וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן הטוב ביותר להזמין מלון כדי שיהיה לכם זול

דו"ח של אתר TripAdvisor בדק את כל אזורי העולם, ובחן מתי הכי משתלם להזמין נופש במלון כדי שיהיה הכי זול. מסתבר שאפשר לחסוך עד 55% מהמחיר, תלוי מתי אתם מזמינים. וכמה זמן לפני כדאי להזמין על מנת להוזיל את הנופש בישראל?

ריזורט בדקה מלון גילי לאנקאנפושי האיים המלדיביים/Gili Lankanfushi

בווידאו: צפו במלון גילי לאנקאפושי במלדיביים, שנבחר לטוב עולם בשנה שעברה

עצרו מיד את תכנון חופשת הקיץ שלכם: מה הייתם עושים אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לחסוך עד 50% מעלות הזמנת החדר שלכם במלון? זה רק נשמע אולי כמו פרסומת או מבצע שכוללים גם אותיות קטנות, אבל לא במקרה הזה.

מסתבר שזה הכל עניין של סטטיסטיקה, ולמועד שבו אתם מזמינים את החדר במלון עשויה להיות השפעה מכרעת על המחיר. מי יודע טוב יותר את הפרטים מאשר אתר הזמנת מקומות הלינה "TripAdvisor", שאנשיו הוציאו דו"ח מפורט בנושא שממש, אבל ממש כדאי לכם לקרוא לפני שאתם סוגרים את חופשת הקיץ.

הדו"ח, תחת השם "הזמן הטוב ביותר לעשות הזמנה", מתייחס לחופשות בעונת הקיץ הקרובה ומראה כי תקופות הזמן הטובות ביותר לעשות הזמנת מלונות משתנות בהתאם לאזור או העיר שבה הנוסע מבקש לבקר. "מטיילים שבודקים אפשרויות לחופשה כמעט תמיד רוצים לדעת - האם אני עושה הזמנה בזמן הנכון, או שאני יכול לחסוך כסף במידה ואבצע הזמנה ברגע האחרון", אומר ברוק פרנסיק, מנהל התקשורת של TripAdvisor. "הדו"ח מראה שיש מגוון פרקי זמן במהלך השנה הנחשבים לאידיאליים להזמין בהם, תלוי ביעד, ומטיילים יכולים להיעזר בנקודות הבאות ולהרוויח חיסכון משמעותי בעת ביצוע הזמנת הלינה שלהם לחופשת הקיץ".

כך, לדוגמא, נקודת הזמן הזולה ביותר להזמנת חדר במלון בארה"ב היא בדיוק חודשיים לפני הטיול המתוכנן, אבל מנגד מחירי המלונות בארה"ב נשארים עקביים למדי לאורך כל השנה, כך שפוטנציאל החיסכון כאן הוא צנוע יחסית ועומד על שבעה אחוזים בלבד.

עבור מלונות באירופה, לעומת זאת, הזמן הטוב ביותר להזמין חדר לקיץ הוא בין שלושה לחמישה חודשים קודם לכן, שכן בתכנון נכון מתאפשר לתיירים לחסוך כ-23 אחוזים מהמחיר, לעומת הזמנה שתיעשה בתקופה היקרה ביותר.

ומה אצלנו? באתר ממליצים למי שרוצה לנפוש במזרח התיכון להזמין חופשה ארבעה חודשים קודם לכן, אז המלונות הישראליים מציעים את המחירים הנמוכים ביותר, ומתייקרים חזרה לפני צניחת המחירים של עסקאות הרגע האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם תזמינו 5 חודשים בדרום האוקיינוס השקט , תחסכו 19% ויותר. מלון ויקטורי בבאלי, אינדונזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתי הכי זול באירופה? בין 3 ל-5 חודשים לפני

וכך נעשה המחקר: באתר TripAdvisor ניתחו הזמנות למלונות בתשעה אזורים פופולריים ברחבי העולם לחודשי הקיץ - יוני, יולי ואוגוסט. "הזמן הטוב ביותר" הוגדר כתקופה שבה מחירי המלונות לקיץ היו נמוכים מממוצע ההזמנה שלהם בתקופות אחרות בשנה - אבל עבור אותו היעד. או במילים פשוטות: באתר ניתחו הזמנות של מלונות לקיץ ובדקו מתי בממוצע הזמינו אלה שקיבלו את המחיר הטוב ביותר. הנה לפניכם התפלגות החיסכון הפוטנציאלי עבור תשעת האזורים בעולם ו-25 ערים פופולריות, בהשוואה בין נקודת הזמן הזולה ביותר לזו היקרה ביותר - עבור מי שמתכנן חופשה בקיף הקרוב.

אסיה
כאשר מדובר באסיה, המחקר הראה כי שלושה חודשים זה פרק הזמן האידיאלי לעשות בו הזמנה לקיץ. בדומה לאירופה, גם כאן הזמנה במועד הנכון תעניק לכם 23% הנחה לעומת המחירים בתקופת שיא מחירי ההזמנות. איחרתם את המועד? לא נורא, וממולץ לחכות לרגע האחרון. מחירי המלונות באסיה נוטים לעלות מעט 3 עד 5 שבועות לפני תאריך ההגעה, ואז לצנוח שוב כאשר מדובר בשבועיים לפני מועד הטיסה.

ארה"ב
מחירי החדרים במלונות בארה"ב נוטים להיות עקביים לאורך כל השנה וללא שינויים דרמטיים, אולם נוסעים יכולים לחסוך קצת כסף אם יבצעו הזמנה חודשיים לפני תאריך החופשה. הזמנה בפרק זמן כזה תחסוך לכם בממוצע 7% מעלות החדר במלון.

אירופה
אם אתם מתכננים חופשה באירופה, עשו את זה זמן רב מראש. טיול באירופה בחודשי הקיץ אשר עבורו יוזמנו חדרי המלון בין שלושה לחמישה חודשים לפני ההגעה, ייספק לכם חסכון של 23% אחוזים לעומת זה שייסגר בתקופה שבה ההזמנות היקרות ביותר.

האיים הקריביים ומרכז אמריקה
חופשה באיים הקאריביים מומלץ לסגור ארבעה חודשים קודם לכן, אז המחירים נמוכים ב-7% בהשוואה לתקופות תמחור השיא. היקף חסכון זהה תשיגו במרכז אמריקה אם תזמינו את המלון שלכם לחופשת הקיץ שלושה חודשים קודם לפני שאתם מתכננים להגיע.

המזרח התיכון
ארבעה חודשים קודם לכן, זה הזמן המומלץ להזמין חופשה במזרח התיכון, עם חיסכון לא מבוטל של כמעט רבע ממחיר המלון - 24% ליתר דיוק. המחירים באזורנו, כך מסתבר, עולים מעט במהלך שלושה עד ארבעה שבועות לפני ההגעה, ואז צונחים שוב עבור עסקאות של הרגע האחרון.

אפריקה
תיירים המחפשים מקום לינה באפריקה הקרוב יכולים לחסוך 21% אם יבצעו את ההזמנה חמישה חודשים לפני הטיול. מחירי המלונות ביבשת נוטים לעלות מעט בתקופה של שלושה עד חמישה שבועות לקראת הנסיעה, ואז לצנוח ברגע האחרון לקראת הנסיעה.

דרום האוקיינוס השקט
אם אתם מתכננים לחצות הקיץ את האוקיאנוס למדינות כמו הפיליפינים, אינדונזיה או אוסטרליה, כדאי שתבחרו לכם מלון זמן רב מראש - חמישה חודשים, שיאפשרו לכם לחסוך 19% או אפילו יותר במקרים מסוימים.

דרום אמריקה
למטיילים הקיץ בדרום אמריקה מומלץ לסגור את חדרי המלון ארבעה חודשים קודם להגעה. טיימינג טוב באזור הזה יזכה אתכם בחסכון של 20% ממחירי הלינה. למי שמוכנים לחכות לרגע האחרון, להנחה הזו יתווסף חיסכון של 4-2 אחוזים בשבועות האחרונים לפני מועד הנסיעה.

עוד באותו נושא

מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במזה"ת מומלץ להזמין 4 חודשים מראש ולחסוך רבע מהעלות. מלון 4 העונות בבחריין/מערכת וואלה!, צילום מסך

באיזו עיר תחסכו 55% אם תזמינו מוקדם?

יודעים בדיוק לאיזו עיר אתם טסים? הנה הזמן הטוב ביותר לפני החופשה להזמין את המלון, בחלוקה לפי ערים (בסוגריים: היקף החסכון הממוצע):

בנגקוק - 3 חודשים (16%)
ברצלונה - 7-2 חודשים (27%)
בייג'ינג - 6-2 חודשים (16%)
ברלין - 5-2 חודשים (33%)
בואנוס איירס - 4-1 חודשים (19%)
קנקון - 4-2 חודשים (16%)
קייפטאון - 3 חודשים (13%)
דובאי - 2 חודשים (40%)
דבלין - 5-2 חודשים (14%)
האנוי - 3 חודשים (16%)
איסטנבול - 5 חודשים (29%)
ג'קרטה - 3 חודשים (39%)
לונדון - 5-3 חודשים (18%)
מרקש - 4 חודשים (28%)
מוסקבה - 4-7 חודשים (55%)
מומבאי - 3 חודשים (17%)
ניו יורק - 4-2 חודשים (25%)
אורלנדו - 4-1 חודשים (10%)
פריז - 4 חודשים (32%)
פראג - 5-2 חודשים (33%)
ריו דה ז'נרו - 5-3 חודשים (11%)
רומא - 5-3 חודשים (32%)
סינגפור - 2 שבועות עד 5 חודשים (26%)
סידני - 5 חודשים (34%)
טוקיו - 5-2 חודשים (31%)

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully