וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו אתר הזמנת החופשות החזק בישראל?

15.5.2014 / 8:15

סקר שנערך על אודות הרגלי החופשות שלנו, מצא ש-67 אחוזים מהישראלים נעזרים באינטרנט כדי לתכנן ולהזמין חופשה. אז באיזה אתר עושים זאת רובם?

חופשה פרטית. ShutterStock
רובנו נעזרים ברשת כדי לתכנן חופשה/ShutterStock

יותר משליש מהישראלים מתכנן לצאת לנופש בחו"ל בעונת הקיץ הקרובה, כך עולה מסקר שערך מכון Pori בהנהלת איציק רוזנבלום עבור אתר Monitour, במטרה לבחון את הרגלי הנופש ודרכים לתכנונו.


עוד על החופשה שלכם בוואלה! תיירות:
טיפ טיול: עצות חשובות לפני שיוצאים לחופשה בחו"ל
לכבוד החופש שהגיע: חופשה עירונית זולה באירופה
מותו של סוכן (הנסיעות): אנחנו יוצרים את הנופש שלנו


לפי הסקר, שנערך פנים מול פנים בקרב אלף משתתפים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל, 36 אחוזים מהמשתתפים השיבו כי בכוונתם לצאת לנופש בחו"ל בקיץ הקרוב ו-31 אחוזים מתכננים לצאת לנופש בארץ. 33 אחוזים מהמשתתפים לא מתכונים לצאת לנופש כלל בקיץ הקרוב.

מתוך אלה שכן מתכננים נופש בארץ או בחו"ל, השיבו 67 אחוזים כי האינטרנט משמש להם כעזר בעת תכנון החופשה, יותר ממחצית מהם ירכיבו בעצמם את החופשה לעומת 23 אחוזים שהשיבו כי ירכשו חבילת נופש מסוכנות נסיעות ו-23 אחוזים שירכשו ישירות ממארגני התיירות.

חופשה סוכן נסיעות. ShutterStock
חופשה סוכן נסיעות/ShutterStock

הישראלים עדיין מחכים לרגע האחרון

עוד עולה מהסקר, כי כוחן של סוכנויות הנסיעות עולה ככל שמדובר בהזמנת נופש בחו"ל. 31 אחוזים מהמתכננים לצאת לנופש ברחבי העולם יזמינו טיסה או מלון באמצעותן, לעומת 19 אחוזים מהמתכננים לנפוש בארץ.

למרות שמהפכת הלואוקוסט לימדה אותנו שמוטב להקדים ולהזמין את מרכיבי הנופש זמן רב מראש, נראה שהישראלים עדיין סבורים שמחיר טוב ניתן לקבל דווקא ברגע האחרון. לשאלה "באיזה אתרי אינטרנט תיעזר לתכנון החופשה", ציינו רוב הנשאלים כי אתרי האינטרנט המובילים הם של הדקה ה-90 ואתרי איסתא, בהם גם אתר וואלה! טורס, שבשותפות בין קבוצת וואלה! לאיסתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully