וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים שרואים מכאן: המלון עם הנוף היפה בת"א

4.8.2015 / 8:22

על התפר שבין העיר הלבנה למים הכחולים, יושב מלון הילטון שיחגוג בקרוב 50 שנה לפתיחתו. לא מכבר נפתחה בו הקומה ה-17 והאחרונה, שמציעה אירוח הכל כלול, אבל עם מיני-בר בחדר שבו תשלמו על קולה 22.59 שקלים וכמעט 9,000 שקלים על לילה בסוויטה. יקר, אבל הנוף, אוי הנוף

צילום: ליהי שורש עריכה: מאיה בן ניסן

רק לפני שבוע פירסמה התאחדות המלונות בישראל, שמספר לינות התיירים במחצית הראשונה של 2015 היה נמוך ב-25 אחוזים מאותה תקופה אשתקד. בתיזמון לא מפתיע, התחילו לצוץ פוסטים בפייסבוק שעסקו בשאלה למה בכלל לצאת לנופש במלונות בישראל, כשהמחירים כל כך גבוהים והרמה לא מיישרת איתם קו?


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
אילת או אנטליה: איפה משתלם יותר לנפוש באוגוסט והחגים
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
בדקנו: כמה נשלם על חופשה ביוון לעומת חופשה בטורקיה?


מלון הילטון התל-אביבי, אחד המלונות הגדולים והוותיקים בארץ, יחגוג בחודש הבא יום הולדת 50 והוא התחדש לפני כמה חודשים בקומה אקסולוסיבית. ה-GRAND VISTA FLOOR, כפי שהיא מכונה, ממוקמת בקומה ה-17 והיא מציעה לאורחיה, ורק לאורחיה, בעצם מלון בתוך מלון. מה זה אומר? קודם כל, שאת הצ'ק-אין שלכם אתם עושים בקומה עצמה ולא בקומת הכניסה. בנוסף, וזו בעצם גולת הכותרת, בקומה יש טרקלין גדול שמציע אירוח מלא עם חלונות שמשקיפים אל תוך הים, ומרפסת עם נוף שכמעט אין להשיג. לא בתל אביב, בכל אופן.

אז למה זה מעניין דווקא בימים כאלה? כי למרות המחיר הגבוה של החדרים שעומד על החל מ-3,721 שקלים ללילה, בהשוואה, למשל, לחדרים בקומות הנמוכות יותר שעולים כמחצית, מה שתקבלו פה עשוי להיות יחסית, ואני חוזרת, יחסית משתלם כשבוחנים את העלויות של חופשה בעיר (היקרה) שלא נחה, או אפילו של כזו בצימר הכי מפנק שיש בצפון. ויש לא מעט.

מלון הילטון תל אביב. ליהי שורש, מערכת וואלה! NEWS
לשבת על המים/מערכת וואלה! NEWS, ליהי שורש

מילה אחת: אלכוהול חופשי

איך זה עובד? מ-6 בבוקר ועד 23:00 הטרקלין מציע לאורחיו ארוחת בוקר שכוללת את כל "החשודים המידיים" שאתם רגילים לאכול במלונות, ולאורך כל היום מוגשים גם משקאות קלים, נשנושים חביבים, כמו גבינות שמנות, מאפים, סנדביצ'ים, פירות ואפילו ארוחת ערב קטנה למי שלא חשקה נפשו לצאת החוצה. וכשהאלכוהול מוגש פה חופשי ואחוזי הלחות כבר מאמירים למספרים לא הגיוניים, אולי אין באמת שום סיבה לצאת החוצה.

עוד באותו נושא

מחכים לצפרדע: מי יציל את מלון הנסיכה באילת?

לכתבה המלאה
מלון הילטון בתל אביב. ליהי שורש, מערכת וואלה!
שווה רק בשביל הנוף. חלון היישר לשקיעה מהטרקלין ב"גרנד ויסטה פלור"/מערכת וואלה!, ליהי שורש
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
וזה מה שתקבלו לארוחת אבע בטרקלין המלון/מערכת וואלה!, ליהי שורש
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
ערב גבינות ויין. יש מה לאכול ליד האלכוהול/מערכת וואלה!, ליהי שורש

רק אתם והים

ישיבה על המרפסת החיצונית, או בספות של הטרקלין, כששום דבר לא מפריד ביניכם לבין הים, תגרום לכם להרגיש שאתם מנותקים מהכל. רק אתם והים. והקמפרי אשכוליות. אם תחזרו לחדר אגב, תגלו שהקולה במיני בר תעלה לכם 22.59 שקלים ושקית קשיו קטנה, כמעט 30 שקלים. בקיצור, תישארו בלאונג'.

גודלם של החדרים הסטנדרטים במלון (יש גם סוויטות) הם כ-45 מ"ר ובמרכזם ניצבת מיטה ענקית ומולה מסך טלויזיה ענק קצת פחות, ששווה את ערכו לדעתי בארנונה כמו דירת חדר קטנה בתל אביב ואליהם מתווסף סלון קטן. חלונות הזכוכית ודלת ההזזה, שמהם משתקף נוף מדהים של העיר אמורים להחליף פה את המרפסת, שכן היא לא ממש קיימת בחדרים האלה, ואת מקומה מחליפה פיסת דשא סינטתי קטנה תחומה במעקה.

בעוד שהחדר עצמו מעוצב כמו דירה קומפקטית ומודרנית, החלל הגדול ( אולי אפילו גדול מדי) של המקלחת מעוצב קצת יותר בסגנון ציבורי, והוא כולל אמבטיה סטנדרטית, מקלחת מפנקת, חדר שירותים ושני כיורים מודרנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מודרני אבל חמים. החדר בקומה ה-17/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
וזה הנוף מהחדר שלכם. קו החוף של תל אביב/מערכת וואלה!, ליהי שורש

אז חדר עם הנוף הכי טוב בעיר, יש. אלכוהול ונשנושים חופשיים כל היום, יש. רק חסר מקור מים. ובמקרה של הילטון יש שניים. חוף ים צמוד כמובן, ובריכת מים מלוחים שאפשר לשרוץ בה עד שעות הערב. החיסרון - כל הפינוקים של הקומה לא תקפים לכאן.

אז אם בניתם על דרינקים חופשי בבריכה, כדאי שתתכננו אחרת. לאלה שרוצים, ולא ברור למה, להמשיך את שגרת הספורט שלהם, חדר הכושר של המלון פתוח חופשי לאורחיו כמובן, ומספק למתאמנים נוף אל השקיעה היפה של תל אביב.

לאחרונה אף שופץ במלון הספא שהוא על טהרת הטיפולים התאילנדיים וכיום נקרא SHEVA, שבו ממש כמו בתאילנד, ייפנקו אתכם מעסות ומטפלות מ"ארץ המסאז'ים" בחדרי טיפולים מפוארים, ולאחר מכן תוכלו להתענג על תה ירוק ותמרים באזור ההתרגעות והמנוחה הייעודי.

מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
תרגישו שאתם מקבלים עיסוי כמו ב"ארץ המסאז'ים". ספא SHEVA/מערכת וואלה!, ליהי שורש
מלון הילטון. ליהי שורש, מערכת וואלה!
להירגע לאחר הטיפול. ספות שמשקיפות לים בספא SHEVA/מערכת וואלה!, ליהי שורש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שפחות מתאים ים, אבל עדיין אוהב מלוח. בריכת מים מלוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז צימר יוקרתי או מלון?

ולחשבון: רק כהשוואה קחו מחיר של צימר יוקרתי עם בריכה וארוחת בוקר, וכבר נפרדתם מכמעט 2,000 שקלים. תוסיפו לזה את הדלק ובקבוק היין שאולי לקחתם כדי לחסוך בעלויות, והגעת לסכום נמוך יותר אומנם, אבל עדיין גבוה.

אז נכון שמדובר בשתי חופשות שונות, אבל בשביל מישהי שגרה בעיר כבר מעל לעשור, הביקור בהילטון גרם לי להרגיש בפעם הראשונה כמו תיירת בתל אביב. אולי זה השפות הזרות שהקיפו אותי, או הנימוס האירופי. מה שכן, בימים החמים והטרופים שעוברים עלינו, הנוף מקומה 17 נראה כמו המפלט המושלם.


הכותבת היתה אורחת מלון הילטון בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully