וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרו 100 האטרקציות הכי אהובות בגרמניה. מי במקום הראשון?

27.8.2017 / 14:21

עשרות אלפי ישראלים פוקדים בכל שנה את היער השחור בגרמניה. אך האם מדובר באטרקציה הכי אהובה במדינה? ובכן הפתעה, אבל דווקא הפארק המיניאטורי בעיר המבורג הוא המקום שהכי אהוב על תיירים בעולם. הנה הרשימה המלאה

טיול בעיר המבורג/צילום: זיו ריינשטיין עריכה: מאיה בן ניסן

בווידאו: צפו בסיור בפארק המיניאטורי בהמבורג

בשאלון וסקר מיוחד שנערך על ידי לשכת התיירות הגרמנית שכלל 32 אלף מבקרים מ-60 מדינות, נבחר הפארק המיניאטורי בהמבורג לאהוב והפופולרי ביותר במדינה, כשהוא גובר על אטרקציות אחרות, כמו פארק אירופה באזור היער השחור.

פארק "מיניאטור וונדרלנד", או עולם המיניאטורות, משתרע על פני שטח של 6,400 מ"ר וכולל כ-930 רכבות (מספר הרכבות המיניאטוריות הגדול בעולם), 15 אלף קרונות, 228 אלף עצים, 215 אלף דמויות, 8,850 מכוניות ו-4,000 מבנים וגשרים. הפארק מתוחזק על ידי 230 עובדים שהשקיעו בכך למעלה מ-580 אלף שעות עבודה. האטרקציה המתאימה לכל גיל וממוקמת במתחם סגור בן מספר קומות - מה שמאפשר ביקור בכל ימות השנה.

עוד ברשימה המכובדת, פארק אירופה במקום השני, אחריו טירת נוישוונשטיין בדרום באווריה שהיוותה השראה לבניית דיסניוורלד, לאחר מכן אגם קונסטנץ שבגבול גרמניה, אוסטריה ושוויץ ובמקום החמישי העיירה רוטנבורג על הטאובר שבבוואריה.


לרשימת 100 האטרקציות המלאה.

המבורג שולחת עוד 3 אטרקציות למאה הגדולות

אבל הפארק המיניאטורי בהמבורג אינו היחיד ברשימת המאה מעיר הנמל המוכרת. בנוסף לו, דורגו גם שלוש אטרקציות נוספות בעיר. למשל, אזור שפיכרשטאט - (Speicherstadt) אזור המחסנים המרשים שהוכר כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו ממוקם במקום ה-47. כמו כן, שוק הדגים והמכירות הפומביות באזור סנט פאולי דורג במקום ה-62 ובפעם הראשונה נכנס לרשימה גם אולם הקונצרטים אלבה פילהרמוני (Elbphilharmonie) המחודש במקום ה-51.

חריט ופרדריק בראו,ן היזמים של מניאטור וולנדרלנד, אמר לעיתונות: "כבוד גדול עבורנו לזכות שוב בתואר. ב-16 באוגוסט חגגנו 16 שנים להיווסדו של המקום ויום לאחר מכן בירכנו את המבקר מספר 16 מיליון. מיניאטור וונדרלנד ימשיך גם בעתיד לשמח מבקרים מכל העולם ולהציע דברים חדשים ומפתיעים".

ואיזו אטרקציה אתם הכי אוהבים בגרמניה? טקבקו לנו!

בניין קונצרטים אלבה פילהרמוני המבורג. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
נכנס גם לרשימת המאה. בניין הקונצרטים "אלבה פילהרמוני" בהמבורג בפארק המיניאטורי/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully