וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו מכורים! 70% מהישראלים משתפים צילומים מהחופשה ברשת החברתית

15.8.2017 / 11:29

סקר שערכה אפליקציה ישראלית לטיסות לחו"ל, מצא ש-17% מאיתנו משתפים תמונות מהחופשה שלנו ברשתות החברתיות על בסיס יומי. ומי משתף יותר: גברים או נשים? וגם: מיהם המשתפים "הכבדים" ביותר? הנה תוצאות הבדיקה

צעירות עושות סלפי. ShutterStock
77% מהנשים הנופשות בחו"ל משתפות תמונות מהחופשה ברשתות החברתיות/ShutterStock

כיום אי אפשר לצאת כבר לחופשה מבלי לתעד את עצמנו ולהעלות לפייס או לאינסטה. אבל מתברר שהישראלים מכורים לרשת החברתית, בטח כשזה נוגע לחופשה שלהם.

סקר שערכה אפליקציית הטיסות "חוליו", בדק את הרגלי השיתוף ברשתות החברתיות של הנופשים הישראלים. מהסקר שנערך בקרב 500 איש במדגם מייצג באמצעות מכון הסקרים סי.אי מידע שיווקי, עולה כי70% מהישראלים הנופשים בחו"ל נוהגים לשתף תמונות מהחופשה ברשתות החברתיות. 17% מהם יעשו זאת על בסיס יומיומי, ויעלו מדי יום תמונה אחת לפחות. 23% יעלו תמונה אחת-שתיים במהלך כל חופשה ואילו 30% יעלו תמונות מדי פעם, תלוי ביעד בו הם נופשים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בביקור בחומה הגדולה בסין, 22 במרץ 2017. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
הסלפי הוא חיינו. ביבי ושרה בחומה הסינית/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

נשים משתפות יותר

זה לא סוד שנשים פעילות יותר ברשתות החברתיות מגברים. תוצאות הסקר מחזקות את הטענה הזו - 77% מהנשים הנופשות בחו"ל נוהגות לשתף תמונות מהחופשה ברשתות החברתיות, זאת לעומת 65% בלבד מהגברים. 22% מהנשים ישתפו תמונות מדי יום ביומו במהלך החופשה, לעומת 11% בלבד מהגברים.


עוד על הסלפי שלנו בחופשה:
מצטלמים סלפי באתרי תיירות בחו"ל? אתם עלולים להיכנס לכלא
סלפי עם קרוקודיל: ממש לא מומלץ. מניסיון
מהו המקום הפופולרי בעולם לצילום סלפי?

עוד באותו נושא

בלתי נתפס: צפו בסלפי הכי מטורף בעולם!

לכתבה המלאה
סלפי ביקיני. ShutterStock
נשים משתפות יותר. ולא לשכוח את ה"דאק פייס"/ShutterStock
שני גברים מצלמים סלפי בשדה תעופה. ShutterStock
רק 11% בלבד מהגברים משתפים ברשת/ShutterStock

רווקים וצעירים יותר פעילים

מבין הישראלים הנופשים בחו"ל, רווקים ורווקות נוהגים לשתף יותר תמונות ברשתות החברתיות מאשר הנופשים הנשואים. 80% מהנופשים הרווקים ישתפו את תמונותיהם לעומת 66% בלבד מהנופשים הנשואים. 36% מהנופשים הרווקים ישתפו תמונות במהלך כל ימי החופשה, בעוד 22% בלבד מהנשואים ינהגו כן. 40% מהרווקים ישתפו תמונות פעם או פעמיים במהלך החופשה, לעומת 21% בלבד מהנופשים הנשואים.

עוד עולה מנתוני הסקר, כי ככל שגיל הנופשים עולה - כך יורדת בהתאמה רמת השיתוף ברשתות החברתיות. המשתפים "הכבדים" ביותר הם בני הגילאים 25-34, 85% מהם נוהגים לשתף תמונות מהחופשה בתדירות כלשהי, לעומת 72% מהנופשים בגילאי 35-44 ו-70% מהנופשים בגילאי 45-55. עם זאת, 50% מהנופשים בגילאי 55 ומעלה, נוהגים לשתף תמונות ברשתות החברתיות - נתון מפתיע שמצביע על ההבנה הטכנולוגית והמעורבות הגדולה יחסית של בני הגיל השלישי ברשתות החברתיות.

לדברי כרמית דותן מנכ"לית חוליו, "בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה מתמדת בכמות הנוסעים לחו"ל הרבה בזכות הסכם 'שמיים פתוחים' והוזלת מחירי הטיסות. עם זאת, אי אפשר להתעלם ממקומן של הרשתות החברתיות בתהליך הזה. כולנו רואים על בסיס יומיומי תמונות מחופשות של חברים בפייסבוק ובאינסטגרם ויש לזה השלכות. ראשית, זה מנגיש את הנסיעה לחו"ל והופך אותה לאפשרית. שנית, אי אפשר להתעלם מאפקט הלחץ החברתי, בעונות מסויימות זה נראה שכולם בחו"ל והרי אף אחד לא רוצה להרגיש יוצא דופן. התחושה הזו גורמת לרבים מאיתנו לרוץ ולהזמין חופשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully