וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים סקס במטוס ומחזירים עודף שגוי: סודות הדיילים נחשפים

משקרים לנוסעים על זמינות של מוצרי דיוטי-פרי במטוס, מקבלים טיפים ומתנות אסורים, עושים סקס עם הקולגות/נוסעים באוויר ושאר עבירות תעופה פורסמו בסקר שחושף את הסודות הכמוסים של דיילי האוויר באירופה. וגם: איזה דיילים הכי גרועים?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

Riyadh

בווידאו: דיילת חושפת סודות: מסתבר שקל מאוד לעשות סקס במטוס

מלהצטרף למועדון "המייל הגבוה" ועד לרמות אתכם כשהם מחזירים לכם עודף: סקר חדש חושף את הסודות הכמוסים של דיילי האוויר באירופה, ומראה באיזו תדירות הם נוהגים להפר את הכללים של מקום העבודה שלהם - בזמן שהם במשמרת על המטוס. ומה עוד ברשימה? לשקר לנוסעים על הזמינות של מוצרים פטורים ממכס, ולקבל טיפים ומתנות אסורים מהנוסעים, היו גם הם במיקום גבוה ברשימת העבירות שחברי צוותי המטוס הודו שהם עושים.


עוד על צוותי האוויר בוואלה! תיירות:
השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת
צפו בסרטון הנועז שגרם לפיטורי דיילת אוויר
דיילת אל על האכילה נוסע עם פרקינסון, וריגשה את הרשת

בסקר השתתפו 718 דיילי ודיילות אוויר בגילאי 18 ומעלה, שנמצאים כעת בעבודה פעילה או עבדו כדיילים במהלך חמש השנים האחרונות. כמעט תשעה מתוך עשרה משתתפים בסקר (89 אחוזים) הודו שהם עברו על חוקי חברת התעופה לפחות פעם אחת במהלך טיסה שבה היו במשמרת.

כאשר הם נשאלו מהו הכלל שעליו עברו, יותר מחמישית מהמשיבים - 21 אחוזים - ענו "לקחתי חלק במגע מיני עם קולגה במהלך טיסה", בעוד ש-14 אחוזים אמרו שהתנסו במגע מיני כלשהו עם נוסע או נוסעת בזמן טיסה.

העבירה הנפוצה ביותר שהדיילם עושים היא לשקר על זמינותם של מוצרים בקטלוג הקניות בזמן הטיסה, ככל הנראה בשל עצלות לקיים מכירה (28 אחוזים השיבו שעשו זאת). אבל החדשות הרעות במיוחד הן הנתון הבא: אחד מכל חמש דיילים רימה, לפחות פעם אחת, נוסע כאשר היה צריך להחזיר לו עודף.

הדיילים התבקשו להעריך כמה כסף הם "עקצו" מנוסעים מדי חודש. לאחר שקלול של התשובות יצא כי הסכום השנתי הממוצע לכל דייל עומד על 331 ליש"ט בשנה, שהם יותר מ-1,800 שקלים. ואיך הם עשו את זה? יותר ממחצית (54 אחוזים) מהמשיבים אמרו שהם נתנו לנוסע עודף במטבע אחר מבלי שהוא העיר להם על כך או חישב את הסכום במטבע המקורי, ו-40 אחוזים אמרו שהצליחו להתחמק עם העבירה ולשלשל לכיסם את ההפרש פשוט כיוון ש"רוב הנוסעים לא בודקים את העודף".

דיילות פולניות מתפשטות בטיסה. צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
עושים סקס עם קולגות ואפילו עם נוסעים באוויר. דיילות לצד טייסים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך

הדיילים הגרמנים הגרועים ביותר

הסקר, שנערך על ידי אתר השוואת המחירים Jetcost.co.uk, הראה שצוותי הדיילים הגרמנים הם הגרועים ביותר לעומת עמיתיהם בארצות אחרות. בסקר השתתפו דיילים ודיילות מגרמניה, ספרד, צרפת ואיטליה, ובחלוקה לפי ארצות של התשובות לשאלה: "האם הם אי פעם רימו נוסעים בכל מה שנוגע לעודף", ענו 29 אחוזים מהדיילים והדיילות הגרמנים שעשו זאת, כאשר היקף ההונאה הממוצעת בקרבם הוא הגדול ביותר ומגיע ל-410 ליש"ט בשנה.

הדיילים הבריטים דורגו במקום השני הגרוע ביותר, אחריהם הספרדים והצרפתים, כאשר דיילים איטלקים גונבים מאיתנו הכי פחות - "רק" 18 אחוזים מהם ענו שעשו זאת, עם היקף הונאה ממוצע של 75 ליש"ט בשנה.

"זה לחלוטין לא מקובל שצוות הטיסה יירמה את הנוסעים בכל מה שנוגע לעודף, הם לוקחים ביודעין את הכסף הזה לכיס במקום להשיב אותו ללקוחות וזה הופך אותם לגנבים", אומר אנטואן מייקלאט, ממייסדי Jetcost.co.uk. "פחות מ-30 ליש"ט לחודש אולי לא נשמע הרבה בראייה כוללת, אבל מדובר ביותר מ-300 ליש"ט בשנה - ואם להסתמך על סקר זה, הצוותים הגרמנים גונבים אפילו יותר. דיילים עלולים לחשוב שזה בסדר לעקוץ סכומים קטנים פה ושם, אבל עדיין מדובר בכסף שהוא לא שלך ושלקחת ממישהו אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully