וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום

כשהוא חצי ערום ומתנדנד מצד לצד, החל נוסע בטיסת ריינאייר מריגה לדבלין, להכות את קירות המטוס ואת מושבי הצוות - מה שאילץ את הטייס לנחות בדנמרק ואת הנוסע להעביר את הלילה במעצר. צפו ב"קרב" האווירי

נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום/יוטיוב

מכה של טיסה: נוסע שיכור ועירום בחלק גופו העליון, שהתאגרף והכה את קירות המטוס, גרם לטייס לבצע נחיתת חירום.


עוד על טיסות הזויות בוואלה! תיירות:
חרדים עיכבו טיסה לארץ כי לא רצו לשבת ליד אשה
נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים
נוסעת ילדה תינוקת באמצע טיסה. הא?ם תטוס חינם כל חייה?


המקרה המפחיד התרחש בשבוע שעבר בטיסה של חברת ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, בקו שבין ריגה לדבלין, כשבעקבות האירוע נאלץ הטייס להנחית את המטוס בעיירה הקטנה טירסטרופ (Tirstrup) שבדנמרק.

הנוסע, שהוריד את חולצתו ונשאר עירום במטבח האחורי של המטוס, החל להתאגרף באוויר, כשהוא מכה גם את מושבי הצוות ואת קירות המטוס ומעת לעת גם התעמת עם נוסעי המטוס מילולית, עד שכמה נוסעים ואנשי צוות הגיעו אליו והשתלטו עליו.

נוסע שיכור בטיסת ריינאייר. יחצ, צילום מסך
בין מכה למכה, הוא הספיק גם לשוחח עם הנוסעים. השיכור בפעולה/צילום מסך, יחצ

הבריטים אוהבים לתדלק בסופ"ש

לאחר ההשתלטות, נלקח הנוסע לחקירה על-ידי משטרת דנמרק, שם העביר את הלילה במעצר, כך לפי הקופנהגן פוסט. דובר מטעם המשטרה אמר: "המטוס הוסת מנתיבו בגלל נוסע שיכור, אז נאלצנו לעצור אותו. הוא עשה מהומות במטוס והצוות לא הצליח להרגיע אותו, אבל הנוסע לא היה אלים כלפי מישהו".

נוסע אחר שהיה עד לאירוע במטוס, סיפר שההשתלטות על הנוסע השיכור נעשתה בעזרת נוסע שישב עליו, ועוד שניים שהחזיקו בידיו ורגליו.

ריגה, בירת לטביה, הפכה ליעד פופולרי עבור תיירים מבריטניה ואירלנד, שיוצאים לחופשות סוף-שבוע ו"מתדלקים" בשתיית אלכוהול, לאחר שחברת הלואו-קוסט החלה לטוס ליעד.

מריינאייר נמסר: "אנחנו משתפים פעולה באופן מלא עם המשטרה בחקירתה את המקרה, ועל הנוסע נאסר לטוס איתנו בעתיד. לא נסבול התנהגות חריגה שמפריעה את הסדר בכל זמן, ואנו מתנצלים מעומק הלב כלפי הנוסעים על אי-הנוחות שנגרמה להם בטיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully