וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו המקום הפופולרי בעולם לצילום סלפי?

20.5.2014 / 9:46

כולנו שולפים את הסלולר, מתעדים את עצמנו ומעלים לפייסבוק. לונדון הוכרזה לא מכבר כ"בירת הסלפי העולמית", אבל דווקא הקולוסיאום ברומא הוא האתר שהכי נמצא ברקע התמונות

שגעון הסלפי העולמי כבר הפך לשגרת חיינו ומלווה אותנו בכל מקום שאנחנו נמצאים: כולנו שולפים סלולר, מתעדים את עצמנו על גבי רקע של נוף, חוף הים או ליד אטרקציה כזו או אחרת בחופשה שלנו, ומיד אחרי זה מעלים לפייסבוק בציפייה גדולה ל"לייקים" שיצטברו.

אבל מהו המקום שהכי פופולרי בעולם לתמונה עצמית?

ובכן, לונדון נחשבת, אמנם, לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם עבור תיירים, אבל עכשיו מסתבר שהיא גם היעד הטוב ביותר לצילום עצמי וזוכה לתואר "בירת הסלפי העולמית", כך לפי אתר Suggestme. נמצא שיותר מ-14 אחוזים של תמונות סלפי שהועלו ברשתות חברתיות צולמו בבירה האנגלית, כשברקע מופיעים הביג בן, הגלגל הענק של לונדון וארמון בקינגהאם, שאגב היה האתר המצולם ביותר לתמונת סלפי.

עוד בוואלה! תיירות:
לידיעת התיירים: מהי האטרקציה הפופולרית בעולם?
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט

תמונת סלפי הביג בן לונדון. ShutterStock
המקום הכי אהוב לצילום עצמי. סלפי בלונדון/ShutterStock

העשירייה הפותחת לצילום סלפי

עם זאת, כשמדובר בצילום סלפי של אתרים בודדים, הקולוסיאום ברומא הוא המקום שהכי נראה ברקע של מצולמי הסלפי, כשאחריו נראה מגדל אייפל בפריז - כך לפי ניתוח של 6.3 מיליון תמונות שהועלו בטוויטר, פייסבוק, אינסטגרם ושאר רשתות חברתיות.

היעדים הפופולריים הבאים לצילום סלפי, אחרי לונדון, הם ניו יורק (11.62%) ואמסטרדם (9.82%), שתפסו את המקום השני והשלישי (בהתאמה), כשהאתרים המצולמים בהם היו הטיימס סקוור, פסל החרות, מוזיאון הרייקס ומוזיאון ואן-גוך.


להלן רשימת עשרת היעדים הכי פופולריים לצילום סלפי:
1. לונדון
2. ניו יורק
3. אמסטרדם
4. ברצלונה
5. פריז
6. ברלין
7. רומא
8. סידני
9. איסטנבול
10. אתונה


ומהו היעד שאתם הכי אוהבים לצלם בו סלפי? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully