וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזרקה מטיסה רק כדי להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם

6.2.2018 / 9:18

הדוגמנית ג'ן סלטר, שמתהדרת בלמעלה מ-11 מיליון עוקבים באינסטגרם, נקלעה לעימות מילולי עם אחת הדיילים. זה נגמר במעצר על המטוס ובהרבה פדיחות ברשת, אבל גם בעשרות אלפי עוקבים חדשים

צילום מסך

אם אתם חיים ונושמים אינסטגרם, יכול להיות שנתקלתם בעבר בשמה או תמונתה של ג'ן סלטר, דוגמנית כושר אמריקאית בת 24 שנחשבת לאושיית רשת בעלת שם עולמי. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל במיוחד עם קרוב ל-12 מיליון עוקבים, ונבחרה בשנה שעברה לאחת מ-15 הנשים הלוהטות ברשת על ידי כלי תקשורת אמריקאיים.

אבל בשבוע שעבר היא עלתה לכותרות בהקשרים הרבה פחות מחמיאים, כששוטרים נאלצו להוציא אותה בכוח מטיסה ממיאמי לניו יורק, בעקבות ויכוח יצרי במיוחד עם דייל.

עוד ב"אסור לפספס"

נוסעת הגיעה לשדה התעופה עם טווס המחמד שלה: "הוא תומך בי רגשית"
צפו: נגררה למעצר לאחר ששמה רגליים על המושב ברכבת התחתית
מטוס עם 85 שרברבים נאלץ לבצע נחיתת חירום - בשל תקלה בשירותים

לפי הדיווח של הניו יורק דיילי פוסט, הכל החל כשסלטר נעמדה במהלך ההכנות לטיסה והחלה לחטט בתא שמעליה, במטרה לקחת מתיקה כמה חפצים אישיים. אבל היא עשתה זאת בזמן שהמטוס (שהתעכב כבר שעתיים בהמראה) עמד לצאת לדרכו, וכל הנוסעים התבקשו להישאר יישובים. כשהדייל התקרב לסלטר וביקש ממנה לשבת בצורה מנומסת, הדוגמנית קצפה והחלה להשתולל.

במהלך הויכוח היא נשאלה האם תרצה לרדת מהמטוס, והשיבה - ספק ברצינות ספק בסרקזם - בחיוב. דקות לאחר מכן, היא מצאה את עצמה אזוקה על ידי חמישה שוטרים שנקראו למטוס וראו אותה בעיצומו של מה שאחד מהם כינה "התקף זעם בלתי נשלט".

עוד באותו נושא

מסתבר שעד עכשיו ישנתם לא נכון במטוס: כך תעשו זאת היטב

לכתבה המלאה

אז למה אמרנו לכם בכותרת שהיא עשתה את זה כדי להגדיל את מספר העוקבים שלה ברשת? כיוון שמאז התקרית התווספו עוד עשרות אלפים עוקבים לחשבון האינסטגרם שלה, ולאחר מעשה היא התוודתה שיזמה את התקרית בין היתר כדי להגדיל את ערכה ופרסומה ברשת - למרות שהכריזה ש"לעולם יותר לא אטוס עם אמריקן איירליינס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully