וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הניסוי שמוכיח שמי שמוותר על הסלולר בחופשה - מקבל יותר סקס

26.5.2016 / 9:05

חברת קונדומים ערכה ניסוי בקרב זוגות בנופש, שלחלק מהם נלקחו המכשירים האלקטרוניים. 57% מהם היו מעוניינים לקיים יחסים בחופשה אם בן או בת הזוג שלהם היו מכבים את הסלולר. האם תסכימו לוותר על שימוש בסמארטפון שלכם בחופשה?

Durex

כבר אי אפשר לצאת לחופשה היום מבלי שהסלולר צמוד אלינו. אם זה סלפי בבריכה, או להתעדכן בחדשות גם כשרוצים לברוח מהן, או לתת לילדים לשחק בטאבלט כדי שנקבל מעט שקט.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
באילו יעדי חופשה בעולם עולים הכי הרבה במשקל?
סקר החופשות הגדול: איזה עם הכי גונב מהמלון ומשתין בבריכה?
אאוץ': 10 הונאות המטיילים הנפוצות בעולם ואיך להימנע מהן
עכשיו זה מדעי: כדאי לבזבז את כל הכסף שלכם על חופשה


אז יצרנית הקונדומים, דורקס, החליטה לערוך ניסוי בקרב שישה זוגות שיצאו לחופשה. שלושה זוגות נאלצו למסור את הגאדג'טים האלקטרוניים שלהם, כמו סלולר, טאבלט ומחשב, בזמן החופשה, לעומת שלושה שהורשו להשתמש בהם. אז מי מהזוגות התחבר יותר לעצמו מאשר לוויי-פיי?

כמובן שיצרנית הקונדומים מעדיפה שתזנחו את הטכנולוגיה בחופשה, כך שיהיה לכם יותר זמן להיות זה עם זה - מה שמגביר את הסיכוי, לפי החברה, ליחסי מין בין הצדדים, וכמובן לרכישת יותר אמצעי מניעה. לפי מחקר אחרון שערכה החברה בקרב 2,000 נשאלים, 57 אחוזים מהם היו מעוניינים לקיים יחסים בחופשה אם בן או בת הזוג שלהם היו מכבים את הסלולר בלילה.

42 אחוזים מהנשאלים אמרו, שהם חולקים יותר רגעים מהחופשה עם הרשת החברתית מאשר עם הפרטנר שלהם. נתון אחר מגלה, ש-52 אחוזים מהנשאלים מצפים לסקס טוב יותר בחופשה עם בן או בת הזוג שלהם, אבל 60 אחוזים מהם מאוכזבים מהתוצאה.

ומה איתכם? הייתם מוותרים על שימוש בסלולר ובמחשב בחופשה? טקבקו לנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully