וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהו הדרכון החדש והחזק ביותר בעולם; ומה עם הישראלי?

מחקר חדש דירג את הדרכונים של מדינות העולם לפי החוזק שלהם ב-2016, כשהדרכון הגרמני הוא המבוקש ביותר ופותח דלתות ל-177 מדינות ללא צורך בוויזה. וגם: איפה דורג הדרכון הישראלי, הפלסטיני ומי הכי גרוע?

הדרכון החזק בעולם, 2016/וואלה! תיירות

המירוץ אחר דרכון זר מתחזק לא רק בישראל. גם בעיית הפליטים והמהגרים בעולם גורמת לדרכונים של מדינות במערב להיות מבוקשים מאוד. אבל למי מהן יש את הדרכון החזק והמבוקש ביותר?


עוד על הדרכון בוואלה! תיירות:
מה היה ב-2014: לאיזו מדינה יש את הדרכון הכי טוב בעולם?
לטייל בלי ויזה: איזה דרכון זר הכי כדאי להוציא?
לאיזו מדינה הדרכון הכי יקר; וכמה עולה הישראלי?
מדהים: האם זהו הדרכון הכי מגניב בעולם?


ובכן, מחקר של חברת היעוץ הבריטית "הנלי ושות'" (Henley & Partner), שמפרסם בכל שנה את דירוג הדרכונים האטרקטיביים בעולם, מצא שב-2016 הדרכון גרמני הוא זה שפותח דלתות בעולם יותר מכולם.

מחזיקי דרכון גרמני יכולים להיכנס ל-177 מדינותמתוך 218 ללא צורך בוויזה, כשבמקום השני מדורגת שבדיה עם 176 מדינות, פינלנד, צרפת, איטליה, ספרד ובריטניה במקום השלישי עם 175 מדינות ואילו את המקום הרביעי חולקות בלגיה, דנמרק, הולנד וארה"ב עם 174 מדינות שאליהן הן יכולות להיכנס ללא ויזה בדרכון.

את הדרכון החלש והפחות פופולרי בעולם מחזיקה אפגניסטן עם 25 מדינות ללא ויזה ואחריה והן פקיסטן, עירק וסומליה בהתאמה. הדרכון הכחול שלנו דורג במקום ה-25 השנה - ירידה של ארבעה שלבים מהשנה שעברה והוא מכניס אתכם ל-147 מדינות ללא צורך בוויזה. הדרכון הפלסטיני, כן, יש כזה, ממוקם במקום ה-98 ופותח דלת ל-37 מדינות.

דרכון גרמני. ShutterStock
פותח דלתות ל-177 מדינות ללא ויזה. הדרכון גרמני/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • דרכון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully