וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר זול מנסיעה באוטובוס: לטוס מישראל בדולר אחד

2.12.2015 / 9:53

סוכנויות נסיעות יעשו הרבה כדי לשווק את עצמן, אבל הפעם זה נראה כמו מבצע משתלם במיוחד: הדקה ה-90 מציעה עד 10 טיסות בדולר לאירופה, ניו יורק ותאילנד במהלך כל יום בחודש דצמבר. אז מה הקאץ'? שתורידו את האפליקציה שלהם, כמובן

חברת תעופה מטוס. ShutterStock
לטוס בדולר ליעדים שהישראלים אוהבים/ShutterStock

לא מעט סוכנויות נסיעות וחברות תעופה מציעות טיסות וחופשות בעלות נמוכה מאוד כדי לשווק יעד חדש או מבצע, אבל המהלך הבא של "הדקה ה-90" מציע לכם לטוס לכל העולם בדולר אחד בלבד. אז הכצעקתה?


עוד על הטיסה שלכם בוואלה! תיירות:
איך להשתדרג למחלקה ראשונה: 15 טיפים
משווים ארוחות באוויר: מה כתבו על אל על, ישראייר וארקיע?
חורף של לואוקוסט: מ-35 אירו הלוך-חזור לאירופה


לפי פרטי המבצע, יוצעו מדי יום בחודש דצמבר עד 10 כרטיסי טיסה לנוסעים, כל עוד הם יורידו את אפליקציית לוקו (Loco) של החברה לטיסות לואו-קוסט, שאותה השיקה בסוף אוגוסט. בכל ימי החודש (ימים א'-ה') יעלו באפליקציה רמזים על היעד ותקופת של הטיסה המוזלת, כשהגולשים הראשונים שיימצאו את הטיסות המיוחדות יזכו לרכוש כרטיסי טיסה במחיר של דולר אחד בלבד לכיוון, כלומר שני דולר הלוך ושוב (כולל מיסי נמל, לא כולל כבודה, הושבה וארוחות).

בין היעדים שאליהם תוכלו לטוס בדולר ניתן למנות את אמסטרדם, ברלין, לונדון, רומא, ניו-יורק ובנגקוק. אז כל העולם זה לא, אבל בהחלט יעדים מרכזיים שהישראלים אוהבים. "לקחנו את עשרת החיפושים הכי מבוקשים אצל הישראלים לפי מנוע החיפוש שלנו, בדקנו שיש ליעדים אלו טיסות לואו-קוסט והם יופיעו במבצע", סיפרה לוואלה! סמנכ"לית השיווק בדקה ה-90, דנה לביא.

מה המטרה במבצע, חוץ משיווק שלכם, כמובן?
לביא: "המטרה היא שאנשים יתנסו בלרכוש לואו-קוסט, ולא דרך החברות עצמן ולחלחל יותר לציבור הישראלי. וזה יגרום ליותר ישראלים להוריד את האפליקציה".

האי קו טאו בדרום תאילנד. ShutterStock
גם תאילנד נמצאת בין היעדים שתוכלו לטוס אליהם בדולר/ShutterStock

קבלו את הרמז הראשון!

האפליקציה, שכבר הורידו אותה 55 אלף איש, בודקת 152 טיסות לואוקוסט בעולם, כמו גם טיסות אחרות, ו"בעתיד מתוכננת להיות מתורגמת לשפות נוספות מעבר לעברית", אומרת לביא ומוסיפה' "אנחנו מאמינים שמאות אלפים נוספים ייחשפו ליתרונות בהזמנת טיסות לואו-קוסט ושימוש באפליקציה".

בכל יום יופיעו משניים ועד 10 כרטיסים בדולר, כלומר ייתכן שבמרבית הימים לא יהיו לכם 10 כרטיסים. כדי לזכות באחד מהם, הרמזים יכוונו את הגולש ליעד ספציפי, אולם לניו יורק ותאילנד לא תהיה את אותה כמות כרטיסים בדולר שיהיו ליעדים הקרובים יותר באירופה. בסך הכל, יוכל כל אדם לרכוש עד שני כרטיסים בלבד ביום המבצע.

אנחנו הצלחנו לחלץ מהדקה ה-90 את הרמז הראשון של היום. אז קבלו אותו ושיהיה בהצלחה.

"העיר שיש בה את השעון הגדול ביותר באירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully