וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישרוטל פותחת 4 מלונות בתל אביב ואחד בירושלים

28.3.2018 / 11:23

רשת המלונות הישראלית תפתח חמישה מלונות חדשים, ארבעה בתל אביב ואחד בירושלים עד שנת 2022, שחלקם כבר בתהליך בנייה, בהשקעה של כמיליארד וחצי שקלים

הדמייה מלון ישרוטל ברחוב הירקון בנמל תל אביב. יח"צ ישרוטל דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
הרשת הישראלית מתרחבת. חדר במלון ישרוטל שיפתח בנמל תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ישרוטל דבי תקשורת

רשת מלונות ישרוטל הודיעה היום (ד') במסיבת עיתונאים במלון "פאבליקה" של הרשת שבהרצליה, על פתיחה של חמישה בתי מלון חדשים בישראל - ארבעה בתל אביב ואחד בירושלים עד 2022.

המלונות יפתחו באזור צפון הירקון, מלון בשדרות ירושלים, מלון במגדלי ליאון ומלון בנחלת בנימין. בנוסף, יפתח מלון בכיכר ציון בירושלים ברמת 4 כוכבים ובו 250 חדרים.

המלון בירקון, בכניסה לנמל תל אביב, יכיל 154 חדרים ותהיה בו בריכת שחייה. הוא עתיד להיפתח ב-2021. המלון במגדל ליאון יהיה ברמת 5 כוכבים והוא יכיל 235 חדרים, בריכת אינפיניטי, ספא יערות הכרמל ואולם כנסים והוא יפתח ב-2022. רביב מעריך שההשקעה בו תהיה כ-900 מיליון שקלים, ובסך הכל כמיליארד וחצי שקלים בכל חמשת המלונות החדשים.

מלון נוסף בהשקעה של 97 מיליון שקלים, יפתח בבניין לשימור יפו על שדרות ירושלים, מול תיאטרון נגה, ובו 125 חדרים והוא יפתח ב-2021. במלון יהיו מסעדה ובר, ספא, בריכה על הגג והוא יהיה ברמה של 5 כוכבים. המלון התל אביבי האחרון יהיה בוטיקי, ויקום בנחלת בנימין עם 87 חדרים. תהיה בו בריכה על הגג, מסעדה ובר וספא. המלון הירושלמי בכיכר ציון (מול מסעדת הרברט סמואל) יכיל 250 חדרים, והוא יפתח בבניין לשימור. המלון יהיה ברמת 4 כוכבים ובו אולם כנסים וחדרי ישיבות והוא יפתח ב-2022.

הדמייה מלון ישרוטל בכיכר ציון. יח"צ ישרוטל דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
ממשיכים עם פתיחה של מלונות יוקרה. המלון שיפתח בכיכר ציון בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ישרוטל דבי תקשורת
הדמייה מלון ישרוטל ביפו. יח"צ ישרוטל דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
יקום על שדרות ירושלים. מלון ישרוטל ביפו/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ישרוטל דבי תקשורת

הפריפריה מחוץ לתחום של ישרוטל

כיום יש לישרוטל, שבבעלות איש העסקים דיוויד לואיס, 19 בתי מלון שבהם 4,222 חדרים ומועסקים כ-5,000 עובדים.

"לפני שש שנים החלטנו להרחיב את פעילות החברה מבחינה כלכלית וגם מבחינת הזדמנות לפתח את הצוות מחוץ לאילת", אמר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב. "פתחנו את 'בראשית' בשווי של 200 מיליון שקלים, שהוא עובד ב-97 אחוזים במצפה רמון, מה שלא היה נראה הגיוני בהתחלה". לדבריו, הפתיחה של מלונות "בראשית" ו"יערות הכרמל" נתנה לחברה את האפשרות לשלב מלונות יוקרה, כמו "גנים" בים המלח ורויאל ביץ' בתל אביב ולימים גם את "כרמים" בהרי יהודה. בשנה שעברה צירפה ישרוטל גם את מלון "מצפה הימים" בגליל, כמו גם את מלון "אוריינט" בירושלים.

לדבריו של רביב, "אין לחברה שום רצון לפתוח מלונות בפריפריה, כמו ראשון לציון, פתח תקוה ושאר ערים מסביב לתל אביב". אנחנו לא הולכים לכל מקום ובוררים את המקומות בקפידה ובאים רק למקומות שעושים לנו טוב".

הדמייה מלון ישרוטל במגדלי ליאון בתל אביב. יח"צ ישרוטל דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
יהיה ברמת 5 כוכבים. מלון ישרוטל במגדלי ליאון בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ישרוטל דבי תקשורת
הדמייה מלון ישרוטל בנחת בנימין בתל אביב. יח"צ ישרוטל דבי תקשורת, מערכת וואלה! NEWS
בוטיק של 87 חדרים. מלון ישרוטל בנחלת בנימין בתל אביב/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ישרוטל דבי תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully