכה להכרה בינלאומית וקיבל פרס על מפעל חיים בפסטיבל הסרטים בקאן. סיבוני הקצה קומות שונות במלון לאמני רחוב תל אביביים עכשוויים, כשכל קומה מוקדשת לאמן אחר ועבודות האומנות שלהם מוצגות בחדרי האורחים ובחללים המשותפים וגם יוצעו לרכישה.

האורחים יוכלו ליהנות מאווירת הגרפיטי הייחודית של תל-אביב בכל אזור במלון וגם לקחת איתם חזרה לביתם את האווירה העכשווית של העיר התוססת. אומני הרחוב התל אביביים שיצירותיהם יוצגו במלון LINK: בזוקה ג'ו, רוס פלאזמה, אריק ברכה, יוני דנציגר, מיוריאל, שי שניידרמן, דיוז, דן גרובר ומיכל רובין.

ואכן, במבט ראשוני נראה שיש ב-LINK השפעה או דימיון למלון תל אביבי אחר שנפתח לפני כשנה בעיר - ה"פולי האוס", שמשלב יצירות אומנות של אומנים מקומיים בקומות המלון, כשהלובי אינו קיים בקומה הראשונה, וגם קונספט פינוקי ה-Give Away בחדר דומה.

רון פדרמן, אשר הוביל את צוות הפיתוח של מלון ה-LINK אמר: "המשימה המוצהרת שלנו היא לענות על צרכי הנוסע המודרני ולכן נפטרנו מחלק גדול מהמאפיינים של מלונות רגילים. אנחנו לא מקבלים תשלומים במזומן .אין לנו דלפק קבלה. אין אצלנו 'בל בוי' אבל בהחלט יש לנו צוות שירות רב תכליתי שזמין 24/7 ופועל על פי העיקרון של 'כולם עושים הכל'. חברי הצוות נגישים מאד, חדורי מוטיבציה ודינמיים, ועוזרים בעת הצורך בצ'ק-אין או צ'ק-אאוט. הם מטפלים בבקשות של האורחים ומשרים בקרב האורחים אווירה צעירה ודינמית".

יצירת אומנות במלון LINK hotel & hub בתל אביב. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
יצירת אומנות באחת הקומות במלון/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully