וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת ומשפחתה נזרקו מהטיסה כי נתנה לבנה שמיכה מהביזנס

נוסעת בטיסה של חברת התעופה הפנמית "קופה איירליינס", טוענת כי היא ובני משפחתה הורדו בבושת פנים מהמטוס ונעצרו בידי המשטרה. הסיבה: היא העבירה לבנה שמיכה שקיבלה במחלקת העסקים

נוסעת עם תינוק בטיסה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
רק רצתה להעביר שמיכה מהביזנס לטוריסט. נוסעת ובנה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

נוסעת הורדה בבושת פנים מהמטוס, יחד עם בני משפחתה, ונעצרה בידי המשטרה לאחר שניסתה לכסות את בנה בשמיכה שאותה לקחה ממחלקת העסקים.

האם, שרה סלסטה פרפן גרסיה, מעלה בימים אלו את ההאשמות הללו כנגד חברת התעופה הלאומית של פנמה, קופה איירליינס (Copa Airlines). האירוע התרחש ביוני האחרון, במהלך טיסה מפנמה סיטי ללימה.

גרסיה, הטוענת כי היא משתייכת למועדון הנוסע המתמיד של החברה, סיפרה כי הזמינה מקום במחלקת העסקים, שם זכאים הנוסעים לקבל שמיכות. עם זאת, בנה וקרובי משפחה נוספים שלה, ישבו במחלקת התיירים. ה"טלגרף" הבריטי מדווח כי כאשר פנתה להביא את השמיכה אל בנה, מנע זאת ממנה הדייל, דיבר אליה בגסות ואף דחף אותה.

גרסיה תיארה את השתלשלות המאורע בדף הפייסבוק שלה. "אני זועמת. אנשי הצוות פגעו בי באופן קשה", היא כתבה, והוסיפה כי צוות המטוס הזעיק את השוטרים, שליוו אותה ואת משפחתה אל מחוץ למטוס. עוד היא מספרת כי אחת הדיילות העמידה פנים כאילו נפצעה מהתקרית מולה, והחלה לצלוע מיד לאחר ההיתקלות עמה.

בימים אלו החלה גרסיה בתהליך משפטי כנגד חברת התעופה, במטרה לקבל פיצוי על המקרה, בשל "נזק נפשי שנגרם לבני, שנלקח בניידת משטרה אל תחנת המשטרה, ואף הוחזק שם".

חברת התעופה: מתנצלים בפני שאר הנוסעים

תגובת חברת התעופה קופה איירליינס: "הנוסעת הפריעה למהלך הטיסה ונהגה באופן אגרסיבי כלפי אנשי הצוות, שמילאו את חובתם באופן הראוי. כתוצאה מהתקרית, אחת מחברי הצוות נפגעה פיזית ונזקקה לטיפול רפואי לאחר הנחיתה. עקב כך, עוד באותו היום הוגשה מטעמנו תלונה כנגד הנוסעת, והיא תלויה ועומדת בבית המשפט של לימה, פרו".


עוד על נוסעים שנזרקו מטיסות בוואלה! תיירות:
צפו: נוסעת ומשפחתה נזרקו מטיסה כי יש לה סרטן
נוסעת דקרה בעט אדם שנחר לידה, וסולקה מהטיסה
איים שיהרוג את הדיילת בטיסה, ונכלא לחצי שנה


עוד נמסר מחברת התעופה, כי "נוסף על כך, הטענה כאילו השמיכה נלקחה מהקטין אינה מדויקת, והנוסעת השמיטה פרטים חשובים בעת שתיארה את השתלשלות המאורעות. "זאת ועוד, בשום שלב, 'קופה איירליינס' לא איימה על הנוסעת כי תיעצר בידי המשטרה בשל העובדה כי העבירה שמיכה ממחלקת העסקים למחלקת התיירים. הימצאות השוטרים על המטוס, כפי שתועדה בסרטון הווידאו, נבעה מהימצאותם בנמל התעופה בכל מקרה, בשל אמצעי הביטחון הננקטים במקום, והיא נבעה מהתנהגותה של הנוסעת.

"'קופה איירליינס' מביעה צער עמוק על הסיטואציה שנוצרה ומתנצלת בפני נוסעי טיסה CM761 שהיו עדים לתקרית. מקרים מעין אלו לחלוטין אינם משקפים את ההתנהלות בטיסותינו. עבורנו, הנוסעים נמצאים בראש סדר העדיפויות, ולכן נמשיך להתמקד בכך, להבטיח את שלומם ולספק להם את השירות שלו הם זכאים".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully