וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטורקים מציעים 100 אלף כרטיסי טיסה חינם, תסכימו לטוס לשם?

חברת הלואו-קוסט פגסוס איירליינס, שטסה לא מעט לארץ, מציעה לנוסעיה 100 אלף כרטיסי טיסה חינם לציון עשור לפעילותה כחברת לואו-קוסט, שיהיו תקפים עד מרץ 2016. תסכימו לטוס איתם לטורקיה?

מערכת וואלה!

בווידאו: כל האפשרויות המוזלות לטוס בסתיו. צפו

חברת התעופה הטורקית פגסוס איירליינס, שטסה לא מעט גם לארץ, מתכננת לחלק 100 אלף כרטיסי טיסה בחינם לציון עשר שנים להקמתה, וזאת למי שיקנה טיסת פנים או בינלאומית החל מהיום (3 בדצמבר 2015). הכרטיסים יהיו תקפים לשימוש עד 31 במרץ 2016.


עוד על טורקיה בוואלה! תיירות:
שמחה לאיד? טורקיה תפסיד השנה 10 מיליארד דולר בתיירות
זה טוב לנו? אחרי הישראלים, גם הרוסים מחרימים את טורקיה
"הכבוד הלאומי חשוב יותר מנופש מוזל בטורקיה"
טורקיש איירליינס: "תמיד נהיה ביחסי אהבה-שנאה עם ישראל"


פגסוס, הוקמה לראשונה ב-1989 כחברת צ'ארטר בשיתוף אייר לינגוס (חברת התעופה הלאומית של אירלנד), אולם ב-2005 שינתה את ייעודה והפכה לחברת לואו-קוסט. כיום טסה פגסוס 14 פעמים בשבוע לישראל וממנה ונוחתת בשדה התעופה סביהה גקצ'ן שבפאתי איסטנבול. את פעילותה בישראל החלה בחודש מאי 2012 והיא מתחרה ביריבתה הגדולה, טורקיש איירליינס.

"בשנתנו העשירית, יש ברשותנו טיסות ל-136 יעדים בעולם, ביניהם 33 מקומיים, והשאר בחו"ל", אמר יו"ר החברה עלי סאבאנצ'י (Ali Sabancı) ל"הורייט דיילי ניוז" הטורקי. לדבריו, מספר הנוסעים שהטיסה חברת הלואו-קוסט עלה מ-2.6 מיליון ל-19.74 מיליון, וכיום היא מעסיקה 4,631 אנשים.

פגסוס מצפה לצבר של 100 מטוסים חדשים שהזמינה ויסופקו לה החל מחודש יולי 2016. בין 2000 ל-2005 צמח שיעור הנוסעים עם פגסוס ב-147 אחוזים ובחמש השנים האחרונות נרשמה עלייה של 93 אחוזים בכל שנה, כך לפי מנכ"ל החברה סרטק הייבט (Sertaç Haybat). לדבריו, מחברה שהיתה ששוויה היה מוערך ב-12 מיליון דולרים ביום קנייתה, שווה היום 650 מיליון דולרים.

עוד מוסיף המנכ"ל, כי המשבר האחרון עם רוסיה לא צנח משמעותית בין לילה. "עם זאת, התפוסה השבועית שלנו אכן ירדה מ-87 אחוזים ל-80 אחוזים בטיסותינו בין טורקיה לרוסיה. לאחר ביטול הוויזה בחינם שהיתה, ניתן לראות ירידה נוספת", אמר.

ומה אתם חושבים? ענו על הסקר שלנו למטה.

מטוס של חברת פגסוס הטורקית. ShutterStock
רוצה להטיס את הנוסעים שלה גם בחינם. פגסוס איירליינס/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully