וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשה שמטיילת בעולם בחינם והדייטים שלה משלמים על הכל

6.1.2016 / 6:58

מוניקה לין, בת 25 מארה"ב, מעולם לא היתה בחו"ל עד שנכנסה לאתר "מיס טרוול" - אתר היכרויות לאוהבי טיולים ודייטים. מאז היא כבר ביקרה ב-9 מדינות ועל הכל שילמו הגברים שפגשה. "הדרכון שלי מתחיל להתמלא. זה פתח בפני את העולם", היא אומרת

צילום מסך

בחורה שעד לפני שנה לא הייתה בחו"ל בחייה, מטיילת כעת בכל העולם בחינם לגמרי. איך היא עושה את זה? פשוט מאוד - הדייטים שלה, שאותם קבעה דרך אתר היכרויות ייעודי באינטרנט, שילמו לה על כל ההוצאות. מוניקה לין, אמריקאית בת 25, מעריכה שאם הייתה צריכה לממן בעצמה את הטיולים הפזרניים שלה בחודשים האחרונים, שכללו בין היתר טיול גמלים בדובאי ומסעות שופינג בהונג קונג, היא היתה צריכה לעבוד לשם כך כעשר שנים.


עוד מסעות מדהימים מסביב לעולם:
להגשים חלום: האיש שביקר בכל המדינות בעולם עד גיל 37
לחופש נולדה: הישראלית שעושה את העולם
טיילה ב-22 מדינות ויצאה ל-75 דייטים כדי למצוא אהבה
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים


לפני שנה בדיוק הייתה לין יועצת פיננסית שמעולם לא עזבה את ארצות הברית. היום, היא כבר הספיקה לבקר בתשע מדינות שונות. היא מספרת שהכל התחיל בזה שנתקלה באתר היכרויות המציע לרווקים לממן לנשים חופשה עמם בארץ מגוריהם. "נתקלתי באתר 'MissTravel' במאמר של רשימת אתרים מוזרים ברשת", היא מספרת. "חשבתי לעצמי, 'כן, זה נשמע מוזר, אבל מצד שני גם יש בזה משהו מגניב'. האתר הזה מושך גברים מוצלחים למדי שאין להם זמן לדייטים רגילים ומאפשר להם להאיץ את כל העסק", היא אומרת. "הרי הם נוסעים לחופשה בכל מקרה, והם יכולים להרשות לעצמם למצוא פרופילים שהם אוהבים ולהביא עמם מישהי שתתלווה אליהם".

"בהתחלה חשבתי לעצמי 'זה לגיטימי? באמת יש קטע כזה?', אבל נרשמתי בכל מקרה", היא מוסיפה. "התחלתי לקשקש עם כמה בחורים וממש נכנסתי לקטע. בלי 'MissTravel' היה לוקח לי בין חמש לעשר שנים של עבודה כדי לחסוך מספיק כדי לעשות את כל הדברים שהספקתי לעשות בשנה האחרונה בלבד". לין מוסיפה: "לפני שמצאתי את האתר הזה מעולם לא עזבתי את ארצות הברית, ועכשיו הדרכון שלי כבר מתחיל להתמלא. זה פתח בפני את העולם".

סיפור בדקה תיירות מיס טרוול טיול ודייטים. טוויטר, צילום מסך
מצאה את השיטה לטייל וגם למצוא אהבה על הדרך. מוניקה לין/צילום מסך, טוויטר
מוניקה לין מיס טרוול טיול ודייטים. טוויטר, צילום מסך
מאפשר לשוגר-דאדיז ולשוגר-מאמיז לפזר מזומנים. "מיס טרוול"/צילום מסך, טוויטר

לא הייתה כל ציפייה לסקס בדייט הראשון

אתר האינטרנט "MissTravel" הוקם על ידי המנכ"ל ברנדון ווייד, המכנה את עצמו "יזם היכרויות באינטרנט". הוא כבר עלה לכותרות בעבר בעקבות שערוריה שעורר אחד מאתרי ההיכרויות האחרים שהוא עומד מאחוריו, "SeekingArrangement", אשר מאפשר לשוגר-דאדיז ולשוגר-מאמיז לפזר מזומנים, בגדים וחופשות בתמורה לבני-לוויה. נשמע מוכר?

בכל אופן, לאחר שעזבה את עבודתה בחברת לניהול פיננסי בסוף שנת 2014, הצטרפה לין ל-"MissTravel" והחלה מיד לפטפט עם מי שהיה דייט הנסיעות הראשון שלה - מנכ"ל צעיר בן 31. השניים החליפו הודעות במשך כמה שבועות לפני שהוא שאל אותה אם היא מעוניינת להתלוות אליו לטיול בברבדוס. הבחור, שביקש ששמו לא יפורסם, מימן את כל הוצאות הטיול בן השבוע - מהטיסות, דרך לינה באתר נופש ברמה של חמישה כוכבים ועד הקוקטיילים על החוף. הוא גם קנה ללין כמה מזכרות ואפילו פינק אותה בתכשיטי כסף.

היא מדגישה שלא הייתה כל ציפייה לסקס בדייט הראשון, ואומרת: "זה כמו כל אתר דייטינג אחר, רק שכאן זה כרוך בהרבה מאוד נסיעות. אולי יש אנשים שיעשו את זה וכן ישכבו בדייט הראשון, הרי כולנו בני אדם - אבל זה לא בשבילי, לא עם הבחור הראשון. גם לא שזה היה מביך - זה היה בדיוק כמו דייט רגיל שלא לגמרי עובד - פשוט באיים הקריביים. לא דיברנו על סקס, היה כיף מאוד אבל ללא משיכה מינית. הוא היה כמו חבר ואנחנו עדיין בקשר".

בהמשך פגשה לין בדייט שני שלקח אותה לסן פרנסיסקו. גם איתו היא לא הרגישה ניצוץ של ממש, אבל המזל שלה השתנה לאחר שפגשה את הדייט השלישי. אחרי חילופי הודעות היא טסה אליו לאיטליה, ובין השניים היה קליק מיידי. "הוא איטלקי הוא בן 28, והוא באמת מדהים", היא אומרת. "הוא מנהל כמה עסקים מקוונים מוצלחים וגם עובד ביבוא ויצוא. היה לנו חיבור טוב עוד לפני שנפגשנו, וזה נמשך".

עוד באותו נושא

מקל הנדודים: הישראלי שביקר ב-115 מדינות מלמד איך לטייל בלי כסף

לכתבה המלאה
מוניקה לין מיס טרוול טיול ודייטים. טוויטר, צילום מסך
"ללכת לסתם ארוחת ערב, או לצפות בשקיעה עם בחור שהטיס אותך מהצד השני של העולם?" לין/צילום מסך, טוויטר

"בכל פעם שהוא נוסע לטיול הוא מזמין אותי"

מאז שהכירו בשנה שעברה, הזוג האוהב יצא ללא פחות משבע חופשות יחד, בהן טיולים זוגיים לאינדונזיה ולפיליפינים. כדי להוכיח מחויבות הדדית, השניים החליטו לסגור את הפרופילים שלהם באתר "MissTravel". לין מספרת כי למרות שסגרה את הפרופיל, היא עדיין מטיילת לא מעט. "לאחר כשישה שבועות החלטנו להיות בלעדיים אחד עם השנייה, אבל אורח החיים שלי לא השתנה - עכשיו בכל פעם שהוא נוסע לטיול הוא מזמין אותי. כפי שאני רואה את זה, מצאתי דרך אתר היכרויות באינטרנט בחור שאני באמת רצינית לגביו, ומערכת יחסים הכוללת הרבה חופשות בחו"ל".

"מה רוב הבנות מעדיפות?" היא מוסיפה. "ללכת לסתם ארוחת ערב בעיר מגוריהן, או לצפות בשקיעה ממסעדה שנמצאת על קצה של צוק עם בחור שהטיס אותך מהצד השני של העולם רק כדי שתהי איתו? זה הרבה יותר רומנטי מכל דבר אחר שבחור רגיל בבית יכול לעשות עבורך. הכל כל כך ספונטני, זה עוזר להצית את התשוקה, וזה נותן הזדמנות להכיר אחת את השני במקומות מדהימים ואקזוטיים". לין, שבזמן שהיא לא מטיילת היא עובדת על פיתוח אפליקציה לנייד, אומרת שהיא והבחור שלה כבר שוחחו על האתגרים שמציב בפניהם העתיד, שכן הוא מתגורר באיטליה בעוד שהיא נמצאת 5,000 קילומטרים משם באלבמה. כרגע, לדבריה, אין לה תכניות לעזוב את משפחתה או את הכלב שלה רקס כיוון שהיא "אוהבת אותם יותר מדי", אך מסייגת: "נצטרך לראות מה טומן בחובו העתיד".

כך או כך, במידה והדברים לא יסתדרו בשביל השניים, היא מודה שאתרי היכרויות רגילים כבר נהרסו בשבילה אחרי החוויות משנות-החיים שאותן חוותה באמצעות "MissTravel". "דייטינג זה דייטינג, ואין שום דבר רע בבחור שלוקח אותך לראות סרט בקולנוע", היא אומרת. "אבל אם אני בסופו של דבר אהיה רווקה שוב, אני לא חושבת שאשתמש באתרי היכרויות רגילים. עכשיו זה כבר יהיה משעמם מדי בשבילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully