וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה סקס בבית מלון טוב יותר מאשר בבית?

הגעתם למלון בחופשה, קיימתם יחסי מין בחדר וחשבתם: זה היה יותר טוב מבדרך כלל? אתם לא לבד. למדע יש הסבר למה חופשה מתקשרת אצלנו בראש לעוררות מינית וריגוש. וגם: איך לחדר המלון שלכן יש תפקיד חשוב בגירוי המיני שלכם?

קמפיין לעידוד סקס בחופשות/Spies

בווידאו: חברת נסיעות בקמפיין: "למען אמא, עשו סקס בחופשה"

אם יצא לכם אי פעם להתנות אהבים בחדר מפנק בבית מלון ולחשוב לעצמכם "ובכן, זה היה טוב יותר מאיך שזה בדרך כלל", אז דעו לכם שאתם לא לבד. למדע יש הסבר למה חופשה מתקשרת אצלנו בראש לעוררות מינית, ואפילו מסתבר שישנן תגובות כימיות המתרחשות אצלנו במוח כאשר אנחנו מקיימים יחסי מין במיטה במלון - תגובות שאינן מתרחשות בהכרח בחדר השינה שלנו בבית.


עוד על תיירות ומין בוואלה! תיירות:
זקינטוס: היכן שהורמונים ישראלים פוגשים אירופיות ורדרדות
סלובניה הפרועה: ישראליות צפו בפורנו במלון ולא שילמו
חברת נסיעות בקמפיין: "למען אמא, עשו סקס בחופשה"

הפסיכותרפיסט איאן קרנר, מטפל ויועץ מיני ומי שחתום על כמה וכמה רבי מכר שעוסקים במיניות האישה, אומר שפעילות מינית במקום זר מוכחת כמעוררת אותנו יותר מאשר במקום מוכר. "כאשר בני זוג נמצאים בחדר בבית מלון ומתחיל בניהם מגע מיני, לעומת מגע מיני המתקיים בחדר השינה שלהם, העובדה שמדובר במקום חדש מעוררת שחרור של דופמין במוח", מסביר קרנר. "הדופמין הינו חומר שיש לו תפקיד מרכזי בגירוי ובריגוש מיני".

גורם נוסף שאותו קרנר מציין הוא כיבוי מנגנונים שמפריעים לקיום יחסי מין. "כדי שתתרחש עוררות מיניות, בעיקר בקרב נשים, חלקים במוח הקשורים לחרדה ומתח צריכים להיכבות", הוא אומר. "לכן לעתים קרובות אני מייעץ לזוגות להפוך את חדר השינה שלהם לקן אהבה נקי מהסחות דעת. אני חושב שבית מלון - כסוג של מותרות - עוזר לאנשים לכבות חרדות באופן אוטומטי: אין תמונות של ילדים בסביבה, לא מונחים באזור חשבונות שצריך לשלם או ספרים שצריך לקרוא. אתה נמצא במקום שהוא מחוץ לזמן ומחוץ למטלות החיים שלך. הכיבוי וההתנערות הזו מהחרדות יוצרת גבול מחיי היומיום אשר לו תרומה לעוררות מינית".

אשה סקסית פיתוי חדר מלון. ShutterStock
סדינים מפנקים ומיטה גדולה במלון - הכל כדי לגרות אותנו/ShutterStock

"החדרים במלון נועדו לעורר את חמשת החושים שלנו"

אבל ההסבר הוא לא רק כימי, אלא גם פסיכולוגי. בפעמים רבות חדרי בתי המלון מתוכננים מראש, כך שיהיה להם אופי מפואר, מגרה וחושני: יש תאורה נעימה ועדינה, סדינים יקרים ואיכותיים, מיטה גדולה ומפנקת. החדרים במלון נועדו לעורר את חמשת החושים שלנו. "כאשר אנחנו עושים צ'ק אין במלון אנחנו נכנסים להלך רוח פסיכולוגי של פינוק עצמי. יש משהו בפאר, בהדר וביוקרה של החוויה שמתקשר אצלנו לתחושה מינית", אומר קרנר.

החדשות הטובות הן, שלא צריך ללכת יותר מדי רחוק ואין חובה לרכוש חופשה יקרה בשביל ליהנות מהיתרונות הללו לחיי המין. "לעתים קרובות מטפלים מיניים מייעצים למטופלים לגוון את חיי המין שלהם, ולנסות למשל לקיים יחסי מין בתנוחות שונות או בחדרים שונים של הבית" אמר קרנר. "אבל מטבע הדברים, חדר בבית מלון מעניק הפסקה מהשגרה, וזה תמיד דבר מגרה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully