וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר חדש חושף: מה באמת גורם לנו אושר בטיסה?

1.11.2016 / 7:18

סקר בינלאומי מקיף שנערך על ידי ארגון חברות התעופה הבינלאומי, מגלה את מה שבאמת גורם לנו אושר בעת שאנחנו טסים מיעד ליעד, ותתפלאו - התשובה המנצחת ידועה מזה שנים רבות לראשי תעשיית התעופה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: זה מה שקורה כשזוג מגלה שהוא לבד בטיסה

למרות שבשנים האחרונות אנו עדים לתזוזה גורפת לעבר עולם תעופה פחות נוצץ ופחות מפנק מבעבר, מסתבר שהדבר שעדיין גורם לנוסעי הטיסות אושר גדול הוא שירות אדיב, קשוב ומנומס מצד אנשי הצוות.

כך עולה מסקר מקיף שנערך בקרב 7,000 נוסעים ברחבי העולם על ידי ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א (International Air Transport Association - IATA),
שנשאלו מה עשוי לשפר את חווית הטיסה. תוצאה זו, הראשונה במעלה, זכתה ל-23% מהקולות. האפיון השני בחשיבותו, עליו הצביעו 21% מהנשאלים, הוא האפשרות לקבל באופן קבוע הודעות במייל מחברת התעופה באשר לזמני טיסות, שינויי מועדים של טיסות והודעות שונות המותאמות להם. במקום השלישי, עם 16% מהקולות, ניצבת האפשרות לגישה ל-Wi-Fi בזמן הטיסה, במיוחד עבור מי שנוהגים לטוס לעיתים קרובות.

הסקר אף בדק מהו החלק המהנה ביותר בתהליך הנסיעה כולו. נמצא כי העונג הרב מכל מתרחש בעת הזמנת הטיסה עצמה, ומידת האושר יורדת ככל שמועד הטיסה מתקרב. באופן זה, הסבל הרב ביותר מתרחש בעת הבידוק הביטחוני.
עוד מצא הסקר שני תהליכים נוספים שמותירים את הנוסעים חסרי שביעות רצון: איסוף המזוודות לאחר הטיסה ומערכות הבידור במטוס.

טיסה נוסעת מטוס. ShutterStock
עדיין - השירות האדיב הכי משמח אותנו בטיסה/ShutterStock

שקוף שזה מפחיד

מהסקר עולה, כי תהליכי הבידוק והשיקוף בנמלי התעופה יוצרים תחושות פחד, כעס ואי נוחות. על פי הסקר, כמעט 60% מהנשאלים טוענים כי יש לשנות את התהליך שבו עליהם לחלוץ נעליים, להסיר חגורות ולפשוט ז'קטים. 51% אומרים שעבורם הדרישה להוציא את המחשב הנייד ושאר מכשירים אלקטרוניים מתיק היד לפני השיקוף - מטרידה למדי.


עוד על הטיסה שלכם:
9 דרכים לשרוד טיסה במושב האמצעי במטוס
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
מה הדבר שהכי מפריע לכם בטיסה?
מחקר מגלה: למה כולם שותים מיץ עגבניות בטיסה


ומה קורה ברגע שהנוסעים כבר יושבים במקומותיהם במטוס? זה הזמן שבו רבים נרגעים מכל ההמולה שקדמה לעלייה למטוס - גם אם צפויה להם טיסה ממושכת.

ואם כבר מדברים על טיסות ארוכות, מהסקר עולה כי הבילוי המועדף על 77% מהנשאלים הוא צפייה בסרטים בעוד ש-69% מעדיפים לתפוס תנומה. עם זאת, כאשר מדובר בטיסות קצרות, תופסת הקריאה את המקום הראשון (53%). למרות זאת, שניים מכל חמישה טסים ינסו לנמנם גם בטיסות קצרות.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully