וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזה אתר גולשים הכי הרבה מהנייד בחופשה בחו"ל?

סקר שנערך לאחרונה על ידי רשת המלונות "Roomzzz", מצא כי 65% מאורחי מלון לא ימתינו בממוצע יותר מ-7 דקות עד שיתחברו לאינטרנט. שליש מהאורחים ייבקש את הסיסמה לוויי-פיי כבר בצ'ק אין והאתר מבוקש ביותר בחו"ל הוא - מזג האוויר. ולאיזה אתר אתם גולשים ראשונים?

גלישה באינטרנט בחדר מלון. ShutterStock
גם בחופשה - העיקר להישאר מחוברים/ShutterStock

מה הדבר הראשון כשאתם עושים בחופשה כשר אתם מגיעים למלון? תנו לנו לנחש - מחברים את הסמארטפון לאינטרנט האלחוטי. רוב הסיכויים שניחשנו נכון, כי עכשיו זה גם מגובה בבדיקה רשמית: רוב האורחים בבתי המלון לא מסוגלים לחכות אפילו 10 דקות כדי להחבר לאינטרנט.


עוד על הסלולר והמחשב בחופשה שלכם:
באיזה אתר אינטרנט ישראלים מזמינים חופשה הכי הרבה?
באיזו מדינה גונבים הכי הרבה מכשירי סלולר לישראלים?
10 אפליקציות חינם שאתם חייבים לחופשה בחו"ל


סקר שנערך לאחרונה על ידי רשת המלונות הבריטית "Roomzzz" הראה כי-65 אחוזים מהאורחים לא ימתינו, בממוצע, יותר משבע דקות עד שיתחברו לאינטרנט. יתרה מכך, שליש מהתיירים שהשתתפו בסקר אף אמרו שהם נוהגים לבקש את הסיסמת לאינטרנט כבר בעת ביצוע הצ'ק אין בקבלה.

"המחקר שלנו מראה כי גישה לאינטרנט אלחוטי היא בעלת חשיבות עליונה עבור האורחים במלונות", מסר דובר הרשת מארק וולטון בהודעה לעיתונות. "בלי אינטרנט אלחוטי אורחים לא יכולים לשמור על קשר עם בני משפחה וחברים דרך הרשתות החברתיות, להתעדכן בחדשות ולבדוק את דואר האלקטרוני, והכי חשוב פי המחקר - לקרוא את תחזית מזג האוויר של המקום בו הם שוהים".

המחקר מצא, כי הפעילות הנפוצה ביותר שאותה עושים תיירים על גבי האינטרנט של המלון היא בדיקה של מזג האוויר, כמו גם הזמנה של אוכל, או מקומות במסעדות. מלבד שתי אלה, חיפוש מידע וחיבור לרשתות חברתיות, השימוש הרווח ביותר באינטרנט האלחוטי עבור תיירים במלונות הוא הזרמת מדיה למכשיר הסמארטפון.

"רבע מהתיירים שענו על הסקר, הודו כי הם מתעלמים לגמרי מהטלוויזיה בחדר ומסתמכים לחלוטין רק על האינטרנט האלחוטי של המלון כדי לצפות בווידאו או להאזין למוזיקה בסטרימינג באמצעות שירותי אונלין כמו נטפליקס, ספוטיפיי, אמזון פריים או אייטיונז - שכולם דורשים אינטרנט במהירות גבוהה", הוסיף וולטון.

חופשה גלישה סלולרית בריכה. ShutterStock
יותר מ-60% ירגישו בודדים ללא אינטרנט במלון/ShutterStock

9 אחוזים ייכנסו לפאניקה ללא גלישה במלון

אז מה קורה, אם כך, כאשר אורחים מגלים שבית המלון אינו מעניק כל גישה לאינטרנט? רבע מהנשאלים אמרו כי פשוט יסרבו להישאר בו ויימנעו מראש מלהזמין בו חדר. מתוך אלה שלא רואים בכך סיבה מספיקה שלא לעשות הזמנה, יותר מ-60 אחוזים הודו שבמידה מסוימת הם ירגישו בודדים, משועממים ומנותקים מהעולם.

עצוב? יש אפילו חמור מכך: תשעה אחוזים מהמשיבים ענו כי הגילוי שאין להם גישה לאינטרנט אלחוטי עלול להכניס אותם למצב של פאניקה. תיירים שהם הורים היו אלה בעלי הסיכוי הגבוה ביותר להיכנס לפאניקה, כאשר 52 אחוזים ציינו כי חיבור לאינטרנט הוא תנאי הכרחי בעת חופשה עם הילדים. רק עשרה אחוזים אמרו שהם יחושו תחושה של "קלה" אם לא יהיה בבית המלון שלהם כל חיבור לרשת אלחוטית.

ולאיזה אתר אתם גולשים ראשונים? תתחברו וטקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully