וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסרות בושה: תיירות נעצרו אחרי שרקדו ערומות בכביש סואן

17.1.2016 / 9:45

שתי תיירות נתפסו במצלמה רוקדות בעירום חלקי על רכב בכביש סואן בפוקט, תאילנד - ונעצרו לאחר שהמצלמה תפסה גם את לוחית הרישוי של הרכב בו נסעו. צפו במראות "הקשים" האלה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

פוקט בתאילנד הוא אחד מאתרי הנופש הפופולאריים עבור ישראלים - אבל לא רק הם מוצאים ביעד הזה מקום לשחרר בו מעצורים ולהתפרע כאילו אין מחר. שתי תיירות, אמריקאית ואוסטרלית, נתפסו במצלמות בליל שבת שעבר כשהן מבצעות ריקוד "טופלס" חושני מחלונות רכב שטח יוקרתי שנסע בכביש סואן באיזור הבילוי פטונג שבפוקט.

הקליפ הקצר, שאורכו 48 שניות בלבד, פורסם בפייסבוק וביוטיוב בתחילת השבוע והציג את השתיים, אדריאנה מרטין בת ה-20 וקמיל פרימן בת ה-25, כשהן נתלות מחוץ לחלונות הרכב, כל אחת בצד אחר שלו, ורוקדות כשפלג גופן העליון חשוף לעיני הולכי רגל ונהגים שצופרים להן בהתלהבות ומעכבים את התנועה. באיזשהו שלב, ניתן לראות את האישה התלויה בצד השמאלי של הרכב מעבירה בקבוק פלסטיק חשוד לחברתה מעל גג הרכב.

תיירות ערומות בפוקט. צילום מסך
תיירות ערומים זה חולירע/צילום מסך

הסרטון שהפך במהרה לויראלי מציג, לרוע מזלן, גם את לוחית הרישוי של הרכב החשוד - ובעזרתו המשטרה איתרה את הבעלים, וזמן קצר לאחר מכן - גם את התיירות החוגגות.
הנשים הואשמו בעבירה בגין התערטלות בציבור ושוחררו לאחר ששילמו קנס על סך 500 באט - שזה רק 54 שקלים. מזל שהכל כל כך זול בתאילנד, תרתי משמע.

עוד באותו נושא

מחרבנים את החופשה: למה הסינים הם התיירים הגרועים בעולם?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully