וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראט בהלם: סוכנות הנסיעות הפשיטה דיילות ועצבנה את הרשת

9.8.2017 / 15:39

סרטון פרסומת לאתר סוכנות נסיעות מקזחסטן שמציג דיילים ודיילות בעירום הצליח לעורר תגובות חריפות: "שיוצרי הסרטון יתפשטו ויתנצלו"

אתר רשמי

אתר סוכנות הנסיעות הקזחסטני "צ'וקוטראבל" הצליח לעצבן את הרשת בסרטון שכנראה נועד רק בשביל לייצר פרובוקציות, בו מופיעות דיילות בעירום. החברה הוציאה שני סרטונים, אחד בגרסה נשית בה מופיעות דוגמניות עירום בתפקיד דיילות ואחד בגרסה גברית עם דוגמני עירום. בסרטון הנשי, מופיעות שבע דוגמניות עם צעיפים על צווארן, כיאה לדיילות אוויר, כשהן מסתירות את איברן המוצנע בכובע הדיילת המוכר, ואת החזה מסתיר באנר צר. בסרטון הן אומרות בקול אחד: "צ'וקוטראבל לא דורשת שום דבר מיותר מהנוסעים שלה".

הגרסה הנשית:

עוד באותו נושא

ספינת האהבה האמיתית: שיט תענוגות עם מסיבות סקס פרועות

לכתבה המלאה

מן הסתם, הסרטון עורר תגובות חריפות ממשתמשי הרשתות החברתיות במדינה ומחוץ לה שהאשימו את החברה בסקסיזם. אחד כתב: "זה מוגזם מדי ומגעיל" ואחר הוסיף: "זה כל כך רדוד. החברה כנראה בצרות פיננסיות קשות שהיא הייתה צריכות לשחרר סרטון כזה. אני לעולם לא אקנה מהם כרטיסים". אחד אחר כתב: "היוצרים צריכים להוריד את הפרסומת הזאת ולצלם סרטון שלהם בעירום מתנצלים". אחת הוסיפה: "אסור לכם לעשות דברים כאלה. כאישה אני מרגישה פגועה". חברת התעופה עדיין לא הגיבה לדברים.

הגרסה הגברית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully