וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירת שעשתה סרטון על ישראל: "זה מקום שאסור להחמיץ בחיים"

ליאה תומפסון מאוסטרליה בילתה פה 6 שבועות מתוך 8 במזרח התיכון, ובעיקר טיילה בירושלים, תל אביב, מדבר יהודה ועשתה מזה סרטון יפה. "תפסיקו להקשיב לחדשות", היא כותבת באתר שלה, "הארץ הזו יפה בצורה שאי אפשר לתאר"

צלמים זמניים מורשים

ליאה תומפסון היא מעצבת אופנה אוסטרלית, שהפכה לבלוגרית טיולים בעולם. היא מטיילת ולאחר מכן יוצרת סרטונים קצרים מחוויותיה במקומות שבהם ביקרה.


עוד תיירים שעפו על ישראל:
בלוגרית מאוסטריה מספרת בדיוק מה היא חושבת עלינו
1.5 מיליון עוקבים: מה חושבת עלינו בלוגרית שביקרה בחיפה?
תיירת מצרפת: "בישראל יש כמעט הכל, אבל אין כאן קלאס"


אחרי שביקרה בספרד, יוון, צרפת, קרואטיה ושאר מדינות, היא הגיעה אלינו למשך מספר שבועות בחודשים אוקטובר-נובמבר 2016 וטיילה בים המלח, מדבר יהודה, מצדה, תל אביב וירושלים, שם ישנה ב"אברהם הוסטל".

בסך הכל טיילה ליאה 8 שבועות במזרח התיכון, כשהיא מבקרת בירדן, ברשות הפלסטינית, אבל בעיקר בישראל. "שום דבר לא ישווה להליכה ברחובות הריקים של ירושלים לבושה בלבן ביום הכיפורים", היא כותבת באתר שלה. "לצוף בים המלח בטמפרטורה של 30 מעלות בסוף אוקטובר, לרכוב על גמל של בדואים במדבר יהודה שפגשנו באופן מקרי, לצפות בזריחה ממצדה, או לרסס גרפיטי על החומה שמפרידה בין ישראל לרשות הפלסטינית בבית לחם".

את החוויות שלה מישראל ומהעולם היא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה העונה לשם love_from_leah, כמו גם באתר שלה. "אני רוצה שכולם יצפו בוידאו הזה בלב וראש פתוחים. שיבינו שישראל ופלסטין שתיהן יפות, כל אחת בדרכה", היא מוסיפה לכתוב, "ולמרות שיש קונפליקט ביניהן, תפסיקו להקשיב לכל התעמולה בחדשות. הארץ הזו יפה בצורה שאי אפשר לתאר ומקום שאסור להחמיץ בחיים שלכם".

אנחנו מסכימים איתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully