וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס עם 85 שרברבים נאלץ לבצע נחיתת חירום - בשל תקלה בשירותים

31.1.2018 / 16:20

כמה שרברבים צריך כדי לתקן שירותים במטוס? מטוס שהמריא מאוסלו למינכן נאלץ לשוב על עקבותיו לאחר ש-85 שרברבים שבמקרה היו עליו לא הצליחו לפתור תקלה פשוטה בשירותים

צילום מסך

בווידאו: נהלי החירום בטיסה מעולם לא נשמעו ונראו כל כך מגוחכים

הו, האירוניה: מטוס עם 85 שרברבים נאלץ לשוב על עקבותיו ולבצע נחיתת חירום בשל תקלה בשירותים. כן, כנראה שקיבלנו תשובה לשאלה כמה אינסטלטורים צריך כדי לתקן שירותים במטוס - ואנחנו לא בטוחים שהיא מספקת אבל היא ללא ספק מצחיקה.

מטוס של חברת נורוויג'ן אייר שאטל הנורווגית שהמריא בשבת ה-27 בינואר מאוסלו לכיוון מינכן חזר על עקבותיו כ-20 דקות לאחר ההמראה ונחת חזרה באוסלו בשל תקלה בשירותים. 85 השרברבים שנכחו בטיסה אינם סופר גרועים כפי שמשתמע מכך - אלא שמתברר כי הדרך היחידה לטפל בתקלה היא מחוץ למטוס - וזה קצת בעיה כשהוא נמצא עשרה קילומטרים מעל הקרקע. גם פרנק אולסן, מנכ"ל חברת אינסטלציה ש-65 מעובדיה היו על המטוס, הסביר את חוסר היעילות של הצוות שלו: "רצינו לתקן את השירותים, אבל לצערנו אפשר היה לעשות את זה רק מחוץ למטוס ולא ניצלנו את ההזדמנות לשלוח שרברב החוצה בגובה של עשרה קילומטרים באוויר". אולסן הוסיף ואמר שהשרברבים מאוד השתעשעו מהאירוניה ולקחו את העיכוב ברוח טובה.

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

יד רוחצת יד: המטוס החדש שאי אפשר לשטוף בו שתי ידיים ביחד בשירותים

לכתבה המלאה

המטוס מדגם בואינג 737 המריא משדה התעופה באוסלו בשעה 8:28 בבוקר, כעבור 20 דקות הגיע לגובה של 10 ק"מ - והסתובב חזרה. בחזור המטוס נאלץ לבצע עיקוף ונחת רק כשעה לאחר ההמראה. הטיסה צפויה הייתה להיערך כשעתיים ועשרים דקות ולבסוף הגיעה למינכן באיחור של שלוש וחצי שעות. דובר החברה מסר: "טיסה DY1156 מאוסלו למינכן בשבת ה-27 בינואר שבה לאוסלו בשל תקלה טכנית בשירותים. המטוס תוקן והמריא מאוחר יותר באותו יום. אנחנו רוצים להודות לנוסעים על סבלנותם ורוצים להתנצל על אי הנוחות".

שירותים במטוס בית שימוש. ShutterStock
85 שרברבים לא הצליחו לפתור תקלה פשוטה בשירותי המטוס ונאלצו לשוב חזרה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully