וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת נסיעות בקמפיין: "למען אמא, עשו סקס בחופשה"

1.10.2015 / 14:45

סוכנות נסיעות דנית השיקה קמפיין בשם "עשה זאת בשביל אמא", המעודד נשים מבוגרות וחשוכות נכדים לרכוש בעצמן חופשות עבור הילדים שלהן, כדי שאלו יעשו סקס וכך אולי יזכו ההורים לקבל סוף-סוף כמה נכדים. ויש אפילו תמריצים והנחות למזמינים

קמפיין לעידוד סקס בחופשות/Spies

חברת תיירות דנית משיקה קמפיין חדש, שעשוי לא רק להגביר את היקפי המכירות שלה, אלא גם לתת מענה לאחת הבעיות המרכזיות של דנמרק - הזדקנות האוכלוסייה במדינה הנורדית, הסובלת מאחוזי ילודה נמוכים.

סוכנות הנסיעות "שפיז" (Spies) השיקה את קמפיין "עשה זאת בשביל אמא", המעודד נשים מבוגרות וחשוכות נכדים לרכוש בעצמן חופשות עבור הילדים שלהם. הרעיון הוא שיציאה לחופשה במדינת שטופת שמש תגביר את הדחף המיני והפריון של התיירים הדנים הצעירים, וכך אולי יזכו ההורים סוף-סוף לקבל כמה נכדים. הקמפיין מבוסס על מחקרים שהראו כי דנים נוטים לקיים יחסי מין בהיקף של 50 אחוזים יותר כאשר הם נוסעים לחופשה בחו"ל.

אבל אנשי "שפיז" רוצים לא רק להגביר מכירות, אלא מקווים שלקמפיין שלהם תהיה גם תרומה ברמה הלאומית: דנמרק סובלת משיעורי ילודה נמוכים במיוחד, עם ילודה של עשרה תינוקות לכל 1,000 איש בשנה, ומדובר הנתונים הנמוכים ביותר באזור הנורדי.

קמפיין עידוד חופשות סקס לסבתות. Spies,
בחופשה עושים יותר סקס. מתוך הקמפיין של החברה הדנית/Spies

בקבוק שמפניה, שמן לעיסוי וחטיפי אנרגיה

ואם ההבטחה לנכדים המיוחלים לא תספיק כדי לשכנע את קשישי דנמרק לרכוש חופשות לילדיהם, "שפיז" מוסיפה לכך כמה תמריצים: אם הורים מבוגרים יהיו אלה שירכשו את החופשה, תינתן להם הנחה של עד 1,000 כתר דני (כ-580 ש"ח) מתוך עלות ההזמנה.

כמו כן, מאה הזוגות הראשונים שיקבלו הצעה מההורים ויסגרו חופשה, יקבלו מהחברה סלסילת שי ובה בקבוק שמפניה, שמן לעיסוי וחטיפי אנרגיה - כל מה שצריך בשביל לתדלק את המשחק המקדים.

לא ברור אם קמפיין "עשה זאת בשביל אמא" אכן יהיה התשובה לבעיית הזדקנות אוכלוסיית דנמרק, אולם לכל הפחות הוא עשוי ליצור כמה סבים וסבתות חדשים מאושרים.

  • עוד באותו נושא:
  • דנמרק
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully