וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת דקרה בעט אדם שנחר לידה, וסולקה מהטיסה

בפעם הבאה שאתם מתכוננים לתפוס תנומה בטיסה, כדי שתבדקו ליד מי אתם יושבים: נוסעת דקרה בעט שוב ושוב נוסע שנחר לידה בטיסת סאות'ווסט איירליינס. לנוסע שלום, לנוסעת אמרו שלום והיא נזרקה מהטיסה

סאות'ווסט איירליינס. ShutterStock
אולי עדיף להיות עירניים בטיסה. סאות'ווסט איירליינס/ShutterStock

לא מעט נוסעים תופסים "חרופ" בטיסה", אבל יש נוסעים שלא אוהבים שנוחרים לידם: אשה שטסה בשבוע שעבר משיקגו למנצ'סטר, בניו המפשייר, בחברת סאות'ווסט איירליינס האמריקנית, נזרקה מהטיסה לאחר שדקרה בעט את הנוסע שלידה שלא הפסיק לנחור, לטענתה.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
איים שיהרוג את הדיילת בטיסה, ונכלא לחצי שנה


המקרה אירע ביום חמישי האחרון, כשלדברי ברנדלי קינג, דובר חברת התעופה, הנוסעת ניסתה להשתיק את הנוסע הנוחר בעזרת עט שעמו דקרה שוב ושוב את הנוסע.

צוות רפואי שהוזעק למטוס קבע שהנוסע לא זקוק לטיפול רציני. עם זאת, הטיסה המריאה ליעדה באיחור של שעתיים והנוסעת הדוקרת הורדה מהמטוס.

הנוסע, לני מורדרסקי (Lenny Mordarski) הזעיק את צוות הדיילים בהסעה לפני ההמראה. הטייס החזיר את המטוס לגייט, ולאחר מכן הורדו הנוסע והנוסעת מהמטוס לתשאול. מייקל סאטון, חברו של לני, העלה על כך פוסט מהמטוס לטוויטר, שבו כתב, "המטוס שלנו עושה את דרכו חזרה לגייט, כדי להוריד את הנוסעת המשוגעת שדקרה את לני בעט בזרוע. והיא מגחכת".

בסופו של יום, הועלתה הנוסעת על טיסה אחרת, לני זכה לקבל ג'ין וטוניק בחינם והכל הסתיים בחיוך כשהנוסעים הבינו שהנוסעת לא תחזור עוד לטיסתם.

נוסעת דקרה נוסע שנחר בעט. Michael N Sutton, TWITTER, אתר רשמי
החולצה של הנוסע מוכתמת בעט, כפי שצולם והועלה לטוויטר/אתר רשמי, Michael N Sutton, TWITTER

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully