וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחרבנים את החופשה: למה הסינים הם התיירים הגרועים בעולם?

28.12.2015 / 12:17

אם אתם חושבים שהישראלים עושים בושות בחו"ל, חכו שתראו מה קורה לסינים כשהם יוצאים לחופשה: עושים צרכים ברחוב ובמטוס, מתפלחים למחלקה ראשונה מניחים כפות רגליים על הנוסע שמלפנים ועוד. דרושה חנה בבלי דוברת מנדרינית, ועכשיו!

יוטיוב

בווידאו: צפו מה קרה לנוסע סיני שהתפלח למחלקה הראשונה במטוס

לא ברור אם אלו הבדלי תרבויות, או פשוט גסות-רוח אבל נדמה שזו היתה השנה הגרועה ביותר עבור התיירים הסינים בעולם. לא מעט מהם סולקו מטיסות, התנהגו בברבריות כלפי נוסעים אחרים והתנהגו בחו"ל כאילו הם בביתם הפרטי.

לנו, הישראלים, יש לפעמים תדמית של "הישראלי המכוער", אבל כשמדובר בסינים, נראה שההתנהגות המגעילה שלהם עוברת כל גבול. כך, למשל, תיירת סינית שהנכד שלה היה צריך ללכת לשירותים, ולא עבור פיפי, מצאה את המקום "האידיאלי" מבחינתה שבו הילד יכול לעשות צרכים - מחוץ לחנות ברברי (Burberry) באוקספורדשייר, מחוז באזור דרום-מזרח אנגליה.

באזור נמצא אאוטלט Bicester Village, הנחשב פופולרי במיוחד בקרב תיירים סינים ונחשב לגן עדן של דיוטי-פרי בעיני התיירים מהמזרח. בלוח הזמנים של רוב הטיולים המאורגנים של סינים לבריטניה, קיים גם ביקור באתר השופינג המהולל. כה אהוב המקום על הסינים, עד שבתחנת הרכבת ישנם שלטים במנדרינית, ובסקר שנעשה דווח ש-27 אחוזים מהסינים שמבקרים בבריטניה מגדירים את המקום כאתר השופינג האהוב ביותר עליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקי-קקי. שופינג וצרכים מחוץ לחנות "ברברי" באנגליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשפחה שחירבנה את הטיסה

מקרה נוסף של שחירבן את הטיסה, קרה אצל זוג הורים סינים שטסו עם חברת שנזן איירליינס מהעיר נאנג'ינג אל העיר גואנגג'ואו, שתיהן בסין, ולקחו את ילדם הקטן כדי שיעשה "מספר 2" בחלק האחורי של המטוס, ליד כסאות הדיילים.

האירוע המסריח התרחש למרות ששני תאי השירותים במטוס היו פנויים. כשנשאלה האם מדוע לא לקחה את הילד לאחד מהתאים, היא ענתה: "השירותים במטוס כל כך קטנים, שלושתינו לא יכולים להיכנס לתוכם. הרבה יותר מרווח כאן בחוץ".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרבה יותר מרווח בחוץ". ההורים והילד שחירבן את הטיסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4 שעות עם רגליים על המושב

נוסעת סינית אחרת חוותה את היסה הגרועה בחייה, לטענתה, כשנאלצה לסבול את ריח ונוכחות רגליה של נוסעת סינית אחרת בטיסה משיאן שבסין לבנגקוק שבתאילנד.

במשך ארבע שעות הניחה הנוסעת שישבה מאחור את רגליה החשופות על משענת המושב של הנוסעת המסכנה מלפנים, וכשזו התלוננה לדיילת התאילנדית, השיבה הדיילת: "אין מה לעשות, כולם סינים בטיסה".

הנוסעת המסכנה החליטה לנקום באשה החוצפנית, ופירסמה תמונות שלה ברשת חברתית סינית, כולל פניה של האשה.

עוד באותו נושא

"הטיסה הגרועה בחיי": 4 שעות עם רגליים על המושב שמלפנים

לכתבה המלאה
נוסעת עם רגליים חשופות בטיסת אייר אסיה. Beijing Youth Daily, צילום מסך
4 שעות עם הרגליים על משענת המושב. הנוסעת שתמונתה פורסמה ברשת החברתית/צילום מסך, Beijing Youth Daily

שיקוף עצמי

רק בשבוע שעבר פירסמנו כאן בוואלה!, על נוסע סיני שטס לראשונה בחייו ועבר חוויה די מביכה. המזוודות שלו נסרקו במכונת הרנטגן בשדה התעופה במדינה, אולם הנוסע לא הבין זאת ובמקום להניח את חפציו האישיים במכונת השיקוף, החליט להיכנס לשם בעצמו.

מצלמות האבטחה של שדה התעופה תיעדה אותו כשטיפס על המסוע בכוונה להיכנס לתוך מכונת השיקוף. שומר שעמד בסמוך ניסה לעצור אותו, אבל זה היה מאוחר מדי והתייר המבולבל נכנס למכונה ביחד עם תיק היד שלו.

סיני בשדה תעופה. צילום מסך
הולך בעקבות המזוודות. הנוסע שטס לראשונה בחייו/צילום מסך

טיסת השוקולד, נוסח סין

ואם "טיסת השוקולד" היא המצאה ישראלית, גם בסין מצאו גרסה משלהם. פרופסור סיני שטס במחלקת תיירים וניסה להתפלח למחלקה הראשונה בטיסת יונייטד איירליינס משנגחאי לניו יורק, נתפס ונגרר החוצה על-ידי שוטרים מקומיים.

אבל לא רק שהפרופסור התיישב במחלקה היוקרתית, הוא גם מזג לעצמו כוס שמפניה וכשנתפס, סירב לשוב למקומו במחלקת התיירים. אז עורבה המשטרה שגררה אותו החוצה מהמטוס ועוררה מהומה בקרב שאר הנוסעים ההמומים.

נוסע מורד מטיסה. צילום מסך
ניסה להתפלח לפירסט קלאס. הפרופסור נגרר בטיסת יונייטד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully