וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימה להפיל את המטוס, כי הדיילים שמו את החתול שלה בשירותים

בטיסה מלאס וגאס לפרנקפורט לקחו הדיילים את החתול של נוסעת ושמו אותו בשירותים. האשה עוררה מהומה, נתנה אגרוף לדיילת ואיימה להפיל את המטוס כי היא "חברה במאפיה". שני מטוסי F-16 הוזנקו לאוויר ללוות את נחיתת החירום

מטוס של חברת קונדור איירליינס. ShutterStock
מטוס של חברת קונדור איירליינס/ShutterStock

זה נראה כמו הזייה, אבל כבר התרגלנו לתופעות הזויות בטיסות: שני מטוסי קרב נאלצו ללות מטוס נוסעים, לאחר שנוסעת, שהצוות במטוס שם את החתול שלה בשירותים, איימה להפיל את המטוס.


עוד טיסות הזויות בוואלה! תיירות:
צפו: נוסע עירום ושיכור התאגרף במטוס וגרם לנחיתת חירום
נוסעת עברה למושב פנוי בטיסה, ונעצרה ל-3 ימים
צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה


נוסעים בטיסה של חברת קונדור איירליינס, חברת תעופה גרמנית, מלאס וגאס לפרנקפורט, טענו שהנוסעת העלתה את החתול שלה לטיסה והכניסה אותו לתוך התיק שלה, אולם קצפה יצא כשצוות המטוס לקח אותו אל המושב החדש שלו - בשירותים. עוד נטען, שהאשה, שכאמור כעסה מאוד, נתנה לכאורה אגרוף בפנים לאחת הדיילות בטיסה ואיימה להפיל את המטוס.

הדרמה האווירית התרחשה לאחר ההמראה של הבואינג 767 לפרנקפורט ביום שישי האחרון, ולפי עדויות הנוסעים לנוסעת לא היה כלוב נשיאה שמתאים לחיות בטיסה. צוות המטוס שהחליט עקב כך לקחת את החתול לשירותים, עורר מהומה שהפכה אלימה והכריחה את הטייסים לנחות נחיתת חירום בשדה התעופה של דנבר, ארה"ב.

אחד הנוסעים שהיו במטוס, דשנקה גיראלדו, אמר ל-ABC News ש"הנוסעת אמרה שהיא שייכת למאפיה, ושהארגון עוקב אחר נסיעותיה בעולם ושהיא מסוגלת לגרום לכך שהמטוס יופל אם היא לא תוכל לראות את החתול שלה".

כשהאשה החלה לאיים, יצר הטייס קשר עם הרשויות ושני מטוסי F-16 נשלחו ללות את המטוס מבסיס חיל האוויר באקלי שבקולורדו.

לבסוף, נחת המטוס בשלום והאשה נלקחה לתשאול על-ידי הרשויות. לטעת ה-FBI, "הנוסעת לא נעצרה ושהתקרית היתה בסך הכל אי-הבנה". דובר חברת התעופה אמר: "הטייס ביקש עזרה בגלל נוסעת שלא צייתה להוראות. במצב שנוצר לא היה אפשרי להמשיך בטיסה, ולכן הטייס החליט לנחות בדנבר".

הנוסעים המסכנים שהיו עדים, אולי, לנוסעת מאפיונרית שעלולה להפיל את הטיסה שלהם, נאלצו להעביר את הלילה במלון דנבר, וביום שבת חודשה הטיסה במסלולה המיועד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully