וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מברלין לבנגקוק: אלה מסיבות הסקס הטובות ביותר בעולם

2.3.2018 / 0:07

למה שלא תבחרו את יעד החופשה הבא שלכם לפי מסיבות הסקס הנועזות שמתקיימות בו? אין סיבה להתבייש: אלה מסיבות הסקס הגדולות בעולם - שאם אתם בעניין - לא כדאי לכם לפספס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

sexislandco

אל תסתכלו עלינו ככה. גם אנחנו חסודים כמוכם ומבלים את ערבי השישי שלנו מול סרט טוב שנגמר ב-22:00. ועדיין - בטיול האחרון שלנו לברלין מצאנו את עצמנו כמו תיירים אחרים עומדים מחוץ למועדון סקס בגופיה ותחתונים ומנסים לעבור את הסלקציה הקשה בכניסה. ככה זה, בחו"ל כל הגבולות נפרצים. אז אם גם אתם מחפשים להשתחרר בחו"ל ולתת לצד הקינקי שבכם לפרוץ החוצה - מצאנו עבורכם כמה מסיבות סקס שוות שנערכות באתרים תיירותיים ברחבי העולם, שגם ככה ודאי תכננתם לבקר בהם בזמן הקרוב. אז הנה לכם סיבה נוספת לבקר בהם.

טוב, ברלין מפורסמת בפתיחות והנועזות שלה, לא פחות מאמסטרדם. חלקכם ודאי שמעתם על מועדון הקיט קט המפורסם באזור שמושך אליו תיירים מרחבי העולם. אולם, מועדון הסקס הגדול ביותר בעיר הוא דווקא הברגהיין, מועדון הטכנו הטוב בעולם, שלעומת יריבו, נותר פתוח ימים, בעיקר כי מי שמגיע אליו ומצליח לעבור את הסלקציה - מעדיף להישאר בו מהחשש שלא יצלח את הכניסה לשם בפעם הבאה. לברגהיין מוניטין של מקום בילוי המאפשר ומעודד נהנתנות קיצונית. הבניין מכיל חדרים חשוכים שהוקצו במיוחד למטרה זו וצילום בכל חלקי המועדון אסור בהחלט. אם אתם בכל זאת מחפשים משהו שהכניסה אליו תהיה קלה יותר עבורכם, אתם מוזמנים לנסות את מסיבות הסקס שבטירת מילקרסדורף.

עוד באותו נושא

"סקס, סמים וסלקציה": ישראלי במועדון שהכי קשה להיכנס אליו בעולם

לכתבה המלאה

קופנהגן

בירת דנמרק מארחת פעם בשנה פסטיבל סקס מהנה ומזמין הקרוי "הסלון הקינקי" (או "קינקי קופנהגן"). הפסטיבל מזמין את חובבי הביזאר וה-BDSM, ללא הבדלי גזע, מגדר או משקל, ליהנות ממסיבת סקס נועזת וחסרת מעצורים. ההמלצה היא להגיע לשם עם חבר שישמור על ביטחונכם. בכל זאת, אינכם יודעים כמה רחוק תלכו בלהט הרגע. מאחר שהמסיבות נערכות בסודיות, עליכם להכניס את שמכם לרשימת התפוצה שלהם. אם אינכם מעוניינים למסור פרטים אישיים - תאלצו כנראה לוותר. המסיבות נערכות מדי אוקטובר ומציעות בעיקר סאדו, אולם תמצאו שם גם סקס ונילי רגיל אם זה קצת יותר מדי בשבילכם.

מתוך פסטיבל קינקי סלון 2016:

סן פרנסיסקו

אתם לא מספיק קינקיים אם לא שמעתם על פסטיבל רחוב פולסום, פסטיבל רחוב שנתי בנושא סקס ו-BDSM, שמהווה אירוע מרכזי ב"שבוע הגאווה של קהילת העור" בסן פרנסיסקו. האירוע מתרחש בשכונת השוק הדרומי של העיר ומושך אליו תיירים מכל העולם. הפסטיבל נערך גם בקנדה ובגרמניה. מאחר שהאירוע נערך בפומבי, מסיבות הסקס עצמן מתקיימות אחריו ובהן יכולים המוזמנים ליהנות מצעצועי המין שרכשו במהלך הפסטיבל.

מתוך פסטיבל רחוב פולסום 2016:

ניו אורלינס

אל תהיו חובבנים ותסתפקו באירועי המרדי גרא שבעיר. האמיצים באמת הולכים לחגוג ב-Naughty In N'Awlins, פסטיבל סווינגרים שנמשך חמישה ימים וכולל סדנאות, שיעורים, הופעות ומסיבות סקס נועזות. האירוע נועד בעיקר עבור זוגות הטרוסקסואלים - אז אם אתם מחפשים משהו שיותר נזיל מגדרית לכו על ה"נולה". כן, לניו אורלינס יש הרבה מה להציע לחובבי הקינקיות באשר הם.

תמונות מפסטיבל הסווינגרים השנתי:

בנגקוק

אי אפשר לדבר על מסיבות סקס בעולם בלי להזכיר את בנגקוק. העיר ידועה בזכות תעשיית המין הפופולארית שלה. לכבוד זה, עובדות המין התאילנדיות השיקו מוזיאון משלהן בנונתאבורי, הנקרא "זה אנחנו", המנוהל בידי ארגון צדקה התומך בזכויותיהן של עובדות המין. המקום נועד לחגוג בגאווה את תעשיית המין הפורחת של בנגקוק. בכניסה למקום מוצב שלט עליו כתוב "לא עוד מכונות תפירה" - כתזכורת לנשים שנאלצות לעבוד במפעלים במשמרות של 12 שעות ביום. אמנם לא מדובר במסיבות סקס המוניות, אבל המקום לגמרי שווה ביקור אם אתם מתכננים טיסה לשם בקרוב. רק חשוב לתאם ביקור מראש.

מוזיאון סקס בבנקגוק. צילום מסך
מוזיאון סקס בבנגקוק/צילום מסך

והדובדבן שבקצפת: ה-Killing Kittens

הקילינג קיטנס הבריטית עורכת מסיבות סקס סודיות ואקסלוסיביות לאנשי האליטה בלבד. מנהלת הארגון, אמה סיילי, הקימה את הקהילה עבור שני המינים - נשים שחפצות בהרפתקאות מיניות וגברים שמעוניינים להגשים להן אותם. משמע, במסיבות הנשים הן שנמצאות בשליטה ועושות את הצעד הראשון.

המסיבות נערכות בכל העולם, וכל המוזמנים חייבים לעמוד בסטנדרטים גבוהים. הכניסה היא לגברים ונשים יפים בלבד שאינם חוצים את גיל ה-50. המועמדים שרוצים להשתתף במסיבה חייבים לשלוח תמונה של עצמם - והמארגנים מחליטים אם הם יפים מספיק כדי לקבל הזמנה לשם. המסיבות היוקרתיות מציעות חדרי משחקים למפגשים מיניים ושלל צעצועי מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully