וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיב איש הביטחון כשגילה אביזר מין בתיק של נוסע המום?

17.5.2016 / 8:57

חברים החליטו למתוח נוסע טרי, שגם ככה היה בלחץ היסטרי לקראת הטיסה הראשונה בחייו. הם החביאו לו הפתעה בתיק והוא הובך למוות כשבבידוק הבטחוני מצאו בתיקו דילדו קשור לבקבוק מים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

חברים אמיתיים הם לא אלה שיהיו שם בשבילך כשתזדקק להם - אלא אלה שיהיו שם בשבילך ברגעים המביכים ביותר - וידאגו גם לייצר אותם. "החברים הטובים ביותר" לקחו את חברם לטיסה לאטלנטה כדי לחגוג שם את מסיבת הרווקים שלו. מאחר שזו הייתה הטיסה הראשונה שלו - הוא היה מאוד לחוץ מהבידוק הבטחוני והטיסה, וחבריו כמובן החליטו לנצל את החולשה שלו ולהלחיץ אותו עוד יותר. ברגע שלא נכח בחדר, הם החדירו לתיק שלו ויברטור מחובר לבקבוק מים והמתינו לבידוק הביטחוני כדי לראות איך חבריהם הלחוץ יגיב. יותר מביך מזה אין.

החברים והנמתח שלנו הגיעו לנמל התעופה אקרון-קנטון, שבאוהיו. הם ידעו שיש מגבלה של עד 100 מ"ל נוזל במזוודה ולכן הכניסו לשם בקבוק מלא במים, שימשוך את תשומת לבם של אנשי הבידוק הביטחוני. הרגע המביך שבו המאבטח פותח את התיק ומגלה להפתעתו דילדו צולם ע"י החברים שנשמעים משתנקים מצחוק מאחור בזמן שחבריהם המובך לא יודע היכן לקבור את עצמו.

מתיחה בשדה התעופה. צילום מסך
הכי מביך בעולם: איש הביטחון מצא דידלו בתיק של הנוסע/צילום מסך

התיעוד פורסם ביוטיוב ע"י אחד החברים, איש הטלוויזיה והרדיו וויל בארג. בסרטון נראה המאבטח שולף את בגדים מהתיק ואז מבחין בדילדו. בקור רוח מפתיע הוא אומר: "אני לא שואל שאלות, זה עניינך, אבל הבקבוק גדול מדי לטיסה". המאבטח הפריד בין הדילדו לבקבוק והחזיר את הדילדו לתיק.

התקרית הועלתה גם לחשבון הטוויטר של בארג עם הכיתוב: "חבר שלי מהתיכון טס בפעם הראשונה שלו. הוא היה לחוץ בנוגע לבידוק הביטחוני, ועם חברים כמו שלו – הוא כנראה צדק". מאז שפורסם הקטע ב-5 במאי, הציוץ המקורי זכה ליותר מ-3 אלף לייקים.

עוד באותו נושא

לטוס מהחצר בבית: המטוס החשמלי שממריא כמו מסוק

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully