וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטיסה הגרועה בחיי": 4 שעות עם רגליים על המושב שמלפנים

נוסעת שטסה משיאן שבסין לבנגקוק, התלוננה שבמשך כל הטיסה - יותר מ-4 שעות - הנוסעת מאחוריה לא הורידה את כפות רגליה המצחינות ממשענת היד שלה. אפילו הצוות לא יכל לעזור. "הם כולם סינים", ענתה הדיילת. כשהגיעה הביתה היא נקמה בדרך שלה

נוסעת עם רגליים חשופות בטיסת אייר אסיה. Beijing Youth Daily, צילום מסך
איזו טיסה מסריחה זו היתה. הנוסעת הסוררת בטיסת אייר אסיה/צילום מסך, Beijing Youth Daily

נוסעת סינית טוענת שחוותה את הטיסה הגרועה בחייה, כשהנוסעת שמאחוריה הניחה את כפות רגליה החשופות על מסעד היד שלה לאורך יותר מארבע שעות הטיסה.

המקרה המסריח אירע בטיסה שהתקיימה ב-29 בנובמבר בקו שבין בנגקוק לשיאן (Xi'an) שבסין במטוס של חברת אייר אסיה המלזית, הנחשבת לחברת הלואו-קוסט הגדולה באסיה.

הנוסעת הסינית שסבלה לאורך כל הטיסה, ועונה לשם מיס וו (Ms Wu), דיווחה לדיילת על עוגמת הנפש שנגרמה לה על-ידי נוסעת סינית אחרת, לדבריה, אולם הדיילת התאילנדית השיבה לה ש"אין מה לעשות היות וכולם סינים בטיסה", כך לפי העיתון הסיני של המפלגה הקומוניסטית בסין "Beijing Youth Daily".

לדברי הנוסעת, ברגע שהנוסעים נכנסו למטוס הנוסעת הסוררת מאחור חלצה את נעליה, הורידה את הגרביים והניחה את רגליה על משענת היד שלפניה, כלומר שלה. "היתה זו טיסה מוקדמת, קמתי בארבע לפנות בוקר וכל מה שרציתי היה לישון", סיפרה לעיתון הסיני. "לא יכולתי לאכול או לשתות והמצב הנורא נכפה עלי לאורך כל הטיסה".

נוסעת עם רגליים חשופות בטיסת אייר אסיה. Beijing Youth Daily, צילום מסך
יותר מ-4 שעות של אי נוחות. צילום שהעלתה מיס וו לרשת חברתית בסין/צילום מסך, Beijing Youth Daily

הפוסט זכה לתגובות רבות

גם כשכבר הלכה הנוסעת המטרידה לשירותים ואיפשרה למיס וו קצת זמן לעצמה, היא חזרה ושוב הניחה את רגליה על המשענת. "היא גם דיברה בקול רם עם הנוסעים שלידה, זה היה כל כך לא נעים", היא הוסיפה.

כשהיא לא יכלה יותר לסבול את מצבה, לחצה מיס וו על הלחצן שקורא לדיילים במטוס, כדי להתלונן בפניהם. אולם הדיילת אמרה לה שאינה יכולה לעשות דבר, היות ואינה דוברת סינית, ושעל מיס וו לטפל בבעיה בעצמה.

לאחר שחזרה לביתה, אכן "טיפלה" מיס וו בבעיה ופירסמה את חוויותיה ואת התמונות, כולל פניה של הנוסעת, ברשת חברתית סינית. הפוסט שלה זכה לתגובות רבות. "אחד המגיבים כתב: "אני כמעט ויכול להריח את הרגליים של הנוסעת מבעד למסך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully