וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם רוצים לטוס ולטייל עם טייסת המסוק היפה בעולם

2.8.2017 / 8:54

הכירו את לואנה טורס - טייסת המסוק שזכתה בתואר "הטייסת הלוהטת ביותר בעולם" ולא רק בגלל שאין מספיק נשים במקצוע. לצערכם, גברברים, היא נשואה

pilotluana

אנחנו ממש מקנאים בבחור ברזילאי אחד בשם פרד, לא רק כי הוא נשוי לדוגמנית ברזילאית מהממת - אלא גם כי אישתו הטרייה היא טייסת מסוק מקצועית שזכתה כבר לתואר "הטייסת הלוהטת ביותר בעולם". הכירו, באיחור קצר, את לואנה טורס בת ה-27 מריו דה ז'נירו, בוגרת תואר בכלכלה שהחליטה לעשות הסבת מקצוע, ללכת בעקבות אחיה וללמוד להטיס מסוק.

עם יותר מ-63 אלף עוקבים באינסטגרם, טורס משתפת את עוקביה בהצצה לעולמה השמיימי, תרתי משמע, וסיפרה שמהרגע הראשון שעלתה על מסוק חייה השתנו, "אחי הגדול הוא טייס מסוקים וכשגדלתי שמעתי אותו מדבר הרבה על מסוקים. הוא גם התחתן עם טייסת, אז אחי וגיסתי משמשים לי כדוגמא", היא סיפרה, "לפני שגיליתי שאני רוצה להיות טייסת, למדתי כלכלה באוניברסיטה ויצאתי לטיול משפחתי באוסטרליה, שם טסתי בפעם הראשונה במסוק. מרגע זה ואילך ידעתי שהעתיד שלי נמצא בשמים עם דגש על להיות טייסת מסוקים. כשסיימתי את הלימודים שלי, חיפשתי בית ספר לטיסה והתחלתי לרדוף אחרי החלום שלי".

עוד בתיירות:

עוד באותו נושא

דיילים מזהירים: את המשקה הזה אסור לכם להזמין במטוס

לכתבה המלאה

לואנה לא הצליחה לתאר במילים את ההרגשה ואמרה שזו פשוט חוויה ממכרת. "לראות דברים מהקרקע כבר לא מספק אותי יותר" היא טוענת. עד היום היא ביקרה כבר ב-28 מדינות, כולל ארה"ב וקנדה והיא משתפת תמונות מהטיולים באינסטגרם. "אני מטיסה מסוקים קטנים כמו R22s ו- R44s, ובתוך המסוקים האלה אפשר לראות הכל, כולל מה שמתחתיך. אפשר לנחות איפה שרוצים, לטוס באפס מהירות וליהנות מנופים מרהיבים. אתה גם יכול לזוז לכל כיוון שאתה רוצה, כולל לאחור".

לואנה סיפרה שלא קל להיות אישה בתעשייה הנשלטת בידי גברים, אך היא זוכה לדבריה להמון פרגון ולא מאמינה לכמה פופולאריות היא זוכה באינסטגרם. היא הוסיפה: "זה מצחיק כי פתחתי עמוד באינסטגרם כפרופיל פרטי שנועד לעזור לאנשים ולשתף אותם באימונים שלי. זה מדהים איך בנינו קהילה נחמדה עם כל כך הרבה טייסים בכל רחבי העולם וכל כך הרבה אנשים נחמדים. לפעמים הם לא מבינים כמה מאושרת הם עושים אותי בזכות ההודעות המפרגנות שלהם. אני מקבלת הרבה הודעות מאנשים שרוצים להיות טייסים, מבקשים עצות או רק אומרים שהאינסטגרם שלי היה הצעד הראשון שלהם בהיכרות עם עולם התעופה. לעולם אל תוותרו על החלומות שלכם, זה אף פעם לא מאוחר מדי כל עוד יש לכם את המוטיבציה להתחיל".

תראו איך היא טסה:

וזו הפעם הראשונה שהיא מטיסה מסוק:

  • עוד באותו נושא:
  • מסוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully