וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר תטוס לארץ? ישראל לא קיימת במפת העולם שלה

חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה אמנם הודיעה היום רשמית על כוונתה לטוס לארץ, כפי שפורסם לראשונה בוואלה!, אבל מעיון באתר שלה מתברר שמדינת ישראל בכלל לא קיימת במפת העולם, וירדן גובלת בים התיכון. ריינאייר: "עובדים על עדכון המפה"

ריינאייר תטוס לארץ, יולי 2015/צילום: זיו ריינשטיין

חברת הלואוקוסט הגדולה באירופה, ריינאייר, אמנם חדורה בהרבה רצון טוב והודיעה היום (ג') באופן רשמי על הפעלת טיסות לישראל, אולם חבל לראות שישראל, שאליה תפעיל טיסות במחיר של החל מ-29.99 אירו לכיוון, בכלל לא קיימת במפת היעדים של החברה.

יתר על כן, שיטוט מהיר באתר של ריינאייר מראה את מדינות העולם, כשישראל לא קיימת בכלל כמדינה, ללא גבולות, אפילו ללא גבולות 67. המעיין בדף היעדים ומפת העולם באתר, רואה כי כל מדינות העולם מסומנות בגבולות, אולם בשטח של ישראל נמצאת רק מדינת ירדן שגבולה המערבי, למרבה הפלא, הוא בים התיכון.

למפת העולם של ריינאייר לחצו כאן.

זה לא חדש שחברות שונות באירופה מתעלמות במפת היעדים שלהן מישראל, ובטח מגבולותיה השנויים במחלוקת, כמו רמת הגולן ושטחי 67, אולם הפעם ישראל נמחקה כולה מהמפה ואין אפילו אזכור לגבולותיה החוקיים שנקבעו על-ידי האו"ם.

אז אולי כדאי שלפני שחברת התעופה מהגדולות באירופה מתחילה לטוס לכאן, היא תעלה את ישראל על המפה כדי שבכל זאת, מי שיטוס בה, ידע לאיפה הוא טס.

מחברת ריינאייר נמסר: מחלקת הפיתוח שלנו עובדת על עדכון המפה, שבקרוב יהיה באוויר".

ישראל לא כלולה במפת ריינאייר. אתר ריינאייר, צילום מסך
אנחנו לא על המפה. דף היעדים והעולם על-פי ריינאייר/צילום מסך, אתר ריינאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully