וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות ולא להאמין: ככה נראה הקיץ של הזוג היפה בעולם

1.10.2015 / 0:07

אנחנו ממשיכים לעקוב אחר הזוג היפה ג'יי אלברז וחברתו הדוגמנית אלכסיס במסעותיהם בעולם, והפעם הם מוציאים לנו את הלשון בסרטון שמסכם את הקיץ שעברו. מקפיצת גגות לבריכה באיי יוון, דרך צלילה עם כרישים בבהאמה ועד צניחה חופשית בברזיל - כמה עוד הם יתעללו בנו?!

צלמים זמניים מורשים

לא צריך להציג את ג'יי אלברז וחברתו הדוגמנית אלכסיס, שממשיכים לתור את העולם, ואת חוויותיהם פירסמנו כאן, בוואלה! תיירות, לפני מספר חודשים.


עוד זוגות ש"עושים את העולם" וגורמים לנו לאכול את הלב:
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם


עכשיו הם מוציאים לנו את הלשון בקליפ חדש, שמסכם את הקיץ של הזוג הכי יפה שמטייל בגלובוס, וחצי מיליון איש צפו בו רק ביום הראשון לפרסומו. כמו בכל יעד, גם הפעם מעורבות בחופשה שלהם צניחות חופשיות מכדור פורח ושאר אטרקציות אקסטרים, כשברקע מי הטורקיז של לא מעט יעדי בטן-גב חלומיים.

אז הקיץ הזה היה בסימן ים ובריכות אצל השניים, כשאיי מיקונוס וסנטוריני, ביוון השכנה, נכנסו לתמונה ואפילו ברזיל הרחוקה נכללה בין המקומות שמהם צנח אלברז צניחה חופשית. יעד מרהיב אחר שבו ביקר הזוג הוא איי בהאמה, שבהם הם צללו עם כרישים מתחת למי התכלת של האוקיינוס. פלמה דה-מיורקה הספרדית היתה המקום שבו קפץ אלברז קפיצת צוקים ישר לתוך המים, ואילו באיביזה יצא לשיט ביאכטה עם חברים בשקיעה, כי בכל זאת צריך קצת להירגע.

את סוף הקיץ הספרדי שלהם סיימו אלכסיס ואלברז במסיבה לוהטת בעיר ולנסיה, שם עלו לעמדת הדי.ג'יי אלברז, ונתנו בראש לאלפי האנשים שרקדו לתוך הלילה. עכשיו נותר לנו לחכות לסתיו וליעדים החדשים שבהם יטייל הזוג. משעמם, זה לא יהיה.

בינתיים, הנה כמה מהתמונות שהעלה אלברז בחשבון האינסטגרם שלו. תהנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully