וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהעלימה את ישראל: ריינאייר מחקה את כל מדינות האזור

לפני שבועיים פורסם בוואלה! שחברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, שתטוס בקרוב לארץ, העלימה את ישראל ממפת היעדים שלה באתר. אולם כעת נראה שכל גבולות המזרח התיכון נמחקו מהמפה, בניגוד לאירופה ואפריקה. ריינאייר: "נעבוד על האתר כדי להוסיף לו פונקציות"

ריינאייר תטוס לארץ, יולי 2015/צילום: זיו ריינשטיין

אין להם גבול: האם נוצר מזרח תיכון חדש מבלי שידענו? כך בכל אופן נראה על-פי חברת התעופה ריינאייר, שטשטשה במפת היעדים באתר שלה את כל גבולות מדינות המזרח התיכון, בניגוד למדינות אירופה שלהן גבולות ברורים.


עוד על ריינאייר בוואלה! תיירות:
ריינאייר תטוס לארץ? ישראל לא קיימת במפת העולם שלה
חדש: ריינאייר תטוס מאירופה לישראל החל מ-29.99 אירו
צוות של ריינאייר שרטט לנוסעים איבר מין בשלג


כזכור, רק לפני שבועיים הודיעה חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, כי תפעיל טיסות לישראל (לשדה התעופה עובדה שליד אילת) משלושה יעדים - בודפשט, קראקוב וקובנה שבמזרח אירופה במחיר של החל מ-29.99 אירו לכיוון ונכנסה לשוק הטיסות המוזלות בעוצמה רבה.

למפת "המזרח התיכון החדש" של ריינאייר לחצו כאן.

אולם, כפי שנחשף באותו היום בוואלה!, מדינת ישראל לא מופיעה בכלל במפת היעדים של חברת התעופה, שאליה תטוס ריינאייר החל מנובמבר הקרוב. יתר על כן, סימון גבולה המערבי של מדינת ירדן מסתיים בים התיכון (ראו צילום ב'). וואלה! פנה אז לריינאייר, ובתגובה השיבה נציגת החברה שאנשי הפיתוח עמלים בימי אלו על פיתוח מפת יעדים חדשה.

ואכן ריינאייר שילבה באתר שלה מפת יעדים חדשה, אולם למרבה הפלא מצאנו מפה שבה המזרח התיכון משורטט כאזור שבו אין מדינות או גבולות, בניגוד לאזורים של אירופה ואפריקה שאליהם היא טסה, שבהם כל מדינה ומדינה מופיעה עם גבולות ריבוניים ומוכרים. בנוסף, מה שכן מופיע, זו נקודה כחולה ליד אילת והים האדום, ורק אם עומדים עליה עם העכבר של המחשב - מופיע השם "אילת" (עובדה) באנגלית, המציין את שדה התעופה שבו אמורה לנחות החברה.

אז נכון שלישראל אין עדיין גבולות סופיים ורשמיים לפי האו"ם, אבל עדיין היא היעד היחיד במזרח התיכון שריינאייר עתידה לטוס אליו בחודשים הקרובים. ולמרות שאולי מבחוץ כולנו כאן, ב"מידל איסט", נראים דומים או אזור אחד גדול של קרבות ומלחמה, עדיין היה צריך לנסות לשרטט את גבולות האזור הריבוניים של כל מדינה, ובכללם גם את של מדינת ישראל, שאליה מתעתדת החברה לטוס.

מריינאייר נמסר: "כחלק מפתיחת הקו לאילת (עובדה), צוות הפיתוח שלנו יעבוד על האתר כדי להוסיף פונקציות נוספות".

מפת יעדי ריינאייר ללא המזה"ת. אתר ריינאייר, צילום מסך
צילום א': ללא מדינות או גבולות - "המזרח התיכון החדש" על-פי ריינאייר/צילום מסך, אתר ריינאייר
ישראל לא כלולה במפת ריינאייר. אתר ריינאייר, צילום מסך
צילום ב': מפת יעדי ריינאייר מלפני שבועיים שבה ישראל לא קיימת/צילום מסך, אתר ריינאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully