וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר החופשות הגדול: איזה עם הכי גונב מהמלון ומשתין בבריכה?

16.6.2015 / 10:09

לא תאמינו (וזה גם בטח לא אתם) אבל יש אנשים שסוחבים פה ושם משהו מהמלון, מתעצלים ללכת לשירותים ו"משתחררים" בבריכה ואפילו מסדרים את החופשה שלהם בזמן העבודה. סקר עולמי בדק איזה לאום הכי מועד לפורענות בחופשה. רמז: האמריקנים לא במקום טוב...

הפתעה בריכה. ShutterStock
לא יפה בבריכה - יכולת ללכת לשירותים כמו כולם.../ShutterStock

אולי זה לא יפתיע אתכם אבל אנשים בוגדים בבני הזוג שלהם בחופשה, משתינים בבריכה במלון וגם גונבים חפצים מהמלון. אבל מי עושה זאת הכי הרבה?


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
אאוץ': 10 הונאות המטיילים הנפוצות בעולם ואיך להימנע מהן
איך לארוז לחופשה של שבוע במזוודת טרולי קטנה
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל


ובכן, סקר עולמי שערך אתר התיירות טראוולזו (Travelzoo), וכלל 9,500 אנשים בני 18 ומעלה מארה"ב, קנדה, בריטניה, גרמניה וסין, בדק האם תיירים מצפצפים על החוקים בנופש או לא, ומצא שהם לא בדיוק מלאכים קטנים כפי שאולי נהוג לחשוב על תיירים. ישראלים, לצערנו, לא נסקרו במשאל.

לפי הסקר, התיירים שהכי מועדים להטיל את מימיהם בבריכה או בים הם אמריקנים (64%), לאחר מכן קנדים (58%), בריטים (46%), גרמנים (44%) וסינים (41%).

האמריקנים הם גם העם שהכי גונב מבתי מלון, עם 69% שעשו כן בחופשה, וסחבו חלוקי רחצה, כפכפים ושאר תכשירי רחצה, כשאחריהם גנבי המלונות הגדולים הם הקנדים (63%), הסינים (61%), הבריטים (45%) והגרמנים (20%).

ומי הכי תחמן? הסקר בדק גם מי הודיע למקום עבודתו שהוא חולה כדי להאריך את החופשה? מסתבר שגם כאן האמריקנים "זוכים" במקום הראשון, כש-24 אחוזים מהם הודיעו שהם חולים כדי להמשיך להשתזף עוד כמה ימים בבריכה. לאחר מכן הסינים והקנדים (16% כל אחד), הבריטים (15%) והגרמנים (10%).

זוג בחופשה בבית מלון. ShutterStock
דווקא לא אנחנו. האמריקנים הם העם שהכי גונב ממלונות/ShutterStock

איזה עם הכי בוגד בחופשה?

ומסתבר שיש גם בגידות בחופשה. דווקא הגרמנים, שניחן שהם יותר ישרים בקטגוריות האחרות, מתבלטים בניאוף בכל הנוגע לחופשות. 10 אחוזים מהם לא היו נאמנים לבן או בת הזוג בחופשה, לאחר מכן הסינים (5%), הבריטים (4%), אמריקנים (3%) והקנדים (2%).


עוד סקרים חשובים לפני החופשה:
מהי העיר הזולה ביותר לחופשה משפחתית באירופה?
סקר המזוודות הגדול: עם מה הכי כדאי לטוס לחו"ל?
סקר: באיזו עיר נמצאים המלונות הכי מלוכלכים?


וחשבתם שאנחנו, הישראלים, מבריחים פריטי דיוטי-פרי במכס? חשבו שוב. דווקא הסינים את המבריחים הגדולים, כש-32 אחוזים מהם עשו זאת. הקנדים עם 23 אחוזים.

ומי יילך למכון שיזוף אחרי החופשה כדי לשפר את הצבע? שוב הגרמנים, ש-7 אחוזים מהם ישטו בחבריהם שהם קיבלו את הצבע השחום מהשמש בלבד. לאחר מכן הבריטים (6%), האמריקנים והקנדים (4%) והסינים (2%).

ולידיעת המעסיקים: מי ערך מחקר על מלון, טיסות ויעד החופשה בזמן העבודה? ובכן 70 אחוזים מהסינים "עבדו" בגיבוש החופשה שלהם על חשבון המעביד, 67 אחוזים מהאמריקנים, 64 אחוזים מהקנדים, 40 אחוזים מהבריטים ו-38 אחוזים מהגרמנים, שאולי משקרים הכי הרבה לבן או בת הזוג אבל הכי פחות לבוס.

ומה איתכם: האם השתנתם בבריכה או גנבתם משהו מהמלון? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully