וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שכולם יגיעו: 10 היעדים המבטיחים ל-2016 של TripAdvisor

9.12.2015 / 8:42

הרשימה השנתית של אתר התיירות הנודע "TripAdvisor", מזהה את הטרנדים החמים שצוברים פופולריות בעולם, וזאת לפי משובים המתקבלים ממיליוני תיירים מרחבי העולם. אז לאילו יעדים כדאי לנסוע ב-2016 לפני שיהיה שם עומס? הנה עשרת הגדולים

צילום: דב גיל-הר, עריכה: רן צימט , תרגום: נועה שוסטרמן

בווידאו: עוד יעד לא מוכר בסוף העולם שבו גר ישראלי

מקדש אל הרוחות טולום מקסיקו. ShutterStock
מקדש אל הרוחות טולום מקסיקו/ShutterStock

לאחר שמגזין הטרוולר של הנשיונל ג'יאוגרפיק דירג את היעדים החמים שלו ל-2016, ובחר באיראן במקום הראשון, פרסם גם פורטל התיירות האמריקאי הנודע "TripAdvisor" את הרשימה שלו, המובססת על דירוגי וביקורות גולשים.


עוד על טיולים בעולם בוואלה! תיירות:
מקל הנדודים: הישראלי שביקר ב-115 מדינות: כך תטיילו בלי כסף
10 דברים שאתם חייבים לראות בחו"ל לפחות פעם בחיים
לראות ולא להאמין: ככה נראה הקיץ של הזוג היפה בעולם


הרשימה השנתית מזהה את הטרנדים החמים והמקומות שצוברים פופולריות בעולם, ונמצאים במגמת עלייה לפי משובים המתקבלים ממיליוני תיירים מכל רחבי העולם.

את המקום הראשון לשנת 2016 קטף אתר העתיקות טולום שבמקסיקו, שהוכר כדבר החם הבא בזכות חופי הטורקיז המדהימים של חצי האי יוקטן, ובזכות חורבות תרבות המאיה העתיקות שהשתמרו היטב מאז ימי השיא של העיר בסביבות המאה ה-14. מהמקום הראשון הודחה דאנאנג שבוייטנאם, שנבחרה בשנה שעברה ליעד המבטיח ביותר בזכות חופיה השלווים, הסיורים הקולינריים והמקדשים הבודהיסטים.

אל המקום השני הגיעה קרטחנה בקולומביה, עיר קולוניאלית, תוססת וצבעונית השוכנת לרגלי החוף הקריבי. פורטו שבפורטוגל דורגה שלישית בזכות חלקה ההיסטורי של העיר, שהינו אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ובזכות הבניינים הייחודיים שניצבים בה מאז המאה ה-17. מתוך ערי אירופה, פורטו היא היעד המבטיח ביותר ב-2016, לפי האתר.

עוד באותו נושא

הלונלי פלאנט בחר: היעדים המוזלים הטובים ביותר ל-2016

לכתבה המלאה
מקדש אל הרוחות טולום מקסיקו. ShutterStock
בזכות חופי הטורקיז המדהימים. מקדש אל הרוחות בטולום, מקסיקו/ShutterStock

הבריטים מככבים באירופה

במקום הרביעי נציגות ראשונה לארצות הברית עם גטלינבורג שבמדינת טנסי, עיירת נופש בלב-לבו של הפארק הלאומי הגדול ולמרגלות הרי סמוקי עוצרי הנשימה. מוסקבה מחליפה השנה במקום החמישי את בודרום בטורקיה, בזכות היותה המרכז הפוליטי, המדעי, ההיסטורי, האדריכלי והעסקי של רוסיה.

במקום השישי עיר החוף ברייטון שבאנגליה (והשלישי באירופה). בכך לא מסתיימות החדשות הטובות עבור בריטניה, שכן העיר ליברפול דורגה רביעית ברשימת היעדים המבטיחים בתוך הרשימה האירופית.

המקומות השביעי, השמיני והתשיעי הוענקו בהתאמה לניו-דלהי - המטרופולין השני בגודלו בהודו, לבאנף בקנדה השוכנת בסמוך לפארק הלאומי הוותיק ביותר במדינה, וללימה - הגדולה ביותר בערי פרו. את רשימת עשרת היעדים סוגרת העיר הברזילאית פוז דו איגואסו, בזכות המפלים המדהימים שלה ומיני החיות והציפורים הנמצאים בסכנת הכחדה.

והנה הרשימה האירופית של עשרת היעדים שבעלייה ל-2016:

1. פורטו, פורטוגל
2. מוסקבה, רוסיה
3. ברייטון, בריטניה
4. ליברפול, בריטניה
5. גרנדה, ספרד
6. פונצ'אל, פורטוגל
7. אויה, סנטוריני, יוון
8. קרקוב, פולין
9. ולנסיה, ספרד
10. קלן, גרמניה

קרטחנה קולומביה. ShutterStock
עיר קולוניאלית, תוססת וצבעונית השוכנת לרגלי החוף הקריבי. קרטחנה בקולומביה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully