וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודות השדרוג: לטוס ביזנס במחיר של מחלקת תיירים

12.1.2017 / 7:24

מקום לרגליים, שינה עמוקה, שירות מסור ותחושה של ניצחון: קבלו כמה טיפים וטריקים שאולי יעזרו לכם להשתדרג למחלקת העסקים הנחשקת בטיסה הבאה שלכם

טיסה במחלקה הראשונה ב-United Emirates/צילום: מתוך יוטיוב

בווידאו: צפו בנוסע ששודרג לטיסה במחלקה ראשונה בשווי 21 אלף דולר, ועשה מזה סרטון

אתם מכירים את התחושה: רגע הכניסה למטוס. אתם עומדים, דחוקים, מזדחלים באיטיות עד למושב שלכם. בדרככם, אתם מביטים בעיניים כלות בבני המזל השקועים בנוחות המפנקת של מושבי מחלקת העסקים. נדמה שהדיילת מחייכת אליהם יותר. נדמה שהחיים עצמם מחייכים אליהם יותר.

אתם מגיעים למושב הצר שלכם, מביטים קדימה והווילון הכהה של הביזנס מוגף מול עיניכם. מסתבר שעם קצת מאמץ, גם לכם יהיה סיכוי להיות בצד הנכון של הווילון, מבלי להוסיף שקל למחיר כרטיס הטיסה. כך תעשו זאת.


עוד כמה טיפים חשובים לפני שאתם ממריאים:
מהטיסה הכי זולה ועד מציאת ווי-פיי: האפליקציות שאסור לטוס בלעדיהן
20 דרכים לטוס כמו מקצוען, ששום נוסע מתמיד לא מכיר
24 טיפים מעולים שאתם חייבים להכיר לפני שטסים

תגיעו מוקדם

יש סיכוי שבטיסה שלכם יש מקום רק לשדרוג אחד או שניים, לכן מומלץ להגיע לשדה התעופה מוקדם (אבל ממש מוקדם). תתפלאו, אבל יש מי שאף עושים זאת 10 שעות לפני מועד הטיסה. במקרה הכי גרוע, שרפתם קצת זמן בין החנויות ובתי הקפה. תביאו ספר טוב.

עוד באותו נושא

10 הטעויות הכי גדולות שאתם עושים בשדה התעופה

לכתבה המלאה

תגיעו מאוחר

וכעת הפרדוקס: לפעמים, דווקא אם תגיעו לטיסה ממש ברגע האחרון, ואם הטיסה שלכם סובלת מרישום יתר (אובר-בוקינג), יש סיכוי שישדרגו אתכם למחלקת העסקים. עם זאת, התכוננו נפשית לטקס תחנונים קורע לב. שימו לב: זוהי שיטה לבעלי עצבים חזקים, מאחר שיש סיכוי שתאחרו מדי והמקומות הנחשקים כבר ניתנו לאחרים. התוצאה: פספסתם לגמרי את הטיסה.

שדה תעופה נתב"ג נוסעים טיסה. ShutterStock
אז מוקדם או מאוחר? תלוי במזל שלכם וגם אז לא בטוח/ShutterStock

דעו מתי לטוס

לעיתים, יהיה לכם סיכוי טוב להשתדרג דווקא בימי חופשות ובשאר מועדים שבהם מחלקות העסקים פנויות יותר מאנשי עסקים.

הנאמנות משתלמת

אחד מסודות השדרוג כולל את האמת הפשוטה: הישארו נאמנים לחברת תעופה אחת והצטרפו למועדון הלקוחות שלה. הדבר יקדם את הסיכויים שלכם במידה רבה. רק ודאו שכרטיס המועדון נמצא עליכם כשאתה מגיעים לשדה. שיטה נוספת היא הזמנת כרטיס אשראי של חברת התעופה עצמה, שדרכו קל ופשוט יותר לצבור נקודות.

נוסעת שדה תעופה כרטיס טיסה. ShutterStock
הנאמנות משתלמת. הצטרפו למועדון הלקוחות של חברת תעופה אחת/ShutterStock

כנסו לדיכאון

אם אתם ממש מיואשים, לכו על אופציית הסחיטה הרגשית. מומחי אתר התיירות Skyscanner, המספק שלל טיפים בנושא, טוענים כי דמעות ודרמות יכולות לעשות את העבודה, במיוחד אם האנשים מאחורי הדלפק צריכים לבחור מי ישודרג ומי יישאר במחלקת התיירים. כמובן, יש למצוא סיבה טוב למצב הנפשי שפקד אתכם.

תגדילו את עצמכם

אולי כדאי לחכות קצת עם הדיאטה עד אחרי החופשה. למה? יש מי שטוענים שלבעלי עודף משקל יש סיכוי טוב יותר להשתדרג למחלקת עסקים. האם זה נכון? לא בטוח. אם זה קרה לכם, ספרו לנו על כך בתגובות לכתבה.

איש שמן צועק. ShutterStock
לשמנים יש סיכוי טוב יותר להשתדרג למחלקת עסקים. האמנם?/ShutterStock

תתלבשו יפה, תהיו מקסימים

הנחמדות משתלמת. לפעמים מספיק חיוך אחד קטן במקום הנכון. וכן, זה גם יכול לקרות אחרי שכבר עליתם לטיסה ועזרתם לדיילת להתמודד עם עניין כזה או אחר. בקיצור, קחו בחשבון שיש הפתעות בחיים.

באשר ללבוש: לא ג'ינס, לא טי-שירט. כי למי שמתלבשים כמו אנשי עסקים, יש סיכוי טוב יותר גם להגיע אל מחלקת העסקים. תיראו טוב, שדרו ביטחון וחייכו. אולי זה יעבוד.
בהקשר זה, מומלץ להפעיל את הקסמים שלכם: החמיאו כשצריך, וגם למי שצריך: אנשי הצ'ק אין כמובן. אנחנו מכירים מישהי שתמיד מחמיאה לדיילות הקרקע על מצב הציפורניים שלהן.

חפשו את הקשרים הנכונים

במיוחד בישראל, כשכולם מכירים את כולם, שווה לערוך חיפוש קטן ברשימת אנשי הקשר ולהיזכר מי עובד בחברת התעופה שלכם, מי עובד איתה או מי מכיר חבר שמכיר חבר. הפעילו את הדמיון. אולי האמא מהגן של הקטן נשואה לטייס בחברת התעופה? אולי החבר מהמילואים נשוי למנהלת בכירה בחברת התעופה?

יש לכם טיפים נוספים איך להשתדרג? זה המקום לגלות לנו אותם - בטוקבקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully