וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות של ריינאייר שרטט לנוסעים איבר מין בשלג

נוסעים שנחתו בשדה התעופה בדבלין, לא ציפו לראות פין ענק מצוייר ליד חניית המטוס, שהושאר עבורם על-ידי עובדי החברה. ריינאייר רוצה מזה שנים לטוס גם לארץ - מעניין איזה ציור ימתין לישראלים

צוות ריינאייר שרטט איבר מין בשלג. Twitter, צילום מסך
ה"הפתעה" שהשאיר צוות ריינאייר לנוסעים בשלג/צילום מסך, Twitter

את המראה הבא לא ציפו לראות נוסעי ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, כשהגיעו ליעדם בדבלין, אירלנד: שרטוט בשלג של איבר מין זכרי, שהושאר עבורם על-ידי עובדי החברה.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
נבחרה חברת התעופה הטובה בעולם ל-2015
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
כל מה שצריך לדעת לפני שטסים לואוקוסט


האירוע קרה בשבוע שעבר בשדה התעופה של דבלין, כשצוות קרקע של חברת התעופה האירית, בחסות מזג האוויר, נקלט במצלמות מצייר ציור של פין ענק בשלג לצד המטוס החונה.

אחד ממשתמשי הרשת החברתית טוויטר, ברנדן קירי, העלה תמונה של הציור הגס ביום שישי האחרון, מה שהפך לבדיחה הומוריסטית בפי רבים, כך לפי הטלגרף הבריטי.

ריינאייר, שלא פעם ניסתה להפעיל טיסות בין אירופה וישראל, אבל טרם החלה לעשות זאת עקב סוגיות מיסוי שביקשה לקבל עליהן פטור, מנסה להיתפס כחברת תעופה ידידותית למשפחה וילדים בציבור הנוסעים, אך נראה שהמקרה האחרון אינו עולה בקנה אחד עם שאיפותיה.

דובר מטעם ריינאייר אמר, ש"בעוד צוות הקרקע שלנו מצטיין בזמן של 25 דקות בהכנת המטוס לטיסה הבאה, אמנות אינה הצד החזק שלהם, היות והם שכחו לצייר כנפיים במטוס השלג שציירו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully