וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה מפת החופשות העולמית: זהו היעד הנחשק בעולם

21.8.2016 / 9:40

מיפוי אינטרנטי של יעדי החופשה המבוקשים בעולם חושף כמה עובדות מעניינות. מהו היעד הכי פופולרי לחופשה (לא תאמינו), מהו הפרדוקס הצרפתי ואילו מדינות ממש מחבבות זו את זו?

לאן כדאי להזמין חופשה משפחתית וטיסות בחודש אוגוסט/צילום: אולפן וואלה!

בווידאו: למה משתלם לכם לטוס דווקא בסוף אוגוסט?

בואו נתחיל מההפתעה הגדולה ביותר: קרואטיה היא יעד החופשה הנחשק ביותר בעולם. כך עולה מסקר ייחודי שערך אתר Teflsearch, המיועד לספק לתיירים דוברי אנגלית עבודה כמורים לאנגלית ברחבי העולם.

ה"טלגרף" הבריטי מדווח כי ניתוח הנתונים המעמיק, שנערך מיולי 2015 והסתיים בחודש שעבר, עשה שימוש בנתוני החיפוש של גוגל מכ-80 מדינות בעולם וב-52 שפות שונות. התוצאה: מיפוי החלומות של גולשים בעולם באשר ליעד החופשה הנחשק ביותר שלהם. בין שפע הנתונים שעלו, יש כמה מפתיעים ומעניינים במיוחד.

חוף סטיניבה בקרואטיה נבחר לטוב באירופה. Creative Commons
הרוב מעדיפים לנפוש במדינת הבלקן. חוף סטיניבה בקרואטיה/Creative Commons

הסוד: חופים זולים

נראה כי קיימת הסכמה עולמית, שהחופשה הנחשקת מכל תיערך במדינות בעלות חופי ים, ובמיוחד - כאלו שעלות החופשה בהן לא תגרום לכם למינוס היסטרי בבנק. אז בהחלט, אנחנו לא כל כך שונים אלו מאלו.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
הלונלי פלאנט מציג: 10 היעדים הכי טובים באירופה לקיץ 2016
נמצא הזמן הטוב ביותר להזמין מלון כדי שיהיה לכם זול
מהי העיר הזולה ביותר לחופשה משפחתית באירופה?


וכך, חמשת היעדים הפופולריים ביותר הם מדינות בעלות מזג אוויר חם יחסית, ולא יקרות. יחסית. במקום הראשון: קרואטיה, ומיד אחריה יוון, טורקיה, תאילנד וספרד. את העשיריה הראשונה חותמות איטליה, קובה, פורטוגל, מלטה וארה"ב.

כדאי לשים לב לעובדה שצרפת, המדינה המתוירת ביותר בעולם, כלל לא הצליחה להתברג לעשיריה הראשונה בכל הקשור לחיפוש יעדי חופשה באינטרנט. ואם כבר פרדוקס, נשאלת השאלה: אם קרואטיה היא גן עדן על פני אדמות, אז לאן רוצים הקרואטים בעצמם לטייל? עבורם, המלדיביים הם במקום הראשון, ולאחר מכן מגיעות תאילנד, מלטה, יוון וקובה.

עוד באותו נושא

16 יעדים מדהימים באירופה שטרם התגלו על ידי תיירים

לכתבה המלאה
חוף אגיוס יואנינוס, האי גאבדוס, יוון. ShutterStock
השכנה שלנו במקום השני המבוקש. האי גאבדוס, יוון/ShutterStock

דייט בין-מדינתי

עוד עולה מהסקר, כי מקומות מסוימים ממש נועדו אלו לאלו. כך למשל, טייוואן והונג קונג מפגינות חיבה זוגית הדדית: כל אחת מהן היא המקום הראשון של חברתה. כך גם לגבי יפן ודרום קוריאה.

ואם כבר מדברים על חיבה הדדית, מעניין לגלות כי למרות ה"ירידות" ההדדיות, האמריקאים די מחבבים את הבריטים. עבורם, בריטניה נמצאת במקום הראשון, ואחריה - מקסיקו, קובה, קוסטה ריקה והודו.

הכל נשאר בשכונה

לא שלא ידענו שפיג'י היא יעד נחשק, אבל כעת מתגלה באופן רשמי שעם העובדה הזו מסכימות בעיקר השכנות שלה: אוסטרליה וניו זילנד. גם בווייטנאם ובתאילנד רואים בה יעד מנצח.

מה שמביא אותנו לנתון נוסף המעיד ששכנות, כמו גם שפה זהה, היא עניין מנצח. מסתבר שאנשים אוהבים יעדים שבהם מדברים בשפה שלהם, פשוט כי כך הכל הרבה יותר נוח. מהממצאים עולה, כי 9 מתוך 10 היעדים הנחשקים ביותר עבור מי שגרים בדרום אמריקה, הן מדינות שבהן מדברים ספרדית או פורטוגזית. רק חבל שאין עוד מדינה בעולם שמדברים בה עברית. זה היה יכול להיות די מרענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully