וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראו הוזהרתם: בפריט הזה אסור לכם לעולם להשתמש שוב בבתי מלון

8.8.2017 / 0:14

מיקרוביולוג יצא לבדוק האם חדרי המלון הטובים ביותר סטריליים כפי שהם מתיימרים להיות - וגילה כמה חפצים שלא כדאי לכם לגעת בהם שוב לעולם. אחד מהם ודאי שימש אתכם רבות

צילום מסך

בסרטון – טיפים לשימוש במייבש שיער בבית מלון

אחד היתרונות של בתי מלון איכותיים - מלבד מיטת הקינג סייז הרכה עם הסדינים הנקיים והמיני בר עם החטיפים - הוא מייבש השיער, שלרוב מחובר היטב לקיר שלצד הכיור כדי שלא תגנבו אותו איתכם במזוודה הביתה. אולי אחרי שתשמעו כמה מלוכלך הוא - תוותרו על הרעיון מראש.

בדיקה של חדשות ABC מצאה שבעוד מייבש השיער נראה לנו כמו צ'ופר די כיפי שמציע בית המלון, ממש כדאי לכם לוותר על התענוג ולהביא אחד מהבית (או ללכת לישון עם שיער מקורזל ורטוב). צ'אק גרבה, מיקרוביולוג שיצא לבדוק מהי רמת הסטריליות של חדרים בבתי מלון, מצא כמות לא מבוטלת של חיידקים על מייבשי השיער - כמות שעולה אפילו על הכמות שנמצאה על האסלה בחדר האמבטיה וזה אפילו נשמע קצת הגיוני. בעוד צוות המלון דואג לניקיון השירותים מדי יום באופן קבוע, מייבשי השיער לא מקבלים מהם שום התייחסות.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון

לכתבה המלאה

גרבה בחן 9 פריטים שונים בחדרי בית מלון והקפיד לבקר בכמה וכמה מהם, מהטובים והיקרים היותר לאלה שפחות. "כנראה שיש כמה דברים שאתם נוהגים לעשות עם מייבש השיער בבתי מלון שאני לא מודע אליהם, כי חלק מהם היו מלאים בחיידקים", הוא אמר. הוא מניח שמייבשי השיער מלאים בחיידקים כי המנקים מתמקדים בפרטים אחרים כמו השירותים או האמבטיה. בעוד שחפצים שנוגעים בהם כל הזמן ולא נחשבים לכאלה שמצריכים ניקיון הם מייבשי השיער, הקומקומים ומתגי האור. בכל אלו נמצאו בבדיקות שלו כמות גדולה של חיידקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully