וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.5 מיליון עוקבים: מה חושבת עלינו בלוגרית שביקרה בחיפה?

20.7.2016 / 11:02

הבלוגרית היפה מאטלנטה, שרה הופקינס, שכל פיפס שהיא מעלה לרשת החברתית זוכה לאלפי לייקים, סיימה לא מכבר ביקור בישראל, וביקרה גם בחיפה ובאתרי התיירות שלה. אז מה היא חשבה עליה?

בלוגרית שרה הופקינס בסיור בחיפה. צבי רוגר, מערכת וואלה! NEWS
יותר מ-1.5 מיליון עוקבים. שרה הופקינס בחיפה/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר

היא צעירה, מלאת שמחת חיים וצחוק המדביק את כל מי שסביבה. היא מצלמת כל הזמן בסלולר ומיד שולחת ומפיצה סרטונים לא ערוכים מהמקומות שבהם היא מבקרת. תכירו את הבלוגרית האמריקנית המצליחה, שרה הופקינס, שסיימה בשבוע שעבר סיור בישראל ביוזמת ארגון Vibe Israel, שמנסה לחזק את ישראל בעולם, ובמסגרתו ביקרה בירושלים ותל אביב, אבל גם בעיר חיפה כדי לעודד את התיירות אליה.

להופקינס, עיתונאית בעברה שגרה באטלנטה, מחזיקה ברזומה שלה כ-1.5 מיליון (!) עוקבים בטוויטר ובאינסטגרם והיא נבחרה כ"סנאפצ'אט" השנה בארה"ב. לרגל הביקור בחיפה, הרכיבה עבורה העמותה לתיירות ונופש בעיר תוכנית ייחודית, שכוללת את המיטב שיש לעיר להציע.

הסיור כלל, כמובן, את המושבה הגרמנית, תצפית מטיילת לואי על נופיה של העיר וסיור בגני הבהאים. בנוסף לעלייה לרכבל, נסיעה בכרמלית וביקור במוזיאון טיקוטין, השתתפה הופקינס בסיור סגוויי בעיר התחתית, סיור גרפיטי מרתק וסיור קולינרי ייחודי שהורכב למענה ובמהלכו טעמה פלאפל, בורקס, כנאפה ועוד מטעמים.

לאחר ארוחת צהריים במסעדת "וניה" בקמפוס הנמל, סיירה הופקינס בחופי הים של העיר, שם התנסתה בסדנת גלישה שהכינו עבורה המארגנים.

בלוגרית שרה הופקינס בסיור בחיפה. צבי רוגר, מערכת וואלה! NEWS
הופקינס למרגלות הגנים הבהאים/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר
בלוגרית שרה הופקינס בסיור בחיפה. צבי רוגר, מערכת וואלה! NEWS
עשתה את העבודה. 48 שעות בחיפה וחולצה שיווקית/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר

הופקינס: "התגובות שאני מקבלת נהדרות"

"זאת עיר "מדליקה", סיכמה הופקינס את ביקורה בחיפה. "זו עיר שיכולה להציע נופים מרהיבים, חופי ים נהדרים, שופינג, פעילות חברתית והיצע קולינרי מגוון ועשיר. במהלך היום הנהדר שביליתי כאן, דיווחתי לעוקבים אחריי על העיר והתגובות שאני מקבלת נהדרות".

סגנית ראש העיר ויו"ר העמותה, יוליה שטראים, אמרה: "אנו נמצאים עתה בעיצומו של מסע פרסום הקורא לציבור לבוא ולבלות 48 שעות בחיפה וביקורה של שרה הופקינס הוכיח לנו, כי היצע האטרקציות שחיפה מציעה לאורחיה ומבקריה הוא רחב ומגוון".

בלוגרית שרה הופקינס בסיור בחיפה. צבי רוגר, מערכת וואלה! NEWS
עוד צילום חיפאי שיעלה מיד לרשת החברתית/מערכת וואלה! NEWS, צבי רוגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully